Zeg niet dat jij het verpest hebt hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja wij hebben het verpest![]()
Ging helemaal niet om iemand die het niet trok dat zijn lulverhaal zo doorzichtig als een kantoor raam bleek en er voor zorgde dat degene die er doorheen keek een ban kreeg.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
Zeg niet dat jij het verpest hebt hoor
quote:
Kortom laat de Bertha 38's in de sloot en post gewoon weer meequote:
Ik corrigeer het gewoon even, dan word het niet zo verwarrend he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kortom laat de Bertha 38's in de sloot en post gewoon weer mee
Mooi zitten we op een lijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik corrigeer het gewoon even, dan word het niet zo verwarrend he.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:34 schreef Pumatje het volgende:
wow.. Ik ben 28. al 34 minuten.
Nog 2 jaar en mag overvaren, de veerman betalen en ik ben doood.
En zelfs die niet, het enige nieuwe wat binnenkwam waren wannabe commando's...quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tevens: netsplitter en yvonne hadden het ooit (ban-incident) over een frisse wind door de def-sc... Alleen bb is nieuw
Ze is dom maar dit moet een troll post zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef Nibb-it het volgende:
http://dailycurrant.com/2(...)sion-czech-republic/
hartaanval?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, terug uit het ziekenhuis, dat was geheel ongeplanned
ICM mijn PTSS, COPD heb ik last van hartkloppingen en lijkt het alsof je een "hartaanval" krijgt maar dat in feite niet is. Oorzaak is stress icm hyperventilatiequote:
Nope, ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagaarde) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef m.k het volgende:
Een ongezonde levensstijl zal er ook wel wat mee te maken kunnen hebben
Krijg je wel doorbetaald?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn![]()
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
Yep. Gelukkig wel.quote:
Sporten vermindert stressquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagaarde) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn![]()
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |