SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Het voelt helemaal niet bouncy tijdens aquafit, echt relaxed. Ik heb er 3 gekocht: XL, L-XL en L. Op de krimpquote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ff naar de decathlon geweest voor zo'n sportbadpak van 6e! Zijn best prima, alleen door t complete gebrek aan voorgevormdheid word ik er wel heel plat van! Maar goed, het hoeft ook niet sexy te zijn!
Oh das kut zeg. Lekker aso ook van de buren. Dit is wel echt weer om gebruik te maken van de tuin inderdaad...quote:Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat lekker dat jullie zo van de buitenlucht aan het genieten zijn. Dat is er hier helaas nog niet van gekomen, veel te veel te doen. Is geen klacht verder, ik heb een heerlijk weekend!
En om lekker in de tuin te kunnen zitten moet er eerst een uurtje of twee geschrobt en geruimd worden. We hebben hier nogal een kattenoverschot dus het stinkt overal naar pies en poep. Ook al is mijn tuin schoon, dan ruikik die vande buren nog![]()
Oh en blini's met creme fraiche en zalm
Ging jij met het vormsel niet een mooie jurk aantrekken?quote:Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Tink89 het volgende:
Liefjes, ik was jullie een beetje vergeten de rest van 't weekend...
Heb vrijdagavond fijn gereden op een klein paardje en da's extra hard werken. Gisteren deed zusjelief 't vormsel en had mam amper rekening gehouden met 't eten, dus werd het frietjes en salade. Vandaag onregelmatig, maar gezond gegeten. Had zelf zoete aardappelfrietjes uit de airfryer gemaakt, nomnomnom!
Xx
Kom ik aan met m'n 45 minuten wandelenquote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Het was prima wandelweer, J0ycie! Ik heb 3 uur gewandeld en nu doen m'n voeten een beetje zeer
Thais is altijd wel slank toch?quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef klumsy het volgende:
Wij gaan komende vrijdag samen uit eten
al vind ik het niks om onze kleine meid thuis achter te laten, maar eens moet de eerste keer zijn...
Wat is nou een beetje een "slanke keuken" ? Ik vind eigenlijk bijna alles wel lekker....
Is dat die met abrikoosjes? Die vind ik erg lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 20:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik dacht ik koop voor morgen een lekker maaltijdsalade bij de AH, de mediteraanse met couscous, scheelt weer tijd! Nou van zijn lang zal zijn leven eet ik die niet op! 20 punten voor een bak salade. Echt niet!
Daar kan ik 2 warme maaltijden van eten onderhand!
Ja die salade ja, de amandelen zullen ook wel voor de nodige punten zorgen.. Maar goed ik ga hem niet eten heb ik besloten. Vind het echt te veel punten, ik mag wel een keer zelf couscoussalade!quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thais is altijd wel slank toch?
[..]
Is dat die met abrikoosjes? Die vind ik erg lekker. Maar goed, ik gebruik dan ook maar een half zakje dressing, dat scheelt volgens mij ook al een hoop in de kcals.
Lijstje:
O (laat): omelet van 2 eieren en wat melk op 2 volkoren boterhammen, smoothie
L: 2 boterhammen zuurdesem met kip en tomaatjes
D: 2 boterhammen volkoren zuurdesem met hummus, sla en tomaatjes,
T: rest vd smoothie.
Broodrijke dag. L en D moeten geïmproviseerd worden, omdat de dag anders liep dan gepland, maar ik ben allang blij dat er geen afhaal tussen zit. Straks hardlopen. Afzeggen is geen optie.
Klumsy, ik zou gewoon gaan voor het restaurant waar je het meeste zin in hebt en het allerlekkerst vind. Je gaat niet elke dag uit eten dus ik zou er gewoon lekker van genieten, en de rest van de dag gewoon lekker slank houden!quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef klumsy het volgende:
Wij gaan komende vrijdag samen uit eten
al vind ik het niks om onze kleine meid thuis achter te laten, maar eens moet de eerste keer zijn...
Wat is nou een beetje een "slanke keuken" ? Ik vind eigenlijk bijna alles wel lekker....
En aan ons showen achterafquote:Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ging jij met het vormsel niet een mooie jurk aantrekken?.
Ja! Showen die jurken!quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En aan ons showen achteraf
Hier aan het aftellen, nog vijf weken tot communie van dochter. En dan mag ik in mooie jurk
Je kent het principe. Pics...quote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Showen die jurken!
Ik heb de bruiloft met het paarse broekpak as zaterdag. Helaas niet minimaal 10 kilo lichter dan nu waar ik afgelopen augustus nog heilig van overtuigd was, maar door het lopen de afgelopen weken wel redelijk strak, iig niet een en all baggy en flubberig.Vanmorgen pak nog even aangehad en ik zie er prima uit.
Lekkere gerechten staan erop.quote:Op zondag 21 april 2013 20:42 schreef klumsy het volgende:
Ik denk dat we lekker bij Bling gaan eten, die hebben een heerlijke maaltijdsalade op het menu, lijkt me vrij gezond en ik ben dol op salades
Gebakken black Angus beef met cashewnoten,tomaat, komkommer, croutons en oosterse dressing
Oeh en ze hebben daar echt de lekkerste vitello tonato ever
Ben niet gefotografeerd... Zal me morgenavond ofzo even snel in de jurk hijsen (die inmiddels gekreukt is) en mezelf op de foto zetten. Komt goed, ik hou m'n belofte wel.quote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Showen die jurken!
Ik heb de bruiloft met het paarse broekpak as zaterdag. Helaas niet minimaal 10 kilo lichter dan nu waar ik afgelopen augustus nog heilig van overtuigd was, maar door het lopen de afgelopen weken wel redelijk strak, iig niet een en all baggy en flubberig.Vanmorgen pak nog even aangehad en ik zie er prima uit.
Zo laat? Ik had er vandaag al een.quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En aan ons showen achteraf
Hier aan het aftellen, nog vijf weken tot communie van dochter. En dan mag ik in mooie jurk
Ik vond de maatvoering echt heel ingewikkeld, ik heb volgens mij M-L maat 46 gekocht. Wat ik een beetje tegenstrijdige boodschap vondquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het voelt helemaal niet bouncy tijdens aquafit, echt relaxed. Ik heb er 3 gekocht: XL, L-XL en L. Op de krimpHet was een uur in de trein naar de dichtstbijzinde Decathlon.
Ik voel me veel sexier dan in mijn te grote, dunne, slappe, doorschijnende bikini.
Normaal Hemelvaartsdag hier, maar dat valt dit jaar in de meivakantie. Dus dat kon natuurlijk nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo laat? Ik had er vandaag al een.
Bij nader inzien was dat eigenlijk bizar vroeg.
That's the spirit! Gaat je lukken hoor!quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hardgelopen. Over 6 weken zou ik 5 km moeten kunnen lopen. Dat komt goed uit, want over 7 weken is de ladiesrun. Ik MOET en ZAL die lopen!
WTF was I thinkingquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vage hoop op 29 april...
Het bijhorendeas if... gevoel is echter vele malen sterker
Gaat goed komenquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hardgelopen. Over 6 weken zou ik 5 km moeten kunnen lopen. Dat komt goed uit, want over 7 weken is de ladiesrun. Ik MOET en ZAL die lopen!
Jup. ik was vandaag 93.15.quote:Op maandag 22 april 2013 09:36 schreef klumsy het volgende:
Weegt jouw weegschaal op de grammen nauwkeurig BE?
Ik heb vaak na een sportdag dat ik zwaarder ben en pas de dag daarna minder...
Ik ga zo maar eens wegen om te zien wat het resultaat van afgelopen week is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |