Iets kleins? Het nummer werd al weken aangekondigd als het groooooote nummer voor de kroning, het lied werd al bijna belangrijker gebracht dan de kroning zelf, dat is niet 'iets kleins' meer te noemen. "tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft", dat zeg je in de quote hierboven. Je beschouwt de mensen die het koningslied dus niet als een goed liedje zien hiermee duidelijk als minderwaardig en vind het treurig dat zij met hun (duidelijke) kritiek, is het een Neerlandicus die het 'lied' analyseert, zij het een muur aan tweetgrappen, zij het wat dan ook... Zo'n koningslied weet te laten intrekken.quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik doe nergens uit de hoogte. ik noem het nr prima, wat niet bepaald het de hemel inprijst,
men stelt zich weer eens enorm aan over iets goed bedoelds en kleins.
tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft.
en mij berispen op het feit dat ik zogenaamd uit de hoogte doe is wel heel erg de ketel verwijten, als er ergens een groep was die uit de hoogte deed dan is het wel deze haatzaaierij
Neen, hij zei dat iedereen die eraan had meegewerkt en nog ging meewerken een milde steniging verdiende.quote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef justinovitch het volgende:
Ik denk dat Nicro Dijkshoorn het nummer het beste omschreef. Namelijk een ‘’milde steniging ‘’.
Ik dacht dat dat de grap was.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neen, hij zei dat iedereen die eraan had meegewerkt en nog ging meewerken een milde steniging verdiende.
Nico Dijkshoorn vind ik nog wel de grootste idioot van heel BN-land. Hoe die gast toch ooit bekend is geworden als dichter, is me een raadsel. Dan zijn de liedteksten van Ewbank opeens van hoog niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef justinovitch het volgende:
Ik denk dat Nicro Dijkshoorn het nummer het beste omschreef. Namelijk een ‘’milde steniging ‘’.
Hij is anders toch echt op FOK! begonnen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn vind ik nog wel de grootste idioot van heel BN-land. Hoe die gast toch ooit bekend is geworden als dichter, is me een raadsel. Dan zijn de liedteksten van Ewbank opeens van hoog niveau.
Serieus? Zijn daar nog ergens topics over te lezen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij is anders toch echt op FOK! begonnen.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Serieus? Zijn daar nog ergens topics over te lezen?
Ik kwam zijn naam voor het eerst tegen als columnist op nu.nl. Dat ging nog wel, maar toen hij begon te dichten en VARA-land dat compleet omarmde werd het al snel vrij bedroevend allemaal.
Bron: Wikipediaquote:Vanaf 1999 timmerde hij aan de weg als internetcolumnist middels columns over het televisieprogramma Big Brother die hij onder het pseudoniem Doordevil plaatste in nieuwsgroepen en op het forum van de website FOK!. Na afloop van het dagelijkse programma reageerde hij binnen het uur met een lang actueel stuk. De columns werden zo populair dat Veronica hem uitnodigde een bijdrage aan het programma te leveren. Dijkshoorn sloeg dit aanbod af. Later schreef Dijkshoorn alsnog voor Veronica en voor verscheidene andere websites. Hij schreef op de weblogs Retecool.com en GeenStijl onder zowel het pseudoniem P. Kouwes als zijn eigen naam. Voor FOK! maakte hij de strip eikel & eikel en schreef hij columns onder de naam C. Adriaanse, waarin hij voetbalcoach Co Adriaanse op de hak nam. Voor GeenStijl maakte hij onder de titel Dijkshoorn Dinsdag een wekelijkse audiocolumn, waarin hij in 15 tot 30 minuten actualiteiten besprak.
Ver voor mijn tijd.quote:
wat bedoel je met 'weer' ?quote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef RuckTape het volgende:
Jullie zure Nederlanders hebben weer jullie zin gekregen hoor.
iets kleins idd, nl n liedje.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Iets kleins? Het nummer werd al weken aangekondigd als het groooooote nummer voor de kroning, het lied werd al bijna belangrijker gebracht dan de kroning zelf, dat is niet 'iets kleins' meer te noemen. "tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft", dat zeg je in de quote hierboven. Je beschouwt de mensen die het koningslied dus niet als een goed liedje zien hiermee duidelijk als minderwaardig en vind het treurig dat zij met hun (duidelijke) kritiek, is het een Neerlandicus die het 'lied' analyseert, zij het een muur aan tweetgrappen, zij het wat dan ook... Zo'n koningslied weet te laten intrekken.
"en mij berispen op het feit dat ik zogenaamd uit de hoogte doe is wel heel erg de ketel verwijten, als er ergens een groep was die uit de hoogte deed dan is het wel deze haatzaaierij", ik ben vooral benieuwd waar er precies door deze groep uit de hoogte werd gedaan op een manier die níet eveneens werd gebruikt door de groep die dit nummer 'prima' vond.
Het maakt mij geen fuck uit of jij het nummer prima of niet vind, ik vind het een onzinnig samenhangend hoopje stront (om de quote van daarstraks even terug te halen) en vind inderdaad dat door de groep van voorstanders van het nummer wel erg uit de hoogte wordt gedaan onder het mom van "Mja, die groep bestaat toch alleen maar uit meelopers". Dat is geen kwestie van pot verwijt de ketel, dat is een kwestie van ik vind het kut en jij niet.
Melodie was echt veel te dramatisch, de tekst was net een liefdeslied. Het rapstuk was, hoe slecht ook, het enige dat nog enigszins wees op een feestelijke gebeurtenis.quote:Op maandag 22 april 2013 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Melodie was wel prachtig. De tekst ging ook nog wel, maar die rap?!?!?!![]()
![]()
En dit ook ja, alsof hij 12 jaar is en koning gaat worden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef betonrechter het volgende:
naast het feit dat het een ontzettend schraal nummer is, is het ook nog eens neerbuigend richting Willem Alexander. in de tekst lijkt het echt alsof hij niet klaar is voor het koningschap ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |