abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125603897
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 15:22 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dat de hele boston bomaanslag nep is
Hollywood.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125603952
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat me wel redelijk opviel is de explosie zelf.
ik had eerder een knal verwacht en veel rook ipv een behoorlijke vuurbal.
ligt er een beetje aan wat voor explosieven ze hebben gebruikt. :{
Waarschijnlijk 'n rook bom.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 17:00:12 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_125604089
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk 'n rook bom.
En de zwaargewonde mensen in het ziekenhuis , in sommige gevallen met hun ledematen er af? Denk je daar weleens aan als je dit soort posts neerzet?
pi_125604262
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oude logo heeft ook 2 keer een V.....

Alsjeblieft, nog 2 V'tjes voor jou :D :')
[ afbeelding ]

En ze gaan natuurlijk niet van Boston St. 665 ineens naar 667 omdat 666 verwijst naar de duivel :') ;)
Klopt maar de Illuminati heeft eeuwenlang al aan symbolisme gedaan, de bostonmarathon was een perfecte plek daarvoor. Het logo en het nummer in de straat is perfect voor het symbolisme.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te vergeten de Amerikaanse vlag die tegenover de andere vlaggen staat. Amerika, het land waar de Illuminati pas echt groot geworden is. Het staat symbool als overwinning. De explosies aan de rechtse kant aan de wereldse vlaggen is het symbool voor de nederlaag.
pi_125604384
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Klopt maar de Illuminati heeft eeuwenlang al aan symbolisme gedaan, de bostonmarathon was een perfecte plek daarvoor. Het logo en het nummer in de straat is perfect voor het symbolisme.

Niet te vergeten de Amerikaanse vlag die tegenover de andere vlaggen staat. Amerika, het land waar de Illuminati pas echt groot geworden is. Het staat symbool als overwinning. De explosies aan de rechtse kant aan de wereldse vlaggen is het symbool voor de nederlaag.
Jij ziet er allemaal symbolen in, terwijl ik (en 99% van de bevolking) er niks in zie(t). Maar dat zal vast aan het feit liggen dat ik de mainstream media bekijk, luister en geloof.

jullie blijven maar zoeken naar aanwijzingen die er niet zijn. Maar zolang jij er zelf in gelooft vind ik het prima, want overhalen/overtuigen lukt mij toch niet ;)
★★★
  maandag 22 april 2013 @ 17:09:33 #231
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_125604437
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En jij bent zijn kloon? :D

anders weet je het natuurlijk niet zo snel.
Ik heb contact met hem buiten fok
  maandag 22 april 2013 @ 17:09:48 #232
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_125604452
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor trolling? Bron?
heb je daar nou echt een bron voor nodig?
pi_125604474
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Froggiefied het volgende:

[..]

Ik heb contact met hem buiten fok
Aha. Beiden lid van 'The Dutch Illuminati Group'? ;)
★★★
  maandag 22 april 2013 @ 17:11:21 #234
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_125604498
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Aha. Beiden lid van 'The Dutch Illuminati Group'? ;)
nee, we zijn gewoon normaal.
pi_125604535
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:11 schreef Froggiefied het volgende:

[..]

nee, we zijn gewoon normaal.
Oh, dat is goed om te horen! :)
★★★
pi_125604637
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jij ziet er allemaal symbolen in, terwijl ik (en 99% van de bevolking ongeveer 60%) er niks in zie(t). Maar dat zal vast aan het feit liggen dat ik de mainstream media bekijk, luister en geloof.

jullie blijven maar zoeken naar aanwijzingen die er niet zijn. Maar zolang jij er zelf in gelooft vind ik het prima, want overhalen/overtuigen lukt mij toch niet ;)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 april 2013 @ 17:15:37 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125604681
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van het feit dat Boston in Amerika ligt? En dat het dus vrij normaal is dat de Amerikaanse vlag bij een evenement in Amerika los staat van de vlaggen van de buitenlandse deelnemers?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 april 2013 @ 17:20:32 #238
284411 crew  heywoodu
pi_125604869
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef ManianMan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bloedspoor...

[
SPOILER
[/spoiler]

De kleuren, wit blauw en beige all over the place ;)

SPOILER
Kom we gaan even dikke rook photoshoppen 8)7

SPOILER
Zie voorgaande foto ;)

SPOILER
Geen tekst op het politie embleem van de pet :D
SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
:?
SPOILER
SPOILER
Ik moet mijn hoed en vlag vasthouden w/

SPOILER
Tegengehouden :X

Wit, blauw en beige, allemaal veel voorkomende kleuren, en dus moet het nep zijn?

Ze hebben levensgroot "NO SMOKE!1!" over de rook heen geshopt, wat een bewijs. Foto lijkt overigens ook op een ander moment te zijn gemaakt dan de still uit die video, en op zo'n moment denk ik dat de rook zich nogal snel zal verspreiden.

Dat logo lijkt gewoon te kloppen, op dat deel waar jij misschien tekst zou verwachten staat het een en ander gegraveerd, dat zal vanuit veel hoeken waarschijnlijk niet goed te zien zijn.

Ja? Wat is er met die gewonde man waarvan jij 3 foto's post met daarna alleen :? ?

En tegengehouden ja, het lijkt me niet geheel wenselijk om een meute van enkele duizenden mensen ook nog eens richting finish door te laten lopen, schijnt dat er daar net 2 bommen zijn ontploft en dat er dus een klein gebrek aan orde (en misschien wel veiligheid) is daar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_125605101
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de zwaargewonde mensen in het ziekenhuis , in sommige gevallen met hun ledematen er af? Denk je daar weleens aan als je dit soort posts neerzet?
Jouwe reacties op dit soort dinge zijn emotioneel en niet rationeel.
Jij vind t taboe om te veel vraagjes te stellen als t iets te maken met huilende mensen is.
IMO ....Die fotos ziet er uit als 'n hollywood disaster movie of zo en niet realiteit.
Als iemand zo verschrikkelijk wonden krijg,zijn ze dood binnen 'n paar minuten zonder tourniquet..... - er zijn veel medische mensen die weet dit heel goed.

Hebben wij toevallig mensen hier met medische ervaring?
pi_125605162
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik heb ff de foto's bekeken...
ik zie nog steeds niks vreemds..

btw die eerste man bloed niet zoals een japanse hak film ...
klopt dat bloed ligt nog op de locatie waar zijn voeten liggen..
en kijk eens hoe wit die gast ziet.. ik denk dat hij al heel wat bloed kwijt is.
Het bloed in sommige fotos ziet eruit als iets van 'n 1960's Hammer horror movie.
pi_125605765
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die fotos ziet er uit als 'n hollywood disaster movie of zo en niet realiteit.
Als iemand zo verschrikkelijk wonden krijg,zijn ze dood binnen 'n paar minuten zonder tourniquet..... - er zijn veel medische mensen die weet dit heel goed.

Hebben wij toevallig mensen hier met medische ervaring?
Godverdomme, hoe dom, respectloos en onbeschoft kan je zijn?

Verdiep je eerst eens in dingen voordat je dit soort uitspraken doet. Het is onzin wat je hier weer verkondigt.

Dit soort verwondingen zijn zeker dodelijk, je ziet ook aan de huidskleur van die ene man dat hij heel veel bloed heeft verloren en hij zal dus binnen no-time bewusteloos raken.

Maar dat gaat echt niet binnen 1 minuut zoals jij hier zegt. Na een tijdje zal het bloed gaan stollen waardoor het bloedverlies ophoudt (daarom is er ook geen bloedspoor te zien).

Het duurt dus wel even voordat iemand doodbloedt.

Dus rot alsjeblieft op met je onzin. :r
★★★
pi_125606066
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van het feit dat Boston in Amerika ligt? En dat het dus vrij normaal is dat de Amerikaanse vlag bij een evenement in Amerika los staat van de vlaggen van de buitenlandse deelnemers?
Ik ben er van op de hoogte ja maar ik zie het nog steeds als symbool.

quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wit, blauw en beige, allemaal veel voorkomende kleuren, en dus moet het nep zijn?

Ze hebben levensgroot "NO SMOKE!1!" over de rook heen geshopt, wat een bewijs. Foto lijkt overigens ook op een ander moment te zijn gemaakt dan de still uit die video, en op zo'n moment denk ik dat de rook zich nogal snel zal verspreiden.

Dat logo lijkt gewoon te kloppen, op dat deel waar jij misschien tekst zou verwachten staat het een en ander gegraveerd, dat zal vanuit veel hoeken waarschijnlijk niet goed te zien zijn.

Ja? Wat is er met die gewonde man waarvan jij 3 foto's post met daarna alleen :? ?

En tegengehouden ja, het lijkt me niet geheel wenselijk om een meute van enkele duizenden mensen ook nog eens richting finish door te laten lopen, schijnt dat er daar net 2 bommen zijn ontploft en dat er dus een klein gebrek aan orde (en misschien wel veiligheid) is daar.
Craft International Private Military Forces hadden ook beige broeken.

Die gewonde man heeft een prothese gekregen zodat het effect is dat het lijkt dat hij gewon is geraakt.
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 17:57:34 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_125606314
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef ManianMan het volgende:

[..]

[..]

Die gewonde man heeft een prothese gekregen zodat het effect is dat het lijkt dat hij gewon is geraakt.
Het is een symbool. Hun vlįg.

En op die laatste opmerking ga ik maar niet in. Als je dat denkt denk je dat.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 april 2013 @ 17:59:32 #244
284411 crew  heywoodu
pi_125606409
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef ManianMan het volgende:

[..]

[..]

Tja, zo kun je elk blaadje aan de boom wel als symbool zien...

Craft International Private Military Forces zullen vast geen patent/alleenrecht hebben (gehad) op beige broeken, dat argument zegt dus echt helemaal niks.

Wie heeft je verteld dat hij een prothese heeft gekregen? Op de foto's is daar in elk geval 0 bewijs van te zien?
pi_125606875
Lekker overal symbooltjes in zoeken.
Conscience do cost.
  maandag 22 april 2013 @ 18:28:58 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125607499
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een symbool. Hun vlįg.

En op die laatste opmerking ga ik maar niet in. Als je dat denkt denk je dat.
amerikanen en de amerikaanse vlag is als nederlanders tijdens WK/EK voetbal alles oranje is..
alleen de amerikanen hebben eigenlijk voor elk wis was je de vlag al in de handen ;)
helemaal niks bijzonders aan hoor :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 22 april 2013 @ 20:00:17 #247
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125612104
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed gebalanceerd verhaal. Je hebt inderdaad wel gelijk dat de nieuwe media ook onbetrouwbaar is maar dat geld dan vooral voor het echte snelle nieuws. Die verhalen over de Boston Bombing ook. Dat zijn allemaal geruchten die dan de ronde doen maar ook snel weer worden ontzenuwd. Dus dat zijn dan hele kort levende complottheorieen. Dat is het mooie van de nieuwe media, iedereen kan er aan meewerken om dingen te bekrachtigen of te ontkrachtigen. Zoveel meer mensen maken dat nieuws, dan de oude media, wat maar door een select aantal wordt gemaakt.

[..]
Ik kwam gisteren -zonder er naar op zoek te zijn- een interessant artikel tegen wat gaat over nieuwe media en oude media en hoe (en waarom) ze er zo nu en dan naast zitten en in dit geval gaat het specifiek over Boston. Met o.a. concrete voorbeelden van foutieve berichtgeving die oude media verkeerd in het nieuws hebben gebracht. In geval van Boston lijkt het er niet op dat ze dit bewust (als in: onder controle door derden) hebben gedaan. Afijn, het artikel:

quote:
Four ways the media failed in covering the Boston bombings, and one reason why

It’s been a tiring week for anyone in the media—and a sobering one for anyone in the media with a conscience. The coverage of the Boston Marathon saga, from the bombing on Monday to the capture of suspected bomber Dzhokhar Tsarnaev on Friday, brought out some of the very worst features of news in the digital age. Here are the ways the media fail when they cover a big, breaking story—and a simple reason why.

Lees verder op: http://qz.com/76668/boston-marathon-and-the-media/

[ Bericht 1% gewijzigd door Dlocks op 22-04-2013 20:07:51 ]
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 20:21:49 #248
249559 crew  Lavenderr
  maandag 22 april 2013 @ 20:40:32 #249
118111 skive
Verzuurd
pi_125614387
Goed artikel Dlocks
Doe is normaal man...
  maandag 22 april 2013 @ 21:11:29 #250
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_125616174
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het bloed in sommige fotos ziet eruit als iets van 'n 1960's Hammer horror movie.
Cunt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')