abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 13:42:25 #1
5428 crew  miss_sly
pi_125552580
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_125554379
Hier is het maar wisselvallig buiten. Ene moment heel donker en dan weer lekker de zon! Eigenlijk best lekker wandelweer, maar helaas zo visite. Eigenlijk niet super veel zin in. Omdat het een uitdaging word om me in te houden. Gelukkig laat wakker dus alleen ontbijt gehad rond lunchtijd.

Lijstje van vandaag:

O-L: 2 wraps met zalm garnalen lekker wat sla en tomaat.
T: Een lekkere koek, wat nootjes misschien
D: Kip-kerrie met heel veel groente, wat rijst en een toetje na.
T: Niets meer
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125560996
Het was prima wandelweer, J0ycie! Ik heb 3 uur gewandeld en nu doen m'n voeten een beetje zeer :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 april 2013 @ 17:23:30 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125561155
O: Brinta m chia
S: 45 minuten hardlopen
T: Klein beetje kwark met blauwe bessen, 2 dropjes
L: 1 bh m biefstukworst, 1bh m appelstroop, 1 plakje roggebrood m kaas
T: 3 biscuitjes, 3 dropjes, 1 ei
S2: bovenverdieping grondig opgeruimd en schoongemaakt en ondertussen een keer of 20 de trap op en neer wegens buitenspelende kinderen. ;)
D: vegetarische 'Toad in the hole'
T: yoghurt of fruit

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-04-2013 20:09:08 ]
pi_125561694
Ik ben ff naar de decathlon geweest voor zo'n sportbadpak van 6e! Zijn best prima, alleen door t complete gebrek aan voorgevormdheid word ik er wel heel plat van! Maar goed, het hoeft ook niet sexy te zijn!
pi_125561789
Ik ben vanmorgen naar Delft gefietst en vanmiddag naar Den Haag. Op de fiets was het frisjes. Zit nu in de tuin bij schoonouders en daar is het heerlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar zondag 21 april 2013 @ 17:45:08 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125562013
Intratuin, kerkhof om bloemetjes te zetten bij Omie, spinazie gezaaid met Isa... En nu thuis diner in elkaar flansen (voor ons weer kipdrumstick met gegrilde courgette en gegrilde rode ui).

Straks komen de buren borrelen, Geen chips, kaasjes enzo deze keer. Maar zelfgemaakte tzatziki met veel komkommer, radijsjes met selderijzout, gerookte makreel aangemaakt met een beetje salata, citroenrasp en zwarte peper en wat parmaham.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_125562016
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ff naar de decathlon geweest voor zo'n sportbadpak van 6e! Zijn best prima, alleen door t complete gebrek aan voorgevormdheid word ik er wel heel plat van! Maar goed, het hoeft ook niet sexy te zijn!
Het voelt helemaal niet bouncy tijdens aquafit, echt relaxed. Ik heb er 3 gekocht: XL, L-XL en L. Op de krimp 8-) Het was een uur in de trein naar de dichtstbijzinde Decathlon.

Ik voel me veel sexier dan in mijn te grote, dunne, slappe, doorschijnende bikini.
Spoilers!
pi_125562319
Wat lekker dat jullie zo van de buitenlucht aan het genieten zijn. Dat is er hier helaas nog niet van gekomen, veel te veel te doen. Is geen klacht verder, ik heb een heerlijk weekend!

En om lekker in de tuin te kunnen zitten moet er eerst een uurtje of twee geschrobt en geruimd worden. We hebben hier nogal een kattenoverschot dus het stinkt overal naar pies en poep. Ook al is mijn tuin schoon, dan ruikik die vande buren nog :r

Oh en blini's met creme fraiche en zalm :9
Spoilers!
pi_125564517
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat lekker dat jullie zo van de buitenlucht aan het genieten zijn. Dat is er hier helaas nog niet van gekomen, veel te veel te doen. Is geen klacht verder, ik heb een heerlijk weekend!

En om lekker in de tuin te kunnen zitten moet er eerst een uurtje of twee geschrobt en geruimd worden. We hebben hier nogal een kattenoverschot dus het stinkt overal naar pies en poep. Ook al is mijn tuin schoon, dan ruikik die vande buren nog :r

Oh en blini's met creme fraiche en zalm :9
Oh das kut zeg. Lekker aso ook van de buren. Dit is wel echt weer om gebruik te maken van de tuin inderdaad...

Ik ben ook bezig met een soort lenteschoonmaak, en het balkon staat voor dinsdag op de planning. M'n moeder is hier, en is ontzettend aangekomen zo te zien, en heeft last van wat ik denk dat het een diabetesvoet is. Mocht ik nog niet gemotiveerd zijn om zo mezelf naar buiten te trappen, ben ik dat nu wel :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 18:51:48 ]
  zondag 21 april 2013 @ 19:05:51 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125565121
Liefjes, ik was jullie een beetje vergeten de rest van 't weekend...

Heb vrijdagavond fijn gereden op een klein paardje en da's extra hard werken. Gisteren deed zusjelief 't vormsel en had mam amper rekening gehouden met 't eten, dus werd het frietjes en salade. Vandaag onregelmatig, maar gezond gegeten. Had zelf zoete aardappelfrietjes uit de airfryer gemaakt, nomnomnom!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_125565151
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Tink89 het volgende:
Liefjes, ik was jullie een beetje vergeten de rest van 't weekend...

Heb vrijdagavond fijn gereden op een klein paardje en da's extra hard werken. Gisteren deed zusjelief 't vormsel en had mam amper rekening gehouden met 't eten, dus werd het frietjes en salade. Vandaag onregelmatig, maar gezond gegeten. Had zelf zoete aardappelfrietjes uit de airfryer gemaakt, nomnomnom!

Xx
Ging jij met het vormsel niet een mooie jurk aantrekken? O+.
pi_125565826
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Het was prima wandelweer, J0ycie! Ik heb 3 uur gewandeld en nu doen m'n voeten een beetje zeer :+
Kom ik aan met m'n 45 minuten wandelen :')
Maar he, ik heb het wel gedaan... en voel m'n benen best wel, zo dus even lekker in bad O+

Morgen weer weegdag, ben echt zo benieuwd!
dan ben ik gewoon alweer 4 weken bezig, dat gevoel heb ik helemaal niet, dacht echt dat ik nog maar iets van 2 weken met WW bezig was :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_125566048
Avond #3 uit eten :X
pi_125566252
Wij gaan komende vrijdag samen uit eten O+
al vind ik het niks om onze kleine meid thuis achter te laten, maar eens moet de eerste keer zijn...

Wat is nou een beetje een "slanke keuken" ? Ik vind eigenlijk bijna alles wel lekker....
pi_125566271
25km gefietst vandaag :)

Nu lekker met de beentjes omhoog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_125567934
Ik dacht ik koop voor morgen een lekker maaltijdsalade bij de AH, de mediteraanse met couscous, scheelt weer tijd! Nou van zijn lang zal zijn leven eet ik die niet op! 20 punten voor een bak salade. Echt niet!

Daar kan ik 2 warme maaltijden van eten onderhand!

Oh, visite.. Stroopwafels in huis.. Heeeeeel gevaarlijk!
pi_125568751
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef klumsy het volgende:
al vind ik het niks om onze kleine meid thuis achter te laten, maar eens moet de eerste keer zijn...

Wat is nou een beetje een "slanke keuken" ? Ik vind eigenlijk bijna alles wel lekker....
Thais is altijd wel slank toch?

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 20:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik dacht ik koop voor morgen een lekker maaltijdsalade bij de AH, de mediteraanse met couscous, scheelt weer tijd! Nou van zijn lang zal zijn leven eet ik die niet op! 20 punten voor een bak salade. Echt niet!

Daar kan ik 2 warme maaltijden van eten onderhand!

Is dat die met abrikoosjes? Die vind ik erg lekker :@. Maar goed, ik gebruik dan ook maar een half zakje dressing, dat scheelt volgens mij ook al een hoop in de kcals.

Lijstje:
O (laat): omelet van 2 eieren en wat melk op 2 volkoren boterhammen, smoothie
L: 2 boterhammen zuurdesem met kip en tomaatjes
D: 2 boterhammen volkoren zuurdesem met hummus, sla en tomaatjes,
T: rest vd smoothie.

Broodrijke dag. L en D moeten geïmproviseerd worden, omdat de dag anders liep dan gepland, maar ik ben allang blij dat er geen afhaal tussen zit. Straks hardlopen. Afzeggen is geen optie.
pi_125568898
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Thais is altijd wel slank toch?

[..]

Is dat die met abrikoosjes? Die vind ik erg lekker :@. Maar goed, ik gebruik dan ook maar een half zakje dressing, dat scheelt volgens mij ook al een hoop in de kcals.

Lijstje:
O (laat): omelet van 2 eieren en wat melk op 2 volkoren boterhammen, smoothie
L: 2 boterhammen zuurdesem met kip en tomaatjes
D: 2 boterhammen volkoren zuurdesem met hummus, sla en tomaatjes,
T: rest vd smoothie.

Broodrijke dag. L en D moeten geïmproviseerd worden, omdat de dag anders liep dan gepland, maar ik ben allang blij dat er geen afhaal tussen zit. Straks hardlopen. Afzeggen is geen optie.
Ja die salade ja, de amandelen zullen ook wel voor de nodige punten zorgen.. Maar goed ik ga hem niet eten heb ik besloten. Vind het echt te veel punten, ik mag wel een keer zelf couscoussalade!
pi_125568977
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef klumsy het volgende:

Klumsy, ik zou gewoon gaan voor het restaurant waar je het meeste zin in hebt en het allerlekkerst vind. Je gaat niet elke dag uit eten dus ik zou er gewoon lekker van genieten, en de rest van de dag gewoon lekker slank houden!
  Licht Ontvlambaar zondag 21 april 2013 @ 20:40:17 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125569872
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ging jij met het vormsel niet een mooie jurk aantrekken? O+.
En aan ons showen achteraf ;)

Hier aan het aftellen, nog vijf weken tot communie van dochter. En dan mag ik in mooie jurk *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_125570035
Ik denk dat we lekker bij Bling gaan eten, die hebben een heerlijke maaltijdsalade op het menu, lijkt me vrij gezond en ik ben dol op salades :9

Gebakken black Angus beef met cashewnoten,tomaat, komkommer, croutons en oosterse dressing

Oeh en ze hebben daar echt de lekkerste vitello tonato ever :9
pi_125570078
Alleen geen idee hoe slecht dat is...
  zondag 21 april 2013 @ 20:45:34 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125570243
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En aan ons showen achteraf ;)

Hier aan het aftellen, nog vijf weken tot communie van dochter. En dan mag ik in mooie jurk *O*
Ja! Showen die jurken!

Ik heb de bruiloft met het paarse broekpak as zaterdag. Helaas niet minimaal 10 kilo lichter dan nu waar ik afgelopen augustus nog heilig van overtuigd was, maar door het lopen de afgelopen weken wel redelijk strak, iig niet een en all baggy en flubberig. *O* Vanmorgen pak nog even aangehad en ik zie er prima uit. :Y
pi_125570333
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja! Showen die jurken!

Ik heb de bruiloft met het paarse broekpak as zaterdag. Helaas niet minimaal 10 kilo lichter dan nu waar ik afgelopen augustus nog heilig van overtuigd was, maar door het lopen de afgelopen weken wel redelijk strak, iig niet een en all baggy en flubberig. *O* Vanmorgen pak nog even aangehad en ik zie er prima uit. :Y
Je kent het principe. Pics...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')