Een kleine opmerking vind jij al para worden?quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben niet de gene die para wordt om een paar spelfouten
Snap de context, dit bedoelde ik dus.quote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een kleine opmerking vind jij al para worden?Hoe ben ooit door het PO gekomen?
Dus wie typt er nou onduidelijk? Jij of ik?quote:Op maandag 22 april 2013 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snap de context, dit bedoelde ik dus.
Snap je nu hoe ik me voel?quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus wie typt er nou onduidelijk? Jij of ik?
quote:Op maandag 22 april 2013 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar hebben we de samenvatting van jouw levensverhaal aan te danken?
Godver, kom dan!quote:Op maandag 22 april 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dan moet je niet bij mij zijn vrind!!
Ik kom pas zodra jij het Koningslied van letter 1 tot letter z kentquote:
Al.quote:Op maandag 22 april 2013 15:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kom pas zodra jij het Koningslied van letter 1 tot letter z kent
"we hebben de U, we hebben de W, we hebben de V" "UWV"quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met de W van Willem, drie vingers in de lucht! Komop!
Wat hebben de media daar nu weer te zoeken?quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef m.k het volgende:
De media staat al een paar uur voor de stoep van de British school te kamperen
Wauw, dat is natuurlijk super mega moeilijk belangrijk interessantquote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef m.k het volgende:
die gast die zijn leraar zou gaan doodschieten heeft daar ooit in zijn leven tijd doorgebracht. En natuurlijk wil de media een interview met de broer van de buurman van een kennis van de dader
Televaagquote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef m.k het volgende:
die gast die zijn leraar zou gaan doodschieten heeft daar ooit in zijn leven tijd doorgebracht. En natuurlijk wil de media een interview met de broer van de buurman van een kennis van de dader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |