Dadelijk trekt ook Daft Punk hun nummer terug door jouw tirade...quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Apuleius het volgende:
Wat een pisnummer zeg. Gilstemmetjes, een riedeltje van niets en die eeuwig uitgemolken robotstem weer eens een keer afgestoft. Echt één van de meest muffe, suffe nummers ooit.![]()
Niet meer zo enorm vernieuwend, maar toch wel relevant?quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Misty_eyes het volgende:
Toen 'Homework' in 1997 uitkwam was ik volledig idolaat van dit album en heb hem helemaal grijs gedraaid. Nummers als 'Around the World' en 'Revolution 909' waren geweldig.
Maar dat was toen... Tegenwoordig klinkt 'Homework' iets wat gedateerd. Met het verschijnen van 'Discovery' was ik ook al niet echt happy: veels te gelikt en overgeproduceerd. En dan nu weer dit nieuwe nummer... het is niet spannend en zoals tong80 al zegt weinig opwindend.
Daft Punk is anno 2013 - helaas - niet relevant meer.
In welk opzicht dan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet meer zo enorm vernieuwend, maar toch wel relevant?
Ja maar gezien dit nieuwe nummer ten onrechte. Neemt niet weg dat het album nog moet komen: wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wordt toch aardig gehypt. Ook hier op Fok.
De meningen zijn anders best verdeeld. Ook heel wat mensen die het geweldig vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ja maar gezien dit nieuwe nummer ten onrechte. Neemt niet weg dat het album nog moet komen: wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben maar ik vrees het ergste.
Wat is jouw mening dan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De meningen zijn anders best verdeeld. Ook heel wat mensen die het geweldig vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |