Dan is het al bedtijd geweestquote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond deel vier van de VPRO-serie over de meidagen. 'de verloren overwinning' over de luchtaanvallen en de strijd om de Residentie, elf uur op Ned. 2.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond deel vier van de VPRO-serie over de meidagen. 'de verloren overwinning' over de luchtaanvallen en de strijd om de Residentie, elf uur op Ned. 2.
Ohh, kut, ik ga altijd op 22:50 naar m'n nest.quote:
Staat ook online!quote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, kut, ik ga altijd op 22:50 naar m'n nest.
Herinner mij er vrijdag ff aan, dan ben ik vrijquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Herinner mij er vrijdag ff aan, dan ben ik vrij
Nee, ik probeer het vanavond te zien.
De Slag om de Residentie heeft mij altijd al geboeid.
quote:Zes oorlogsveteranen keren in deze nieuwe Nederland 3-serie terug naar het land waar zij hun diepe trauma opliepen. Daar vertellen ze tot in detail over de gebeurtenis die hun leven en dat van hun geliefden al jaren beheerst.
thanksquote:Op maandag 22 april 2013 17:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vijf delen: http://www.geschiedenis24(...)jf-dagen-in-mei.html
Klinktquote:Op maandag 22 april 2013 20:01 schreef Lotusss het volgende:
Heb echt zo verschrikkelijk lekker gekookt voor mezelf: aubergine in 3 plakken in de lengte op de grill, paprikareepjes erbij, daarna aubergine in een schaal en erbovenop een mengsel van paprika, tomaat, feta, verse munt en tartaar met het sap van een halve limoen.
25 minuten in de de oven en dan: Omnomnom
Ik moest gisteren echt lachen om De eeuwige strijd tussen katten en luxaflexquote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot zo ver de taaie plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |