ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .quote:
quote:
Vast zat mensen hier die je willen troosten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .
Nee ik ben sterk genoegquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vast zat mensen hier die je willen troosten.
Maar ik weet dat dat niet waar is, bespaar me dus uw hoon, want in 1500 v Christus hadden ze nog geen telefoon.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter dan 1 mens achter 2 laptops.
Ik heb wel ooit een vrouwelijke kloon proberen te maken, maar na vijf posts was ik het al zatquote:
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUHquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM REAGEER JE ZO OP ALLES DAT IK POST, JE MAAKT ME HEEL ONZEKER
Is die kloon in deze SC geweest?quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vrouwelijke kloon proberen te maken, maar na vijf posts was ik het al zat.
Ja zeg dat dan gewoon, daar ben ik best voor te porrenquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUH
Nee.quote:
Ik hou je in de gaten :$quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM REAGEER JE ZO OP ALLES DAT IK POST, JE MAAKT ME HEEL ONZEKER
en ditquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUH
zit je op ht vivaforum, ik wist nietquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan gewoon, daar ben ik best voor te porren
Ik oefen alvast met voor je buigen ja?quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
EN IK BEN DE KING VAN DE LESBO'S DUS ALLE LESBO QUEENS DIENEN MIJ DUS AUTOMATISCH DIENEN JULLIE LESBO DIENDERS MIJ OOK MHAUAUHAUHAUHA
Oh, dat wel. Eindelijk iemand die het vraagtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |