abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:32:12 #101
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128122385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef LucvanDijk het volgende:

[..]

Qua prestige is Roda inderdaad absoluut een stap hoger, qua salaris waarschijnlijk ook. Hoe zit dat überhaupt met huur? Wordt dan altijd het hele salaris van een speler overgenomen door de club die de speler huurt?
Hij heeft afgelopen seizoen dus het hele seizoen bij GAE gekeept, die hadden hem gehuurd van Twente. Ik zou het al een heel fijn idee vinden als we eens een Nederlander als keeper krijgen. Dat niet elke Pool de nieuwe Tyton is, moet nu toch wel duidelijk zijn...
twente wil van 'm af, geen idee of hij nog een contract heeft maar dat moet wel te regelen zijn aangezien ze daar al 3 andere keepers hebben.

De voorwaarden wat betreft huren zijn altijd anders...
pi_128148200
Tuyp in beeld als nieuwe spits.
pi_128155998
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuyp in beeld als nieuwe spits.
Dat is nu weer ontkend door Van den Bunder en Tuyp heeft zelf gezegd tegenover RTV Noord-Holland dat hij volgend jaar waarschijnlijk in het buitenland speelt (al is Kerkrade niet uit te sluiten dan, natuurlijk... ;)).

Nu is er weer heisa rond Demouge. L1 heeft vanochtend gezegd dat hij niet door de medische keuring gekomen zou zijn, maar dat wordt stellig ontkend door Roda (clubsite) en door Ruud Brood (Twitter). De onderhandelingen met Bournemouth zouden pas na 1 juli kunnen starten, als hij zich moet melden daar.

ruudbrood twitterde op zondag 23-06-2013 om 16:20:22 Tot stomme verbazing het nieuws rond demouge gelezen mbt keuring. Nieuws L1!! Wat een onzin, een excuus lijkt me op zijn plaats L1. reageer retweet
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:09:58 #104
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128237523
Roda zoekt nog een keeper, een centrale verdediger en een spits, aldus Brood. Het AD meldt dat Roda ook geinformeerd heeft naar Room van Vitesse, die ook met RKC in verband wordt gebracht.

Zonder Lebedynsky, Malki en mogelijk Demouge heb ik er toch het liefst nog 2 spitsen bij want met Nemeth en Hocher is het wat onzeker.
pi_128320885
Anouar Kali van FC Utrecht komt transfervrij naar Roda. 3-jarig contract. Super!
pi_128321058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef LucvanDijk het volgende:
Anouar Kali van FC Utrecht komt transfervrij naar Roda. 3-jarig contract. Super!
goed nieuws idd! een creatieve middenvelder hadden we wel nodig!
pi_128321146
Blijf dan bij Utrecht. :') :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_128321179
Toch wel een verrassende overgang.
pi_128321206
Wat een vreemde transfer zeg. Ik ben best wel een fan van die jongen. Daar heeft Roda een erg goede speler aan.
pi_128321902
Ken hem niet zo goed, behalve zijn naam en wat flitsen in samenvattingen. Wat voor soort aanvallende middenvelder is het, buitenspeler toch?
pi_128321924
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef planethugo het volgende:
Ken hem niet zo goed, behalve zijn naam en wat flitsen in samenvattingen. Wat voor soort aanvallende middenvelder is het, buitenspeler toch?
verdedigende middenvelder
pi_128322798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef planethugo het volgende:
Een verdedigende middenvelder die het spel kan maken.

Maar die jongen heeft een bedroevend slechte 2e seizoenshelft achter de rug, ik hoop voor jullie dat ie dat niveau niet door zal trekken, dan wordt het een bankzitter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_128323086
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een verdedigende middenvelder die het spel kan maken.

Maar die jongen heeft een bedroevend slechte 2e seizoenshelft achter de rug, ik hoop voor jullie dat ie dat niveau niet door zal trekken, dan wordt het een bankzitter.
ok ben benieuwd, voor ons is dit wel een goede aankoop denk ik. Concurrentie voor Bonevacia is wel welkom.

wilde utrecht daarom ook niet met 'm door, of hebben ze 'm na het afketsen vd onderhandelingen niets meer aangeboden?
pi_128323257
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

ok ben benieuwd, voor ons is dit wel een goede aankoop denk ik. Concurrentie voor Bonevacia is wel welkom.

wilde utrecht daarom ook niet met 'm door, of hebben ze 'm na het afketsen vd onderhandelingen niets meer aangeboden?
Utrecht heeft de onderhandelingen afgebroken toen bleek dat Kali een topsalaris eiste.
Later heeft hijzelf nog gehint naar alsnog verlengen maar de club wilde niet meer.

Ik neem aan dat ie bij jullie voor een salaris getekend heeft wat ie ook bij ons kon verdienen, maar hij dacht een half jaar geleden dat een Anderlecht, Ajax, PSV e.d. m wel over zouden nemen.
pi_128323508
las dat Anderlecht 'm wilde hebben maar toen bleek dat Utrecht bij vertrek naar een buitenlandse club recht had op een opleidingsvergoeding van 5 ton hebben ze het afgeblazen.
pi_128323646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef planethugo het volgende:
las dat Anderlecht 'm wilde hebben maar toen bleek dat Utrecht bij vertrek naar een buitenlandse club recht had op een opleidingsvergoeding van 5 ton hebben ze het afgeblazen.
Als zij m echt graag hadden willen hebben dan was die 5 ton natuurlijk geen enkel probleem geweest.
pi_128324222
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als zij m echt graag hadden willen hebben dan was die 5 ton natuurlijk geen enkel probleem geweest.
nee dat klopt absoluut, maar geeft wel aan dat vd brom toch van 'm gecharmeerd is. Maar zal daar vast als bankzitter gehaald zijn
pi_128324252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee dat klopt absoluut, maar geeft wel aan dat vd brom toch van 'm gecharmeerd is. Maar zal daar vast als bankzitter gehaald zijn
Volgens mij was John dat ook, maar het leek er voor mij op dat ie teruggefloten is door het bestuur daar.

Ach ja, hoop voor jullie dat Kali het goed gaat doen! :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:52:43 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_128342271
Alsjeblieft geen Nemeth als eerste speler volgend jaar, wat een ongelofelijke slechte spits. Waarom niet gewoon meer spelertjes uit de jeugdopleiding erop zetten ipv die polen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_128348300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
Alsjeblieft geen Nemeth als eerste speler volgend jaar, wat een ongelofelijke slechte spits. Waarom niet gewoon meer spelertjes uit de jeugdopleiding erop zetten ipv die polen?
Ik word een beetje moe van dat 'eigen jeugd' wat iedere club moet doen? Er zit een voltallige staf die dagelijks met al die spelers werkt. Als er ook maar 1 jeugdspeler beter was dan een huidig basisspeler had hij allang de kans gehad. Als talent er niet is, dan houdt het helaas op. Je kunt geen koekebakkers opleiden tot briljantjes.
Of saté?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:31:19 #121
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128354375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van dat 'eigen jeugd' wat iedere club moet doen? Er zit een voltallige staf die dagelijks met al die spelers werkt. Als er ook maar 1 jeugdspeler beter was dan een huidig basisspeler had hij allang de kans gehad. Als talent er niet is, dan houdt het helaas op. Je kunt geen koekebakkers opleiden tot briljantjes.
met van veldhoven niet, maar Brood geeft die gasten echt wel een faire kans. Zie Guus

Nemeth is in potentie nog steeds een goeie speler, maar zie hem ook komend seizoen niet slagen bij ons. Hij past gewoon niet in kerkrade
pi_128358073
Volgens de directeur van Wolverhampton zijn de onderhandelingen met keeper Dorus de Vries in een vergevorderd stadium. Eerder was al op een Engelse site te lezen dat De Vries wel wil en dat Roda hem voor het einde van deze week reactie heeft beloofd. Van den Bunder heeft ook tegenover VI toegegeven dat de naam De Vries in de zoektocht naar een nieuwe keeper inderdaad gevallen is.

Verder staat in hetzelfde artikel in VI dat Luijckx in beeld is als verdedigende versterking.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:50:47 #123
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128358423
De vries zou super zijn, ervaren, nederlands en best aardige keepert.

Luijckx zou ook mooi zijn, genoeg routine komend seizoen. Nu nog een spits en klaar is roda
pi_128399868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef planethugo het volgende:
De vries zou super zijn, ervaren, nederlands en best aardige keepert.

Luijckx zou ook mooi zijn, genoeg routine komend seizoen. Nu nog een spits en klaar is roda
Met nog een spits? Bedoel je dan dat alleen Demouge genoeg zou zijn of naast Demouge nog één?

Want naar mijn mening speelt Demouge er max 20/25 per seizoen en we dan heb je er zeker nog een nodig? Daarnaast vraag ik me af wat we gaan spelen 4-4-2? of 4-3-3. Hupperts komt er goed uit op rechtsbuiten maar een echte linksbuiten hebben we niet en met 2 spitsen systeem heb je eigenlijk minder aan Demouge.
Of saté?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:27:03 #125
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128400161
Liefst Demouge en nog een extra spits ja. Alleen Nemeth is nu nog over.... hopelijk wordt de selectie zsm compleet gemaakt zodat ze voor de winterstop al ingespeeld zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')