Dadelijk trekt ook Daft Punk hun nummer terug door jouw tirade...quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Apuleius het volgende:
Wat een pisnummer zeg. Gilstemmetjes, een riedeltje van niets en die eeuwig uitgemolken robotstem weer eens een keer afgestoft. Echt één van de meest muffe, suffe nummers ooit.![]()
Niet meer zo enorm vernieuwend, maar toch wel relevant?quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Misty_eyes het volgende:
Toen 'Homework' in 1997 uitkwam was ik volledig idolaat van dit album en heb hem helemaal grijs gedraaid. Nummers als 'Around the World' en 'Revolution 909' waren geweldig.
Maar dat was toen... Tegenwoordig klinkt 'Homework' iets wat gedateerd. Met het verschijnen van 'Discovery' was ik ook al niet echt happy: veels te gelikt en overgeproduceerd. En dan nu weer dit nieuwe nummer... het is niet spannend en zoals tong80 al zegt weinig opwindend.
Daft Punk is anno 2013 - helaas - niet relevant meer.
In welk opzicht dan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet meer zo enorm vernieuwend, maar toch wel relevant?
Ja maar gezien dit nieuwe nummer ten onrechte. Neemt niet weg dat het album nog moet komen: wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wordt toch aardig gehypt. Ook hier op Fok.
De meningen zijn anders best verdeeld. Ook heel wat mensen die het geweldig vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ja maar gezien dit nieuwe nummer ten onrechte. Neemt niet weg dat het album nog moet komen: wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben maar ik vrees het ergste.
Wat is jouw mening dan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De meningen zijn anders best verdeeld. Ook heel wat mensen die het geweldig vinden.
Wie zijn voor jou de pioniers ?quote:
Ik zie je dat je refereert naar mijn post. Ik zal ff proberen het te verdedigen.quote:
Ik heb Homework en Discovery ooit eens gekocht. Da Funk en Around the World waren wel vernieuwend, maar waren dat serieus de besten? Ik vind Da Funk en Around the World de besten van homework. (Hoewel ik Around the world door het grijsdraaien op de radio een beetje zeurderig begon te vinden) Ze waren toen nog wat te experimenteel en zoekend met een paar uitschieters. Ik vond de future-disco-sound (of welk label er ook maar opgeplakt werd) van Discovery veel vernieuwender. One More Time, Aerodynamic en Veridis Quo kenmerken voor mij meer de sound van Daft Punk.quote:Op maandag 22 april 2013 11:35 schreef ranja het volgende:
Ik vind er ook weinig Daft Punk aan... mijn eerste gedachte was ook Earth Wind & Fire.
Als de naam Daft Punk niet op de hoes stond was het nummer volledig genegeerd, weet ik zeker.
Zo goed als Da Funk en Around the World zal het wel niet meer worden...
aardige discoplaat inderdaad, en met de naam Daft Punk op de hoes is het hyperdehype.quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Beathoven het volgende:
Dit nummer heeft niet al teveel schade geleden, het is een aardige discoplaat geworden.
Jezelf superieur voelen omdat je ze wel kent. Ga lekker het Koningslied relativeren joh.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef MPC60 het volgende:
Gabber PietVolgens mij ben je gewoon te jong om de house pioniers meegemaakt te hebben of te kennen.
Dit. Ik snap de hype niet zo, leuk popnummer, niet meer dan dat. Prima voor wat het is hoor, begrijp me niet verkeerd!quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef SpecialK het volgende:
Het is niet echt een spannend nummer en het lijkt een beetje een ripoff van earth wind and fire's stijl. Maar kan er best wel goed naar luisteren. Kan er niet echt over klagen maar ben er niet enthousiast over.
Zo iemand op zn pikkie getraptquote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef CoExist het volgende:
[..]
Jezelf superieur voelen omdat je ze wel kent. Ga lekker het Koningslied relativeren joh.
Klein beetje maar! ;-)quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zo iemand op zn pikkie getrapt
Get over it Dat Punk is gewoon niet zo speciaal zoals jullie zouden willen.
Jullie hele generatie kan qua muziek eigenlijk niks anders dan alles ervoor na doen en dan net doen alsof je het wiel uit gevonden hebt.
*voelt zich aangesproken*quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef CoExist het volgende:
Het is m'n eigen schuld. Ik had kunnen weten dat in een Tong80 topic alleen maar fossielen reageren die steen en been klagen over van alles en nog wat en voortdurend mijmeren over de gloriedagen van weleer ofzo. :-P
quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Apuleius het volgende:
Wat een pisnummer zeg. Gilstemmetjes, een riedeltje van niets en die eeuwig uitgemolken robotstem weer eens een keer afgestoft. Echt één van de meest muffe, suffe nummers ooit.![]()
Lekker origineel nummer ook...quote:Op maandag 22 april 2013 11:40 schreef female81 het volgende:
Sterker nog: Ik vind Robot rock zelfs heel erg goed.
I Feel Love geproduceerd door Giorgio Moroder in 1977.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
I Feel Love geproduceerd door Giorgio Moroder in 1977.
Pocket Calculator van Kraftwerk uit 1981
E.V.A. van Jean Jaques Perry uit 1970:
Ach. Op zn tijd is het leuk dat er weer eens een kleine disco revival is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Ik snap de hype niet zo, leuk popnummer, niet meer dan dat. Prima voor wat het is hoor, begrijp me niet verkeerd!
Ja, alleen was dat niet gelukt als het niet Daft Punk was, en zeker niet zo algemeen geaccepteerd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Beathoven het volgende:
Ach. Op zn tijd is het leuk dat er weer eens een kleine disco revival is.
ja, precies, geloof niet dat de critici daar erg over te spreken waren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Beathoven het volgende:
We hadden Alcatraz rond het begin van deze eeuw met huilen in de discotheek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |