Mmm, nee, juist meer op een emotionele manier. Man/vrouw rollen die dan extra versterkt worden. Het voelt fijn dat een man zijn rol heeft en een vrouw haar rol. Zoals Silenus zei; je kan het eigenlijk allemaal zelf wel. Dat is ook zo, maar wat is het punt van man en vrouw zijn dan nog (buiten het seksuele)? Dat zie ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Wat denk je dan? Waarom voelt dat prettig? Ik kan me er geen voorstelling van maken, hoe je je méér vrouwelijker voelt. Voel je dan je vagina meer zitten?
Smaken verschillen. Ik vind het prettig dat er juist geen punt is van vrouw zijn buiten het seksuele. Dan zou ik het waarschijnlijk ongemakkelijk moeten vinden dat ik wel kaart kan lezen, en mijn vriend niet, en dat hij baby's veel leuker vindt dan ik. Nu vind ik dat niet raar of ongemakkelijk, we zijn beide individuen, geen vertegenwoordigers van onze sekse. Het betekent dus niet dat we precies gelijk zijn, maar dat onze verschillen niet langs de stereotype lijnen lopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Mmm, nee, juist meer op een emotionele manier. Man/vrouw rollen die dan extra versterkt worden. Het voelt fijn dat een man zijn rol heeft en een vrouw haar rol. Zoals Silenus zei; je kan het eigenlijk allemaal zelf wel. Dat is ook zo, maar wat is het punt van man en vrouw zijn dan nog (buiten het seksuele)? Dat zie ik niet.
Het is fijn om elkaar aan te vullen op punten, elkaar nodig te hebben. Niet nodig als in kan niet zonder, maar nodig als in.. zonder zou het niet kloppen. Dat als de hij er niet is, je het meteen merkt in de kleine alledaagse dingen die je doet. Ik weet het niet. Gelijkheid in een relatie verveelt me meer dan alles.
Er zijn natuurlijk ook mensen die altijd moeten bepalen wie het 'mannetje' en wie het 'vrouwtje' is in een homoseksuele relatie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:35 schreef Trini-Kwan het volgende:
Toch vervelend dan, als je lesbisch blijkt
Ik heb zo'n vermoeden dat die mensen en de heteroseksuele mensen hier die van rolpatronen houden tot de zelfde categorie behoren...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die altijd moeten bepalen wie het 'mannetje' en wie het 'vrouwtje' is in een homoseksuele relatie.
"Twee vrouwen! Maar wie betaalt dan de etentjes?"quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:54 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die mensen en de heteroseksuele mensen hier die van rolpatronen houden tot de zelfde categorie behoren...
Zo bedoelde ik 't helemaal niet en m'n username heeft er ook niks mee te maken, Henk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je nick zegt "best I ever had". Als je ex de beste was die je ooit kreeg, en je krijgt nu zojuist bijna een hartaanval, dan moet hij wel heel bijzonder zijn.
Ik zou morgen een therapeut bellen. Als je aardig en leuk gevonden wordt zit er iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 21 april 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben ook leuk en aardig.
Ik krijg al hulp. Wegens jouw gebrek aan ervaring zal ik even uitleggen wat het betekent:quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou morgen een therapeut bellen. Als je aardig en leuk gevonden wordt zit er iets niet helemaal goed.
Misschien ben je ook wel aardig en leuk, maar zijn er andere factoren waardoor ze niet met je willen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik krijg al hulp. Wegens jouw gebrek aan ervaring zal ik even uitleggen wat het betekent:
aardig en leuk = geen relatiemateriaal
ze zeggen dat, omdat ze denken dat ze met "complimenten" op die manier makkelijk van een jongen af kunnen komen. Ik prik heel gemakkelijk door dat soort dingen heen, maar ik laat het gewoon zitten.
Whut?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik krijg al hulp. Wegens jouw gebrek aan ervaring zal ik even uitleggen wat het betekent:
aardig en leuk = geen relatiemateriaal
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien ben je ook wel aardig en leuk, maar zijn er andere factoren waardoor ze niet met je willen.
Ik heb het idee dat ik niet "stoer" ben. Ik heb blijkbaar niet die X-Factor. Ik heb het idee dat ik misschien te aardig ben, misschien heb ik geen eigen mening, misschien waai ik teveel met alle winden mee en moet ik eigenlijk meer afstand houden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Whut?![]()
Aardig is voor mij een vereiste in een partner. Aardig voor mij, maar vooral aardig voor de wereld. Behulpzaam en beleefd (en dus niet alleen naar vrouwen), dat soort dingen. Leuk is natuurlijk ook een vereiste, maar dat is gewoon de algemene term voor...leuk.
Jij hebt echt rare ideeën. Heel vervelend dat je moeilijk een partner kunt vinden, maar dat is niet omdat je aardig bent, maar ondanks dat je aardig bent. Aangenomen dat je aardig bent.
Vrouwen willen gewoon een man met zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ik niet "stoer" ben. Ik heb blijkbaar niet die X-Factor. Ik heb het idee dat ik misschien te aardig ben, misschien heb ik geen eigen mening, misschien waai ik teveel met alle winden mee en moet ik eigenlijk meer afstand houden.
Ik weet niet wat dat is, maar ik krijg nu hulp dus dan kom ik daar misschien wel achter.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:17 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon een man met zelfvertrouwen.
Kijk, daar gaan we weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Túúrlijk, jongetje.Over inhoudelijk gesproken.
En nou oprotten.
Nee joh.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit je er echt mee dat ik dat heb gezegd?
Hè?quote:
And deep inside you all LIKE itquote:Op zondag 21 april 2013 20:09 schreef Ambipur het volgende:
Ja, TS ik kan je volgen.
Tegenwoordig spreken we via internet af, als ze dat al durven, en betalen we de rekening apart. De deurtjes houden ze niet meer open, want die chick heeft toch zelf handen, of niet dan.
Ophalen doen we niet meer, want die tanga komt zelf maar met de trein.
En tweede date moet ze op haar knietjes haar kunsten vertonen.
Pracht van een generatie zijn jullie. Chapeau.
Echt schattig, je minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:33 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we weer. Bijna aandoenlijk hoe super-lief en schattig jij bent voor vrouwen.
Als vrouwen zich in hun partnerkeuze zouden laten leiden door de mate van liefheid van een man zou ik me serieus minderwaardig voelen, ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Echt schattig, je minderwaardigheidscomplex.
En terecht, blijven zo!quote:Op woensdag 24 april 2013 02:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als vrouwen zich in hun partnerkeuze zouden laten leiden door de mate van liefheid van een man zou ik me serieus minderwaardig voelen, ja.
Heb je last van een psychische stoornis zoals autisme of een persoonlijkheidsstoornis? Of ligt het misschien aan je uiterlijk?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ik niet "stoer" ben. Ik heb blijkbaar niet die X-Factor. Ik heb het idee dat ik misschien te aardig ben, misschien heb ik geen eigen mening, misschien waai ik teveel met alle winden mee en moet ik eigenlijk meer afstand houden.
Dat wordt hopelijk binnenkort officieel vastgesteld.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je last van een psychische stoornis zoals autisme of een persoonlijkheidsstoornis?
Het ligt aan mijn uiterlijk. Ik werd daar vroeger onder andere om gepest.quote:Of ligt het misschien aan je uiterlijk? Je hoeft echt niet stoer te zijn om een vriendin te scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |