Die kan er ook nog wel bij inderdaad. Zo rollen we de begrafenis top #100 in...quote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef handboek het volgende:
[..]
Je vergeet afscheid nemen bestaat niet ofzoiets.
Je moet de zaken wel binnen hun context zien. Dijkshoorn zei dat Ewbank mild gestenigd moest worden, en alleen al uit de formulering kun je opmaken dat het een grapje is. En je weet wie het zegt. Als het nou getwitterd zou zijn door een bekende radicale imam zou het een ander verhaal zijn, maar je kan dit toch moeilijk zien als haatzaaien en aanzetten tot moord.quote:Op maandag 22 april 2013 11:00 schreef AlanGarner het volgende:
Gaat die trieste Sylvia Witteman nog even verongelijkt doen ook, met d'r cynische kut-reactiesdie vrouw snapt het gewoon nog steeds niet. Neem een voorbeeld aan Dijkshoorn en stop gewoon voorlopig even met Twitter.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
iets kleins idd, nl n liedje.
n liedje.
ik bestempel niemand als minderwaardig, ik zeg dat ik het triest vind dat n klein groepje uitgesproken haatzaaiers invloed heeft.
zelfingenomen, omdat deze mensen niet weten hoe hard ze moeten schreeuwen dat iets kut is en dit lied inferieur noemen en hun mening als waarheid verkondign met als doel het nr in te laten trekken.
dit hele voorval is n nieuw nederlands dieptepunt, men ervaart trots bij het neerhalen van zijn eigen landgenoten die iets met liefde en niks dan goede intenties gemaakt hebben voor het hele land.
natuurlijk mag t je smaak niet zijn, tis ook de mijne niet, maar wat hier gebeurt is is om je kapot te schamen voor je eigen landgenoten.
want in plaats te denken aan alle mensen die het nr wel mooi vinden moet men met de grote bek het verpesten omdat zij iets stom vind.
alleen een kind reageert zo.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het deed mij vooral denken aan Pokahontas, weet niet precies waarom.
Met als verschil dat de tracks van Pocahontas door 2 topcomponisten geschreven zijn, Alan Menken en Stephan Schwartz.quote:Op maandag 22 april 2013 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het deed mij vooral denken aan Pokahontas, weet niet precies waarom.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Pharkus het volgende:
Het is weer terug, allemaal meezingen, 3vingers
NOooooooooooooooooooquote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Pharkus het volgende:
5 uurtjes. 5 uurtjes heeft hij er aan besteed volgens eigen zeggen. Om een lied te maken dat namens iedereen wordt aangeboden en door iedereen moet worden gezongen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Want o, o, o, wat heeft hij hard gewerkt aan dit lied. Kom op, zeg! De tekst is in een paar dagen in elkaar geflanst, en de melodie lag al jaren ergens op een plank te verstoffen. Had hij nota bene zelf zitten vertellen bij DWDD.
En daar hebben ze dan zo'n anderhalf jaar de tijd voor gehad.quote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef Grouch het volgende:
[..]
5 uurtjes. 5 uurtjes heeft hij er aan besteed volgens eigen zeggen. Om een lied te maken dat namens iedereen wordt aangeboden en door iedereen moet worden gezonden.
En als IEMAND dan het lef heeft het niet geniaal te vinden is het een azijnpisser of de moeder van een Chinese naakthond.
Oh, wat is ie zielig.
Terwijl die Ewbank het eerst heeft ingetrokken? Wat een laffe (naakt)hond is het toch. Of je trekt het in, of je blijft er vierkant achterstaan. Maar niet eerst huilend je lied intrekken, alle critici uitmaken voor nageboortes, en dan later toch weer wel met dat wangedrocht komen aankakken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef Dimauro het volgende:
Nu roepen ze tijdens de inleiding van het NOS journaal: 'koningslied blijft'
Heb je dan een plaat voor je kop of heb je dan een plaat voor je kop?quote:Het comité zegt verder: ''Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief. Het is duidelijk dat er ook veel kritische geluiden zijn in de samenleving over delen van de tekst van het lied.''
Een golf van reacties, veelal positief? Onder welke steen heeft dat comité de afgelopen dagen gebivakkeerd?quote:Het Nationaal Comité Inhuldiging houdt er in overleg met componist John Ewbank aan vast om het Koningslied op de avond van de troonswisseling gezamenlijk te zingen. Ook de meewerkende artiesten hebben aangegeven door te willen gaan met het lied. Het concert in Ahoy gaat ook gewoon door. Dat liet het Comité maandagmiddag weten.
Componist John Ewbank trok het lied zaterdagavond terug na een storm van kritiek. Het comité zegt maandag: 'Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief. Het is duidelijk dat er ook veel kritische geluiden zijn in de samenleving over delen van de tekst van het lied.'
Ik vind het wel mooi eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Pharkus het volgende:
Maar dat wil ook niet zeggen dat we er de hele tijd over moeten blijven doorzeuren.quote:Op maandag 22 april 2013 11:43 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat is de verklaring ja, maar dat wil niet zeggen dat we het goed moeten vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |