Huil maar lekker met het slachtoffer.quote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk(niet het nummer) Door dat misselijke gehaat en gezeik heb ik gewoon sympathie gekregen en hoop ik dat al die verzuurde kneusjes hier nog veel last van zullen hebben.
Juist wel. Nooit accepteren en normaal gaan vinden zoiets.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat wil ook niet zeggen dat we er de hele tijd over moeten blijven doorzeuren.
Oh als je niet zeurt accepteer je het en vindt je het normaal?quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Juist wel. Nooit accepteren en normaal gaan vinden zoiets.
Aha dat is mooi. Op die manier kan het Nederlandse inteeltkliekje alsnog lekker bij elkaar in de billen blijven kruipen. Wat ik wel raar vindt...quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef Dimauro het volgende:
Nu roepen ze tijdens de inleiding van het NOS journaal: 'koningslied blijft'
Mij is niks gevraagd.quote:Volgens het comité is uit een enquête gebleken dat 60 procent van Nederland het nummer goed vindt.
5% van het Eenvandaag opiniepanel vindt dat we dat lied moeten zingen. 30% Wilhelmus.quote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dat is mooi. Op die manier kan het Nederlandse inteeltkliekje alsnog lekker bij elkaar in de billen blijven kruipen. Wat ik wel raar vindt...
[..]
Mij is niks gevraagd.
O dat zal wel weer het zeikerige deel van Nederland zijn, ik vertrouw het nationale comité blindelings.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
5% van het Eenvandaag opiniepanel vindt dat we dat lied moeten zingen. 30% Wilhelmus.
En het misselijke gehaat en gezeik van Ewbank balanceert dat niet ?quote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk(niet het nummer) Door dat misselijke gehaat en gezeik heb ik gewoon sympathie gekregen en hoop ik dat al die verzuurde kneusjes hier nog veel last van zullen hebben.
Nee.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Grouch het volgende:
[..]
En het misselijke gehaat en gezeik van Ewbank balanceert dat niet ?
Goede samenvatting denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Hier mijn analyse over het koningslied
http://cult.thepostonline(...)met-het-koningslied/
®M. de Hondquote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dat is mooi. Op die manier kan het Nederlandse inteeltkliekje alsnog lekker bij elkaar in de billen blijven kruipen. Wat ik wel raar vindt...
[..]
Mij is niks gevraagd.
®D. Dikke Duim denk ik eerder.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goede samenvatting denk ik
[..]
®M. de Hond
Ik verwacht eigenlijk eerder dat er genoeg mensen proberen mee te zingen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik hoop dat als het gepresenteerd word doodstil blijft en niemand meezingt . Ik zing en rap niet mee . Kill them with silence
Proberen mee te zingen met die mislukte kreupelrijmrap? Dat zal nog niet meevallen!quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk eerder dat er genoeg mensen proberen mee te zingen.
Met nadruk op proberen. Tenzij er een groot karaokescherm hangt gaat dat mis - want afgezien van de 3 vingers blijft de tekst gewoon niet hangen.
Voor de pek en veren wel. Niet voor de bedreigingen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Grouch het volgende:
[..]
En het misselijke gehaat en gezeik van Ewbank balanceert dat niet ?
Nee, maar dan komt dat wel zo over op de daders. Alsof ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Chai het volgende:
Oh als je niet zeurt accepteer je het en vindt je het normaal?
Ewbank zelf heeft het niet over bedreigingen gehad. Hij haalde alleen een aantal doodsverwensingen aan, waarvan ten minste 1 overduidelijk niet serieus bedoeld was ( "mild stenigen" ? Come on...)quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Voor de pek en veren wel. Niet voor de bedreigingen.
zeker toen er Nico D. stond bij afzenderquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ewbank zelf heeft het niet over bedreigingen gehad. Hij haalde alleen een aantal doodsverwensingen aan, waarvan ten minste 1 overduidelijk niet serieus bedoeld was ( "mild stenigen" ? Come on...)
Waarschijnlijk enquete afgenomen onder zijn vaste publiek en de meewerkende artiesten.quote:Op maandag 22 april 2013 19:25 schreef Breekfast het volgende:
Joop van den Ende zei dat ze een enquête hadden gehouden en dat 60% het nummer goed vond![]()
Hebben ze Diederik Stapel het onderzoek laten uitvoeren dan of zo? Dit kan toch niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |