SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef Muto het volgende:
Volgende week winnen is zeker zijn van Europees Voetbal zonder playoffs.
Wat nou als we driemaal verliezen en Twente (Hahaha, die Fer) drie keer wint?quote:
Er is nooit genoeg Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef fantasyboy het volgende:
wat gaat die feyenoord topic hard iedere kee....r heb in mij volg lijstje 100 topics staan hahah
kunne ze dit niet instellen dat die tot 20 paginaas gaat ofzo
Jij werkt zeker voor het AD.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat nou als we driemaal verliezen en Twente (Hahaha, die Fer) drie keer wint?
Zonder hulp van de gemeente zou PSV niet meer bestaan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
Zonder hulp van de scheids zou feyenoord 5e staan .
En daarnet aan het eind van de uitzending nóg twee keer in slowmotion.quote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
De NOS die even de penalty uitmelkt
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
Auwquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder hulp van de gemeente zou PSV niet meer bestaan.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
whahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trekt in de zomer toch de duitse deuren dicht, zal hem het nou rotten of ze europees halenquote:
BOEMquote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar overwegen om sfeer en passie vanaf de tribunes te laten stromen. Het is maar een tip.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Janssen zei dat wel mooi in z'n interview. 'Dat is de Kuip, daar worden pingels nou eenmaal eerder gegeven'quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar overwegen om sfeer en passie vanaf de tribunes te laten stromen. Het is maar een tip.
Je komt maar 1 keer in De Kuip natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
Tiki taka in de tweede helft![]()
Who the fuck is Barca
Wat was er trouwens met die lui uit Arnhem aan de hand, tot de 0-2 hoorde je ze niet en toen gingen ze maar massaal de nederlaag vieren?
[..]
Ja alsof ze in de 80e minuut er opeens achterkwamen dat ze bij een voetbalwedstrijd waren. Heel apart.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
Tiki taka in de tweede helft![]()
Who the fuck is Barca
Wat was er trouwens met die lui uit Arnhem aan de hand, tot de 0-2 hoorde je ze niet en toen gingen ze maar massaal de nederlaag vieren?
Eerste keer dat ze met zoveel zijn, dan moeten ze zichzelf wel entertainen natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef fantasyboy het volgende:
IK heb me weer geergerd aan Immers eerlijk gezegd..
hij blijft maar kansen missen maar zonder hem loopt het minder zoals we de afgelopen hebben gezien...
Beste man aan onze zijde vandaagquote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef fantasyboy het volgende:
IK heb me weer geergerd aan Immers eerlijk gezegd..
hij blijft maar kansen missen maar zonder hem loopt het minder zoals we de afgelopen hebben gezien...
Mooi he. Op eigen kracht ergens uitkomen?quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef PSV1990- het volgende:
Zonder te bedelen bij de supporters zou Feyenoord niet meer bestaan.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik hem was. Langs alle kanten geruchten dat al z'n ploegmaats dikke doekoes bijwillen, maar rondom zijn salarisstrookje blijft het angstvallig stilquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. Dat schot zat zoveel frustratie in, en dan die ontlading
ADO-uit wordt inderdaad weer standaard kut, de thuiswedstrijden zie ik wel goed gaan. Zal wel op de laatste speeldag beslist gaan worden.quote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk dat we net als vorig jaar op 70 punten uitkomen, zou knap zijn. Als we alles winnen 72.
Te druk seizoen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
BMI heeft ook zijn beste tijd gehad
Dit idd. Sloeg nergens op.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
Ik vond het fluitconcert naar Leerdam trouwens overdreven. Heeft zich altijd correct gedragen en al voortijdig aangegeven dat hij niet zou verlengen.
Jansen boeit het allemaal niet. Mooi man.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef TheFastOne het volgende:
Theo bij die eerste corner aan de kant van Z
Typische Feyenoord speler. Jammer dat dat er nooit van is gekomen. Echt een baas.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jansen boeit het allemaal niet. Mooi man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |