Ja en voor narcisten om aandacht te genereren.quote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen Twitter. Een haatzaai-instrument is het.
ik doe nergens uit de hoogte. ik noem het nr prima, wat niet bepaald het de hemel inprijst,quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Correctie, jij vínd het prima. Het is een mening, een kwestie van smaak of je een nummer goed vind of niet. Geen feit. Een mening. Waar ik (en met mij een paar duizend anderen, terecht naar mijn mening) het niet mee eens ben.
Dat uit de hoogte doen omdat jij het wel een goed nummer vind is trouwens ook niet nodig. Zo kunnen wij ook roepen medelijden met jou te hebben zo'n blaagnummer mooi te vinden.
Maar er is toch niks "prima" aan dit gedrocht?quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik doe nergens uit de hoogte. ik noem het nr prima, wat niet bepaald het de hemel inprijst,
men stelt zich weer eens enorm aan over iets goed bedoelds en kleins.
tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft.
en mij berispen op het feit dat ik zogenaamd uit de hoogte doe is wel heel erg de ketel verwijten, als er ergens een groep was die uit de hoogte deed dan is het wel deze haatzaaierij
Niet al zijn werk wordt binnengehaald alsof het ongezien goud zal worden, blijkt nu. Dat zal wel enige indruk maken op de beste man.quote:
Valse dichotomie.quote:Op zondag 21 april 2013 18:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar er is toch niks "prima" aan dit gedrocht?
Ik neem zijn prima en hang daar mijn mening van gedrocht aan, dus ik denk dat je het verkeerd leest?quote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Valse dichotomie.
Als het niet prima is hoeft het nog geen gedrocht te zijn. Waarschijnlijk bedoelt hij met prima niet dat het uitmuntend is, maar dat het vergelijkbaar is met andere soortgelijke nummers.
Dit soberso altijd.quote:
Over smaak valt niet te twisten, maar je kunt er niet omheen dat de tekst vol staat met taalfouten. Zoiets kun je niet aanbieden aan de koning lijkt me.quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik doe nergens uit de hoogte. ik noem het nr prima, wat niet bepaald het de hemel inprijst,
men stelt zich weer eens enorm aan over iets goed bedoelds en kleins.
tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft.
en mij berispen op het feit dat ik zogenaamd uit de hoogte doe is wel heel erg de ketel verwijten, als er ergens een groep was die uit de hoogte deed dan is het wel deze haatzaaierij
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde het meer als zulke polarisatie is niet nodig en gaat niemand helpen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik neem zijn prima en hang daar mijn mening van gedrocht aan, dus ik denk dat je het verkeerd leest?
Ik vond het juist heel verbroederend. Jong, oud, dik, dun, blank, zwart: iedereen haat het koningslied. Een volk van zeikerds kan het best samenkomen door gezamenlijk ergens op te zeiken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde het meer als zulke polarisatie is niet nodig en gaat niemand helpen.
ditquote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Valse dichotomie.
Als het niet prima is hoeft het nog geen gedrocht te zijn. Waarschijnlijk bedoelt hij met prima niet dat het uitmuntend is, maar dat het vergelijkbaar is met andere soortgelijke nummers.
taalfouten die je nooit gezien had ware t niet dat anderen je erop drukten.quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je kunt er niet omheen dat de tekst vol staat met taalfouten. Zoiets kun je niet aanbieden aan de koning lijkt me.
Volgens mij is het niet gebruikelijk dat een songtekst vol staat met taalfouten (de dag die je wist dat zou komen) en enkele spelfouten (zo lang i.p.v. zolang). Zeker als een lied een groter doel dient, zoals Ewbank het verwoordde, dan mag je verwachten dat het lied in alle opzichten van hoge kwaliteit is.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Die analyses over al die grammaticale fouten snap ik ook niet helemaal (zoals die gast bij P&W), dat gebeurt enorm vaak in songteksten.
Onzin, ik had die taalfouten er zelf ook uitgehaald. Wat een vooroordelen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
taalfouten die je nooit gezien had ware t niet dat anderen je erop drukten.
dit hele voorval is niks anders dan meeloperij en kinderachtig, en dan te bedenken dat men er nog trots op is ook.
gelukkig zijn jullie bij mekaar nog geen 0,5 % van alle nederlanders, slechts de luidste en meest zelfingenomen 0,5 %
Dat dus. En ik heb geen meningen van anderen nodig om te horen hoe kut ik dat nummer vindquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Onzin, ik had die taalfouten er zelf ook uitgehaald. Wat een vooroordelen.
Als iemand een nummer waardeloos vindt, dan moet die persoon dat gewoon kunnen zeggen. Dat heeft niks met zelfingenomenheid te maken.
Wij vormen het zelfcorrigerend vermogen van Nederland.quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
taalfouten die je nooit gezien had ware t niet dat anderen je erop drukten.
dit hele voorval is niks anders dan meeloperij en kinderachtig, en dan te bedenken dat men er nog trots op is ook.
gelukkig zijn jullie bij mekaar nog geen 0,5 % van alle nederlanders, slechts de luidste en meest zelfingenomen 0,5 %
Dit is natuurlijk overdreven, die kerel zelf kon dat ook niet hard maken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:39 schreef Copthorne het volgende:
Misschien kun je de grammatica een keer opofferen om een nummer beter te laten klinken, maar zoals die neerlandicus zei bij Pauw & Witteman, over iedere zin kun je vallen.
Mooi gezegd, helemaal eens.quote:Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vond het juist heel verbroederend. Jong, oud, dik, dun, blank, zwart: iedereen haat het koningslied. Een volk van zeikerds kan het best samenkomen door gezamenlijk ergens op te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |