Ik moest vroeg naar bed want wekker ging om 05.50 uurquote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
We zitten hiero NWS / Veel scholen in Leiden morgen dicht vanwege dreiging !
Volgens mij zegt hij dat in dat bericht ook niet, hij zegt alleen hoe triest het is als mensen je gaan doodwensen omdat ze je liedje waardeloos vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lijkt me bepaald geen reclame als Gordon het koningslied wél geweldig vindt.
Hoeveel doodsverwensingen kreeg Ewbank nu eigenlijk, behalve dat mild stenigen etc van Dijkshoorn. Misschien van een paar mafketels, maar het overgrote deel van de kritiek (99,9%) was neem ik aan zonder doodsverwensing. Om het dan de hele tijd over die 0,1% mafkezen hebben die het voor de 99,9% opbouwende critici verpesten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat in dat bericht ook niet, hij zegt alleen hoe triest het is als mensen je gaan doodwensen omdat ze je liedje waardeloos vinden.
En daar heeft hij natuurlijk gelijk in, ongeacht het feit dat hij Gordon is, en ongeacht het feit dat dat koningslied te slecht voor woorden was.
'Crying all your way to the bank'?quote:
Dat, en als je die naakthondreactie ziet, op een relatief milde opmerking, moet hij niet al te hard janken.quote:Op maandag 22 april 2013 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen kreeg Ewbank nu eigenlijk, behalve dat mild stenigen etc van Dijkshoorn. Misschien van een paar mafketels, maar het overgrote deel van de kritiek (99,9%) was neem ik aan zonder doodsverwensing. Om het dan de hele tijd over die 0,1% mafkezen hebben die het voor de 99,9% opbouwende critici verpesten.
Ik vraag me af of hij buiten dat brandstapel en stenigen-gedoe andere bedreigingen heeft gekregen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen kreeg Ewbank nu eigenlijk, behalve dat mild stenigen etc van Dijkshoorn. Misschien van een paar mafketels, maar het overgrote deel van de kritiek (99,9%) was neem ik aan zonder doodsverwensing. Om het dan de hele tijd over die 0,1% mafkezen hebben die het voor de 99,9% opbouwende critici verpesten.
Net zoals begraven in schaamte. Raar dat Ewbank dat dan wel aanhaalde.quote:Op maandag 22 april 2013 10:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij buiten dat brandstapel en stenigen-gedoe andere bedreigingen heeft gekregen.
Want als je een beetje op internet rondhangt ga je van alleen die tweets niet zo snel in een bunker zitten, lijkt me.
Mild stenigen vond ik dan nog wel grappig,ik zie daar echt geen bedreiging in, hoor.
Nee, de simplistische gedachtengang van zo'n Gordon (en al dat volk) is dat geld = gelijk. Heel veel tokkies kopen die derrie, Borsato verkoopt 10x zijn Symphonica in Rosso uit en DUS hebben ze gelijk. Het is mooi. Want 'iedereen' koopt het.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
'Crying all your way to the bank'?
Vanwege de gemiste gage voor het Koningslied en het nu moeten afspreken van een betalingsregeling op het plaatselijke bankkantoor?
Waar ik me het meest over heb verbaasd is dat ze blijkbaar massaal thuiszitten te niksen op zaterdagavond/nachtquote:Op maandag 22 april 2013 10:30 schreef Nemephis het volgende:
Die BN'ers laten zich nu wel kennen als een ontzettend triest clubje niksnutten.
Dat.quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, de simplistische gedachtengang van zo'n Gordon (en al dat volk) is dat geld = gelijk.
Het is schijnbaar heel normaal dat ze mensen zo bot mogelijk afzeiken als jury by talentenjachten, maar oh wee als ze zelf met een ontieglijk slecht nummer komen en de wind van voren krijgen. Stelletje hypocrieten dat het zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar ik me het meest over heb verbaasd is dat ze blijkbaar massaal thuiszitten te niksen op zaterdagavond/nacht
Zullen de muzikanten normaal gesproken niet juist op zaterdagavond druk zijn met optreden?quote:
Moet je volgens dezelfde redenatie dan niet juist achter de brede kritiek op het koningsled staan? Of moet datzelfde volk dan zijn bek houden en mag het alleen kwijlend van adoratie klappen?quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, de simplistische gedachtengang van zo'n Gordon (en al dat volk) is dat geld = gelijk. Heel veel tokkies kopen die derrie, Borsato verkoopt 10x zijn Symphonica in Rosso uit en DUS hebben ze gelijk. Het is mooi. Want 'iedereen' koopt het.
Omdat ze allemaal druk zaten te Twitteren/Facebooken luttele minuten nadat John Ewbank het nummer terug had getrokken.quote:
Het is treurig dat er zo op de man is gespeeld en ik had bijna medelijden met hem, totdat hij zelf net zo hard idioot ging lopen tweeten en verongelijkt de miskende 'kunstenaar' uit ging zitten hangen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef gelly het volgende:
Naast dat het een slecht nummer is is er natuurlijk ook sinds de betaalbaarheid om 24/7 online te kunnen zijn een massa volksdroeftoeters aanwezig op het internet die meent in de anonimiteit alles te kunnen en mogen zeggen.
En dan kan ik me prima voorstellen dat je geen zin meer hebt om ergens aan mee te werken aangezien je internet niet meer weg kunt denken uit het dagelijks leven.
Idd. Gordon jankt als een door hemzelf afgezeken kandidaat in de live-show van So you think you can Popstar.quote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het is schijnbaar heel normaal dat ze mensen zo bot mogelijk afzeiken als jury by talentenjachten, maar oh wee als ze zelf met een ontieglijk slecht nummer komen en de wind van voren krijgen. Stelletje hypocrieten dat het zijn.
Het was een ideetje van het organisatiecomité en de publieke omroep. Zal dus vrij officieel zijn geweest.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Individual het volgende:
Hoe 'officieel' was dit nummer eigenlijk? Zelfbenoemd officieel?
Als je je poen idd binnen hebt dan boeit het ook niet wat het voetvolk er van vindt, het feit dat ze wel moeite blijven doen poen binnen te harken geeft vooral aan dat ze (vinden dat) ze nog niet genoeg hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat.
Jij hebt je poen binnen, laat ze maar lullen.
Vreemde gedachtengang idd.
Het gaat toch om de hogere kunst?
Waarschijnlijk heeft meneer Gordon het liefst het laatste gezien zijn bron van inkomsten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet je volgens dezelfde redenatie dan niet juist achter de brede kritiek op het koningsled staan? Of moet datzelfde volk dan zijn bek houden en mag het alleen kwijlend van adoratie klappen?
Hierdoor is John Ewbank en z'n hele kliek al jaren stuurloos. 20 jaar geleden kon-ie echt wel een leuk liedje schrijven, maar omdat vrijwel alles dat uit z'n handen kwam toch wel flink verkocht heeft-ie niet geleerd wat wel werkt en wat niet. Zo'n nummer als Rood toonde al aan dat hij het spoor volstrekt bijster was.quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, de simplistische gedachtengang van zo'n Gordon (en al dat volk) is dat geld = gelijk. Heel veel tokkies kopen die derrie, Borsato verkoopt 10x zijn Symphonica in Rosso uit en DUS hebben ze gelijk. Het is mooi. Want 'iedereen' koopt het.
Kan dat alleen maar thuis? Ja?quote:Op maandag 22 april 2013 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal druk zaten te Twitteren/Facebooken luttele minuten nadat John Ewbank het nummer terug had getrokken.
Spijker-kop.quote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het is schijnbaar heel normaal dat ze mensen zo bot mogelijk afzeiken als jury by talentenjachten, maar oh wee als ze zelf met een ontieglijk slecht nummer komen en de wind van voren krijgen. Stelletje hypocrieten dat het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |