gvd komt door de keta.quote:
21 jaar, mijn jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt niet eens als een heel gek idee.Hoe oud is ze?
shit just hit the fanquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
duh dat missb psygisch is, wie maakt nou een account en post daar instentief voor 2 jaar en shit en facebook accounts en alles
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.quote:
Ouder dan jijquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
21, nice. 20 hier. Is die van jou een womanlet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
Ik wist het.quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.
lol tjek deze jellynissquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ouder dan jijhahahahuhu en dan niet eens milf huhauhuah
ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .quote:
quote:
Vast zat mensen hier die je willen troosten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .
Nee ik ben sterk genoegquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vast zat mensen hier die je willen troosten.
Maar ik weet dat dat niet waar is, bespaar me dus uw hoon, want in 1500 v Christus hadden ze nog geen telefoon.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter dan 1 mens achter 2 laptops.
Ik heb wel ooit een vrouwelijke kloon proberen te maken, maar na vijf posts was ik het al zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |