Als je er niet zo goed tegen kunt, maakt het de film wel enger. Wanneer je gewoon zit te kijken van: oh zijn keel wordt doorgesnedenquote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Tem het volgende:
Ik kan er niet meer zo goed tegen merk ik. Dat snijden door zo'n tong enzo...
Mijn vriendin zit steevast met een kussen voor d'r hoofd en continue te vragen wat er gebeurd.quote:Op zondag 21 april 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er niet zo goed tegen kunt, maakt het de film wel enger. Wanneer je gewoon zit te kijken van: oh zijn keel wordt doorgesnedenis het stukken minder
Precies wat ik bedoel, dan is het tenminste echt eng (al mist zij wel de helft van de film).quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit steevast met een kussen voor d'r hoofd en continue te vragen wat er gebeurd.
Oh zitten die nu ook in Nederland?quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Zeker. Jammer dat ik wat te doen had anders was ik ook even de stad in gegaan, de Marks & Spencer wil ik nog bezoeken om wat lekkere dingen te halen.
Niet echt, ze hebben kleding EN eten. Ik wil vooral gaan kijken vanwege het eten. Chips met azijn bijvoorbeeld of van die Engelse koekjes (crumpets).quote:
Ben wel eens in Londen in zo'n zaak geweest dacht ik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben kleding EN eten. Ik wil vooral gaan kijken vanwege het eten. Chips met azijn bijvoorbeeld of van die Engelse koekjes (crumpets).
Kalverstraat en ze komen ook naar Den Haag. Vroeger zaten ze al een tijdje in Amsterdam, waren weg en nu weer terug.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zitten die nu ook in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |