Hij schijnt echt een half gospel nummer gejat te hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan in 5 uurtjes ook mooiere nummers componeren zonder stukjes gejat uit andere nummers.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Braddie het volgende:
Mensen die zeggen dat John Ewbank een super goede toetsenist is
Een paar jaar terug was hij toetsenist van Borsato en toen had hij niet in de gaten dat er een key-change kwam, heeft hij het hele nummer verneukt![]()
Heb ik van een vriend/collega van Ewbank gehoord die leraar is bij een muziekzaakje waar ik zo nu en dan rond loop
Arrogante kwal is het.
Hij kán wel componeren, hij kán zeker wel musiceren, maar alsjeblieft... we hadden zelfs met Zanger Rinus nog een beter koningslied gehad.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij schijnt echt een half gospel nummer gejat te hebben(hoor je trouwens ook wel terug aan het gebruik van sus akkoorden overal)
Doe maar.quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan in 5 uurtjes ook mooiere nummers componeren zonder stukjes gejat uit andere nummers.
Je kent de tekst al?quote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef shmoopy het volgende:
En dan denk ik aan "Ik zal er altijd voor je zijn" en dan zijn we zomaar weer bij het liedje uitgekomen.
Zagen jullie dat, eej?
We zitten hiero NWS / Veel scholen in Leiden morgen dicht vanwege dreiging !quote:Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik begin gewend te raken aan onze nachtelijke visies op de actualiteit.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Op twitter wordt Het Land van Maas en Waal geplugd als alternatief Koningslied:
http://nos.nl/koningshuis(...)-oranjejournaal.htmltwitter:Laradio twitterde op maandag 22-04-2013 om 09:02:59BREEK-je: Frits Spits stopt met presenteren van het Oranjejournaal op Radio 2. Hij trekt zich terug vanwege de ophef over 't Koningslied. reageer retweet
quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef shmoopy het volgende:
Nog even en Willem-Alexander trekt zich terug.
NPO -> tros -> 3J'squote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)ing-koningslied.html
[..]
Nou, hou je veilig dan maar. Verlies je weg niet richting de uitgang.quote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef alors het volgende:
BREKEND: Frits Spits heeft zich teruggetrokken voor het Oranjejournaal!http://nos.nl/koningshuis(...)-oranjejournaal.htmltwitter:Laradio twitterde op maandag 22-04-2013 om 09:02:59BREEK-je: Frits Spits stopt met presenteren van het Oranjejournaal op Radio 2. Hij trekt zich terug vanwege de ophef over 't Koningslied. reageer retweet
Ik dacht dat het een grap was, is het ook nog echt waarquote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef alors het volgende:
BREKEND: Frits Spits heeft zich teruggetrokken voor het Oranjejournaal!http://nos.nl/koningshuis(...)-oranjejournaal.htmltwitter:Laradio twitterde op maandag 22-04-2013 om 09:02:59BREEK-je: Frits Spits stopt met presenteren van het Oranjejournaal op Radio 2. Hij trekt zich terug vanwege de ophef over 't Koningslied. reageer retweet
De officiële heraut van het koningslied was-ie, dus hij moest wel.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef alors het volgende:
Hij heeft zonet op Radio1 ook 10 minuten doodserieus lopen betogen waarom hij het heeft gedaan en dat hij Ewbank begrijpt e.d.
Zou Ewbank eigenlijk een kast-Republikein zijn??quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef shmoopy het volgende:
Nog even en Willem-Alexander trekt zich terug.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou Ewbank eigenlijk een kast-Republikein zijn??
"Laten we een liedje schrijven dat zó wordt uitgekotst dat de Oranje's gillend het vliegtuig inrennen, desnoods als Julio Poch achter de knuppel zit!"quote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]!
Zou het...zou het een vooropgezet plan zijn geweest?
Godverdomme wat een culturele armoede toch ookquote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De officiële heraut van het koningslied was-ie, dus hij moest wel.
Lijkt me bepaald geen reclame als Gordon het koningslied wél geweldig vindt.quote:
Nee, nog zo'n bejubelde middelmaat kanjer. Niemand die tegen hem durft te zeggen dat -ie laffe rommel maakt met z'n Toppers en LA The Voices (quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lijkt me bepaald geen reclame als Gordon het koningslied wél geweldig vindt.
En Gordon staat zelf natuurlijk bekend om zijn subtiliteit in de omgang met anderen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat is níet door Ewbank bedacht.quote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef Individual het volgende:
De meeeeeste drooomen zijn bedroggg!!!![]()
Zo subtiel als een bouwvakker, inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Gordon staat zelf natuurlijk bekend om zijn subtiliteit in de omgang met anderen.
Ik moest vroeg naar bed want wekker ging om 05.50 uurquote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
We zitten hiero NWS / Veel scholen in Leiden morgen dicht vanwege dreiging !
Volgens mij zegt hij dat in dat bericht ook niet, hij zegt alleen hoe triest het is als mensen je gaan doodwensen omdat ze je liedje waardeloos vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen kreeg Ewbank nu eigenlijk, behalve dat mild stenigen etc van Dijkshoorn. Misschien van een paar mafketels, maar het overgrote deel van de kritiek (99,9%) was neem ik aan zonder doodsverwensing. Om het dan de hele tijd over die 0,1% mafkezen hebben die het voor de 99,9% opbouwende critici verpesten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat in dat bericht ook niet, hij zegt alleen hoe triest het is als mensen je gaan doodwensen omdat ze je liedje waardeloos vinden.
En daar heeft hij natuurlijk gelijk in, ongeacht het feit dat hij Gordon is, en ongeacht het feit dat dat koningslied te slecht voor woorden was.
'Crying all your way to the bank'?quote:
Dat, en als je die naakthondreactie ziet, op een relatief milde opmerking, moet hij niet al te hard janken.quote:Op maandag 22 april 2013 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen kreeg Ewbank nu eigenlijk, behalve dat mild stenigen etc van Dijkshoorn. Misschien van een paar mafketels, maar het overgrote deel van de kritiek (99,9%) was neem ik aan zonder doodsverwensing. Om het dan de hele tijd over die 0,1% mafkezen hebben die het voor de 99,9% opbouwende critici verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |