quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Double date?
Neem jij je Hongaarse mee, neem ik mijn Roemeense mee. Laten we ze met elkaar olieworstelen terwijl wij toekijken terwijl we een glas Glen Fiddich drinken.
Trap er niet in, CB is blackman niet Batman.quote:
Ik geloof dit.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
k heb een kleine penis dus da kan nie
Ik heb ook liever de Christian Bale Batman, maar goed, iedere Batman is beter dan geen Batman.quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trap er niet in, CB is blackman niet Batman.
En een kwart toekan toch?quote:
quote:
Haha ik zat daar ook echt met een roekeloze boner bij die test.quote:
... ik keek haar zo aan.quote:'in the past 12 months, have you had sex under influence'
'yes'
'blablabla'
'yes'
'bla'
''yes'
'blah'
'yes'
'blabla'
'yes'
'are you on birth control pills'
'no i am not'
'are you currently pregnant or planning a pregnancy'
'umm'
Klinkt niet eens als een heel gek idee.quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Double date?
Neem jij je Hongaarse mee, neem ik mijn Roemeense mee. Laten we ze met elkaar olieworstelen terwijl wij toekijken terwijl we een glas Glen Fiddich drinken.
Ik ben gek op jou, schat.quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Praten tegen jezelf is het eerste teken van gekte.
Tweede als je op fok post toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
wellicht wel 2 mensen achter 1 laptop, je weet het niet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want dat is wél normaalquote:Op zondag 21 april 2013 23:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wellicht wel 2 mensen achter 1 laptop, je weet het niet.
gvd komt door de keta.quote:
21 jaar, mijn jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt niet eens als een heel gek idee.Hoe oud is ze?
shit just hit the fanquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
duh dat missb psygisch is, wie maakt nou een account en post daar instentief voor 2 jaar en shit en facebook accounts en alles
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.quote:
Ouder dan jijquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
21, nice. 20 hier. Is die van jou een womanlet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
Ik wist het.quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.
lol tjek deze jellynissquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ouder dan jijhahahahuhu en dan niet eens milf huhauhuah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |