Omdat Albert het allemaal geregeld heeft . Hij dacht nou dan moet er ook een plekje in de spot voor mij. Vieze aandachtsnicht.quote:Op zondag 21 april 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat stukje dat Albert ook zingt.Waarom moet die relnicht daartussen staan? De tune zelf is natuurlijk goud, maar dat komt door de originele tekst en clip.
Die man lijdt aan een levensbedreigende vorm van zelfoverschatting. Zou hij ook een dvd'tje van z'n finest moments in RTL Boulevard opzetten als Onno 'm even aan 't verwennen is?quote:Op zondag 21 april 2013 14:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Omdat Albert het allemaal geregeld heeft . Hij dacht nou dan moet er ook een plekje in de spot voor mij. Vieze aandachtsnicht.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
Die man lijdt aan een levensbedreigende vorm van zelfoverschatting
quote:Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man lijdt aan een levensbedreigende vorm van zelfoverschatting. Zou hij ook een dvd'tje van z'n finest moments in RTL Boulevard opzetten als Onno 'm even aan 't verwennen is?
VI HOOLIGANSquote:
Vrijwel alle BN-ers lijden aan zelfoverschatting joh. Dat zie je maar weer in alle reacties op de Facebook en Twitter van Ewbank.quote:Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man lijdt aan een levensbedreigende vorm van zelfoverschatting. Zou hij ook een dvd'tje van z'n finest moments in RTL Boulevard opzetten als Onno 'm even aan 't verwennen is?
Televaagquote:De presentator en liedjesschrijver vertelt:"Vreselijk wat John Ewbank overkomt. Maar het was misschien ook wel wat ingewikkeld als zoveel mensen en componisten meeschrijven aan 1 nummer. Wat dat betreft begrijp ik het succes van het RTL lied op de melodie van Vijftien Miljoen mensen. Alleen is dat meer een afscheidslied voor Koningin Beatrix en niet een welkomslied voor Willem Alexander."
Henny stelt daarom voor een lied te maken op de melodie van het door hem en Hans van Eik gemaakte liedje Met z'n Allen. "Dat is door de miniplayback show een groot succes geworden en iedereen zingt het gemakkelijk mee. In 10 minuten heb ik ook al een tekst geschreven. Misschien is het een idee voor het Nationaal Comité Inhuldiging. Het zou zonde zijn als het nieuwe Koningspaar langs een scherm op het IJ vaart en dan geen eigen koningslied te zien krijgt."
Dit is Henny's nieuwe tekst voor het lied dat Met z'n allen blijft heten:
Hier staat U dan vanmorgen
Het is wel spannend maar toch ook fijn
Want op deze dag in 't voorjaar
Kan er maar EEN de koning zijn
Iedereen moet even wennen
Maar we gaan er helemaal voor
en daarom zingen wij nu samen
Als EEN oranje koor
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z'n allen
Met z'n allen laat het oranjebitter nu maar knallen
Met z'n allen
Met z'n allen ze zeggen weleens oud gedaan is jong geleerd
Want jarenlang heeft u er naar toe geleefd
Nu bent u de man die een feestje geeft
En binnenkort zijn wij aan u gewend en dan zeggen wij tegen elkaar onze Koning dat is een geweldige vent!
Het erge is nog dat hij zegt dat hij wel kan omgaan met normale kritiek. En dan geeft iemand normale kritiek en dan valt hij een baby van 6 maanden aan op zijn uiterlijk. Hoe diep kan je zinken.quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel alle BN-ers lijden aan zelfoverschatting joh. Dat zie je maar weer in alle reacties op de Facebook en Twitter van Ewbank.
quote:
Henny Huismanquote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef FredVleespet het volgende:
Henny Huisman heeft oplossing
[..]
Televaag
het comite heeft laten weten dat het concert inclusief het koningslied gewoon door gaat.quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel benieuwd wat 't nu gaat worden overigens. Vrees helaas dat ik de boel niet live mee ga krijgen omdat we hier geen vrij hebben (duh), da's wel jammer!
Al die BN'ers denken dat het hele land ze op handen draagt. Maar dan is de klap extra groot als het land een nummer slecht vindt.quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel alle BN-ers lijden aan zelfoverschatting joh. Dat zie je maar weer in alle reacties op de Facebook en Twitter van Ewbank.
Bij dat enge gezelschap wil je toch helemaal niet horen joh? Met hun plakkerige gelhaar en die phoney smiles. Nee, ze doen alsof ze je beste vriend zijn, maar achter je rug gunnen ze je het licht in de ogen niet. Die Hilversumse poppenkast kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk veranderd er geen kutquote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef icloud het volgende:
[..]
het comite heeft laten weten dat het concert inclusief het koningslied gewoon door gaat.
Yup. John zat verstopt in een boot achter een huis.quote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag. Zijn de daders inmiddels al gepakt?
Excuses moi zie net dat mijn bewering weer is ingehaald door een nieuw besluit http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)er-koningslied.dhtmlquote:
Heeft die enge gladjanus van een Jan Kooijemans nog meegewerkt aan dit gefaalde project?quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij dat enge gezelschap wil je toch helemaal niet horen joh? Met hun plakkerige gelhaar en die phoney smiles. Nee, ze doen alsof ze je beste vriend zijn, maar achter je rug gunnen ze je het licht in de ogen niet. Die Hilversumse poppenkast kan mij gestolen worden.
Dat verwacht je toch niet!?quote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. John zat verstopt in een boot achter een huis.
Die zong al mee.quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Er is maar 1 muzikale pionier die dit gestrande schip nog vlot kan trekken:
[ afbeelding ]
Neeh man, dit is de enige echte:quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Er is maar 1 muzikale pionier die dit gestrande schip nog vlot kan trekken:
[ afbeelding ]
Dat weerhoudt Willeke Alberti er ook niet van om aan nog een ander lied mee te doen en dan ook nog 'Samen Zijn' te promoten op 3FM.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)er-koningslied.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
44% vindt dit nieuws hartverwarmendquote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die lui zijn natuurlijk ook blij dat ze van dat gedrocht verlost zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had niet genoeg tekst en kreeg niet de regie over de samenstelling van de groep. Een kapitale fout, maar het is nog niet te laat.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet grappigquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Wat een sneu, negatief volkje zijn wij Nederlanders toch geworden om zo te keer te gaan tegen de artiesten die geheel vrijblijvend moeite in dit Koningslied hebben gestoken.
Ik heb het net eens helemaal van begin tot eind afgespeeld en meegelezen en ik vind er heel weinig mis mee. Jammer dat dit zo is afgefakkeld vanuit de onderbuik. Ondankbaar Nederlands kutvolk
Goede trollquote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Wat een sneu, negatief volkje zijn wij Nederlanders toch geworden om zo te keer te gaan tegen de artiesten die geheel vrijblijvend moeite in dit Koningslied hebben gestoken.
Ik heb het net eens helemaal van begin tot eind afgespeeld en meegelezen en ik vind er heel weinig mis mee. Jammer dat dit zo is afgefakkeld vanuit de onderbuik. Ondankbaar Nederlands kutvolk
quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
twitter:NOS twitterde op zondag 21-04-2013 om 13:09:08Duitsers vertalen Koningslied http://t.co/7aNMGlgx4u reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |