quote:
22 aprilquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Rave_NL het volgende:
Godver, is het weer deze tijd van de maand..,
quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Rave_NL het volgende:
Godver, is het weer deze tijd van de maand..,
Dat de hypotheek wordt afgeschrevenquote:
Gewoon de 23e hoorquote:Op maandag 22 april 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen is weer een nieuwe dag van de maand![]()
Nehquote:
tevens: netsplitter en yvonne hadden het ooit (ban-incident) over een frisse wind door de def-sc... Alleen bb is nieuwquote:
Een hoop lullen maar dingen doen ho maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tevens: netsplitter en yvonne hadden het ooit (ban-incident) over een frisse wind door de def-sc... Alleen bb is nieuw
Mwah, ook wat oudjes posten hier nu weer meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tevens: netsplitter en yvonne hadden het ooit (ban-incident) over een frisse wind door de def-sc... Alleen bb is nieuw
Kloptquote:
Je hebt toch geen sociaalleven gekregen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Post hier ook pas weer sinds vorige week
Hmm.... zolang jij mijn kazen blijft stelen betwijfel ik dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:31 schreef Pumatje het volgende:
MK is terug, maar hij is nu lief en braaf.
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:34 schreef Pumatje het volgende:
wow.. Ik ben 28. al 34 minuten.
Nog 2 jaar en mag overvaren, de veerman betalen en ik ben doood.
Ja wij hebben het verpestquote:
Altijd al geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:31 schreef Pumatje het volgende:
MK is terug, maar hij is nu lief en braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |