gvd komt door de keta.quote:
21 jaar, mijn jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt niet eens als een heel gek idee.Hoe oud is ze?
shit just hit the fanquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
duh dat missb psygisch is, wie maakt nou een account en post daar instentief voor 2 jaar en shit en facebook accounts en alles
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.quote:
Ouder dan jijquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
21, nice. 20 hier. Is die van jou een womanlet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd komt door de keta.
[..]
21 jaar, mijn jongen.
Ik wist het.quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gorzalka is mijn andere account, haha, om eventuele verwarring te voorkomen.
lol tjek deze jellynissquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ouder dan jijhahahahuhu en dan niet eens milf huhauhuah
ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .quote:
quote:
Vast zat mensen hier die je willen troosten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik dacht dat cb en ik wel luvies waren mja.... .. .
Nee ik ben sterk genoegquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vast zat mensen hier die je willen troosten.
Maar ik weet dat dat niet waar is, bespaar me dus uw hoon, want in 1500 v Christus hadden ze nog geen telefoon.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter dan 1 mens achter 2 laptops.
Ik heb wel ooit een vrouwelijke kloon proberen te maken, maar na vijf posts was ik het al zatquote:
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUHquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM REAGEER JE ZO OP ALLES DAT IK POST, JE MAAKT ME HEEL ONZEKER
Is die kloon in deze SC geweest?quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vrouwelijke kloon proberen te maken, maar na vijf posts was ik het al zat.
Ja zeg dat dan gewoon, daar ben ik best voor te porrenquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUH
Nee.quote:
Ik hou je in de gaten :$quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM REAGEER JE ZO OP ALLES DAT IK POST, JE MAAKT ME HEEL ONZEKER
en ditquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET IS EEN CONSPIRACY DQOD IS DE LESBO QUEEN EN WIL DAT ALLE VROUWEN UIT DEZE SC HAAR DIENEN TEVENS WIL ZE DOMINEREN OVER VROUWEN DUH
zit je op ht vivaforum, ik wist nietquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan gewoon, daar ben ik best voor te porren
Ik oefen alvast met voor je buigen ja?quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
EN IK BEN DE KING VAN DE LESBO'S DUS ALLE LESBO QUEENS DIENEN MIJ DUS AUTOMATISCH DIENEN JULLIE LESBO DIENDERS MIJ OOK MHAUAUHAUHAUHA
Oh, dat wel. Eindelijk iemand die het vraagtquote:
Ik wel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zit je op ht vivaforum, ik wist niet
Altijd geweten, haha echt een goeie was dat! Goeie streek.quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, dat wel. Eindelijk iemand die het vraagt.
Goed zo. Maar owee als ik zie dat je spierpijn hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik oefen alvast met voor je buigen ja?
If you wanna call me call me call me call mequote:
nee nobrain.dk forum, in het chitchat forum in het topic gossipsquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
zit je op ht vivaforum, ik wist niet
quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb een keer een script gemaakt voor een bot op FOK!, destijds kon je nog webicons instellen (dus een externe link als usericon), daar had ik een script achter die inlogde op FOK! en in een willekeurig topic een willekeurige reactie postte, zoals "", "Dit topic.
", "Terechte klacht", etc.
![]()
Hij ging heel lang door en mensen reageerden er ook op enzo.Hoe meer hij postte des te vaker zijn webicon getoond werd en des te vaker hij ging posten.
vieze hacker heb deze post geteleport naar dannyquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb een keer een script gemaakt voor een bot op FOK!, destijds kon je nog webicons instellen (dus een externe link als usericon), daar had ik een script achter die inlogde op FOK! en in een willekeurig topic een willekeurige reactie postte, zoals "", "Dit topic.
", "Terechte klacht", etc.
![]()
Hij ging heel lang door en mensen reageerden er ook op enzo.Hoe meer hij postte des te vaker zijn webicon getoond werd en des te vaker hij ging posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |