SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef Muto het volgende:
Volgende week winnen is zeker zijn van Europees Voetbal zonder playoffs.
Wat nou als we driemaal verliezen en Twente (Hahaha, die Fer) drie keer wint?quote:
Er is nooit genoeg Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef fantasyboy het volgende:
wat gaat die feyenoord topic hard iedere kee....r heb in mij volg lijstje 100 topics staan hahah
kunne ze dit niet instellen dat die tot 20 paginaas gaat ofzo
Jij werkt zeker voor het AD.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat nou als we driemaal verliezen en Twente (Hahaha, die Fer) drie keer wint?
Zonder hulp van de gemeente zou PSV niet meer bestaan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
Zonder hulp van de scheids zou feyenoord 5e staan .
En daarnet aan het eind van de uitzending nóg twee keer in slowmotion.quote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
De NOS die even de penalty uitmelkt
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
Auwquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder hulp van de gemeente zou PSV niet meer bestaan.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
whahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trekt in de zomer toch de duitse deuren dicht, zal hem het nou rotten of ze europees halenquote:
BOEMquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar overwegen om sfeer en passie vanaf de tribunes te laten stromen. Het is maar een tip.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Janssen zei dat wel mooi in z'n interview. 'Dat is de Kuip, daar worden pingels nou eenmaal eerder gegeven'quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar overwegen om sfeer en passie vanaf de tribunes te laten stromen. Het is maar een tip.
Je komt maar 1 keer in De Kuip natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
Tiki taka in de tweede helft![]()
Who the fuck is Barca
Wat was er trouwens met die lui uit Arnhem aan de hand, tot de 0-2 hoorde je ze niet en toen gingen ze maar massaal de nederlaag vieren?
[..]
Ja alsof ze in de 80e minuut er opeens achterkwamen dat ze bij een voetbalwedstrijd waren. Heel apart.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
Tiki taka in de tweede helft![]()
Who the fuck is Barca
Wat was er trouwens met die lui uit Arnhem aan de hand, tot de 0-2 hoorde je ze niet en toen gingen ze maar massaal de nederlaag vieren?
Eerste keer dat ze met zoveel zijn, dan moeten ze zichzelf wel entertainen natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef fantasyboy het volgende:
IK heb me weer geergerd aan Immers eerlijk gezegd..
hij blijft maar kansen missen maar zonder hem loopt het minder zoals we de afgelopen hebben gezien...
Beste man aan onze zijde vandaagquote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef fantasyboy het volgende:
IK heb me weer geergerd aan Immers eerlijk gezegd..
hij blijft maar kansen missen maar zonder hem loopt het minder zoals we de afgelopen hebben gezien...
Mooi he. Op eigen kracht ergens uitkomen?quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef PSV1990- het volgende:
Zonder te bedelen bij de supporters zou Feyenoord niet meer bestaan.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik hem was. Langs alle kanten geruchten dat al z'n ploegmaats dikke doekoes bijwillen, maar rondom zijn salarisstrookje blijft het angstvallig stilquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. Dat schot zat zoveel frustratie in, en dan die ontlading
ADO-uit wordt inderdaad weer standaard kut, de thuiswedstrijden zie ik wel goed gaan. Zal wel op de laatste speeldag beslist gaan worden.quote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk dat we net als vorig jaar op 70 punten uitkomen, zou knap zijn. Als we alles winnen 72.
Te druk seizoen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
BMI heeft ook zijn beste tijd gehad
Dit idd. Sloeg nergens op.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
Ik vond het fluitconcert naar Leerdam trouwens overdreven. Heeft zich altijd correct gedragen en al voortijdig aangegeven dat hij niet zou verlengen.
Jansen boeit het allemaal niet. Mooi man.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef TheFastOne het volgende:
Theo bij die eerste corner aan de kant van Z
Typische Feyenoord speler. Jammer dat dat er nooit van is gekomen. Echt een baas.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jansen boeit het allemaal niet. Mooi man.
Idd. Nee toen ze de kans kregen haalden ze Hofs van Vitesse ipv Janssen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische Feyenoord speler. Jammer dat dat er nooit van is gekomen. Echt een baas.
Toen wel. Achteraf praten is altijd makkelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Nee toen ze de kans kregen haalden ze Hofs van Vitesse ipv Janssen.Nooit begrepen.
Nah...heb Janssen altijd meer getalenteerd gevonden. Alleen z'n traptechniek al man. Vond het toen ook al een betere speler.quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen wel. Achteraf praten is altijd makkelijk.
Toen zat hij in een dip bij Vitesse. Gaf niet alles voor het voetbal. Niet voor niks is hij veel later pas echt doorgebroken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...heb Janssen altijd meer getalenteerd gevonden. Alleen z'n traptechniek al man. Vond het toen ook al een betere speler.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische Feyenoord speler. Jammer dat dat er nooit van is gekomen. Echt een baas.
Aldus Theo vandaag.quote:'Als je hier komt, dit stadion, dit veld. Beter is er niet.'
Hofs was een prima speler hoor. Hij heeft het hier heel goed gedaan en was zeker niet slechter dan Janssen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Nee toen ze de kans kregen haalden ze Hofs van Vitesse ipv Janssen.Nooit begrepen.
Heeft hij sowieso nooit gedaan, anders had hij zeker hogerop geraakt. Toch een speler die ik inderdaad ook wel bij Feyenoord had willen zien. Jammer.quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zat hij in een dip bij Vitesse. Gaf niet alles voor het voetbal. Niet voor niks is hij veel later pas echt doorgebroken.
Pellè is zijn golftechniek alvast aan het verbeterenquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. Dat schot zat zoveel frustratie in, en dan die ontlading
Dat is toch niet wat ik er achter zochtquote:In de 84ste minuut van de thuiswedstrijd zondag tegen Vitesse (2-0) mocht zowaar Kelvin Leerdam bij Feyenoord invallen. De 22-jarige verdediger annex middenvelder was bij trainer Ronald Koeman in de winterstop volledig uit de gratie geraakt toen bleek dat hij zijn contract in De Kuip niet wilde verlengen.
Een tussentijdse overstap naar uitgerekend Vitesse, de club die hem voor de komende jaren een mooie aanbieding deed, mislukte op het laatste moment door miscommunicatie in Arnhem.
'Kelvin heeft zich altijd zeer professioneel gedragen', legde Koeman uit. 'Met deze invalbeurt wil ik hem een duwtje in de goede richting geven richting het EK met Jong Oranje. Andere belangen tellen wat mij betreft niet mee.'
Bij Rijnmond zegt Koeman dat het ook te maken heeft met Janmaat. Janmaat bijna geschorst en Leerdam wordt als zijn vervanger dan gezien.quote:Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat ik er achter zocht
Hij werd helemaal verrot gescholden. Keek Z 3 seconden aan en nam de cornerquote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jansen boeit het allemaal niet. Mooi man.
Jij mag je eigen mening hebben, ik vond het toen al een getalenteerdere speler dan Hofs waar ik meer potentie in zag. Maargoed, ik ben hier dan ook een van de weinigen die structureel aantoont oog voor talent te hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zat hij in een dip bij Vitesse. Gaf niet alles voor het voetbal. Niet voor niks is hij veel later pas echt doorgebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 20:32:13 ]![]()
Mooie gozer die Theo ja.quote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hij werd helemaal verrot gescholden. Keek Z 3 seconden aan en nam de cornerFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij mag je eigen mening hebben, ik vond het toen al een getalenteerdere speler dan Hofs waar ik meer potentie in zag. Maargoed, ik ben hier dan ook een van de weinigen die structureel aantoont oog voor talent te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele goede voetballer hoor Bruins. Jammer dat zijn mentaliteit zo jammer was. Bruins met de mentaliteit van GuidettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werken, slopen, storen en ook nog eens heel goed kunnen voetballen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij mag je eigen mening hebben, ik vond het toen al een getalenteerdere speler dan Hofs waar ik meer potentie in zag. Maargoed, ik ben hier dan ook een van de weinigen die structureel aantoont oog voor talent te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeg je nu jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hou eens op manquote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hele goede voetballer hoor Bruins. Jammer dat zijn mentaliteit zo jammer was. Bruins met de mentaliteit van Guidettiwerken, slopen, storen en ook nog eens heel goed kunnen voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
Bossie bij FC Rijnmond nu, wat een baas blijft hij
Niets is sterker dan dat ene woord![]()
Ik meen het echt. Ik vond hem een geweldige speler op het gebied van balbeheersing, inzicht en techniek. Zijn mentaliteit was echt bagger. Met een goede mentaliteit had hij zoveel meer uit zijn carriere kunnen halen.quote:RvP; Feyenoord
Mentaliteit is ook kwaliteit. Copyright Huub Stevens.quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik meen het echt. Ik vond hem een geweldige speler op het gebied van balbeheersing, inzicht en techniek. Zijn mentaliteit was echt bagger. Met een goede mentaliteit had hij zoveel meer uit zijn carriere kunnen halen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
mentaliteit is de belangrijkste kwaliteit om de top te halen...
Bruins la me niet lachen, trok overal zijn benen voor terug, ging nooit een duel aan....Ajax is mijn leven!![]()
Bruins was een prima voetballer man. Ongelofelijk dat die nu ergens moest bedelen om een contract.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hele goede voetballer hoor Bruins. Jammer dat zijn mentaliteit zo jammer was. Bruins met de mentaliteit van Guidettiwerken, slopen, storen en ook nog eens heel goed kunnen voetballen.
![]()
Mocht Twente vijfde worden, hebben zij er dan baat bij dat PSV derde of vierde wordt indien PSV de beker wint?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij niet..quote:Op zondag 21 april 2013 20:49 schreef Caland het volgende:
Mocht Twente vijfde worden, hebben zij er dan baat bij dat PSV derde of vierde wordt indien PSV de beker wint?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ja alle clubs liggen te slapen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bruins was een prima voetballer man. Ongelofelijk dat die nu ergens moest bedelen om een contract.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh ik dacht dat rechtstreeks Europees voetbal dan een plaatsje doorschuift. Ingewikkeld kutsysteem.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Genoten vandaag. Lekker weertje en bier in overvloed. Spel was ook niet onaardig. Mooi dat sexy Lexie eindelijk weer een goaltje meepikt. Dat Vitesse ging echt helemaal nergens over. Al met al dikke prima dus!
![]()
Schuift dat ticket nog wel door?quote:Op zondag 21 april 2013 20:49 schreef Caland het volgende:
Mocht Twente vijfde worden, hebben zij er dan baat bij dat PSV derde of vierde wordt indien PSV de beker wint?RvP; Feyenoord
Volgens mij wel. Als PSV dan 2e wordt is 5e plek = playoffs. Wint PSV beker + worden 3/4e vervalt die plek van AZ en krijgen de play-offs twee plaatsen, dus dan hoeft Twente maar 1 ronde te winnen. (Finale play-offs beide Europa in)quote:![]()
Dan weet je tenminste of Twente er vol voor gaat tegen PSV.quote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef Maastoren het volgende:
Lekker belangrijk. Alsof we nu nog 5e worden....?Feyenoord Rotterdam![]()
Godver. Iedereen is blij, maar win je tegen Zwolle en bij Rkc sta je gewoon bovenaan. Ach. vCL is ook mooi.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Gaat erom dat Twente laatste speelronde tegen PSV moet. Die kunnen dan dus eventueel de POs ontlopen (?).quote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef Maastoren het volgende:
Lekker belangrijk. Alsof we nu nog 5e worden....?
Mocht dat niet zo zijn dan zullen ze wel met een B team spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Helaas kan je je dan alleen maar kut voelen. Nu is de tweede plek het hoogst haalbare of er moet echt een wonder gebeuren. Tweede plek vind ik voor nu ook nog prima. Voor het seizoen zei iedereen nog dat we hoe dan ook europees moesten spelen. Vierde plek was de doelstelling. Zuur dat je zo lang mee doet en uiteindelijk afhaakt, maar dit heb je gehaald en zorgt er ook weer voor dat je als club vooruit kan.quote:Op zondag 21 april 2013 20:53 schreef Cara het volgende:
Godver. Iedereen is blij, maar win je tegen Zwolle en bij Rkc sta je gewoon bovenaan. Ach. vCL is ook mooi.Feyenoord Rotterdam![]()
Die zie ik nog wel wraak willen nemen voor een slecht seizoen. Daarbij hebben ze half oud-feyenoord in het elftal.quote:Op zondag 21 april 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat erom dat Twente laatste speelronde tegen PSV moet. Die kunnen dan dus eventueel de POs ontlopen (?).
Mocht dat niet zo zijn dan zullen ze wel met een B team spelen.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste of Twente er vol voor gaat tegen PSV.Scherp. Nieteens aan gedacht. Ach dat Twente stelt sowieso niks voor. Psv moet daar ook met gemak kunnen winnen. Feyenoord krijgt het al lastig genoeg in Den Haag. Eerst zelf maar eens die wedstrijd winnen en dan zien we wel weer.quote:Op zondag 21 april 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat erom dat Twente laatste speelronde tegen PSV moet. Die kunnen dan dus eventueel de POs ontlopen (?).
Mocht dat niet zo zijn dan zullen ze wel met een B team spelen.![]()
Hmm.. Dat zou minder zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Als PSV dan 2e wordt is 5e plek = playoffs. Wint PSV beker + worden 3/4e vervalt die plek van AZ en krijgen de play-offs twee plaatsen, dus dan hoeft Twente maar 1 ronde te winnen. (Finale play-offs beide Europa in)If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ironisch genoeg, Twente dat PSV zou laten winnen is dan gewoon hetzelfde als vorig jaar Heerenveen met Feyenoord. Wij mogen dus niet zeuren.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Als PSV 2de wordt en de beker wint, dan krijgt AZ die plek toch? Die discussie over een vergelijkbaar scenario als Feyenoord en Heerenveen was er niet voor niks. Lijkt mij dus alleen dat wanneer PSV de beker wint en derde zou worden een Twente er baat bij zou hebben. Dus die moeten nog ff voluit gaan tegen zeFeyenoord Rotterdam![]()
Zoals die boertjes toen huilden, daar komen wij echt niet overheen hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 20:59 schreef Cara het volgende:
Ironisch genoeg, Twente dat PSV zou laten winnen is dan gewoon hetzelfde als vorig jaar Heerenveen met Feyenoord. Wij mogen dus niet zeuren.Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Eens, maar eigenlijk is er geen ideale positie voor hem. Als spits te klein, als buitenspeler te langzaam en als 10 te weinig loopvermogen. Alleen in een 442 systeem als 2e spits zou hij optimaal kunnen renderen.quote:![]()
Iemand nog die weet wat er op Vak W daar bij Y aan de hand was?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: