jij hebt gewoon geen swagquote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Louboutin...
Verder verbaasde mij het vooral omdat ik wel bij die designers kom (niet allemaal, die gedrochten van 845 euro laat ik graag aan mij voorbij gaan, lijkt mij eerder iets voor iemand die bang is voor een hetero aangezien te worden) en ik mij afvroeg of ik wat aan het missen was.
Ik voel echter nooit de behoefte om er over te twitteren, dus dat mis ik kennelijk wel...
De gejatte melodie is inderdaad niet mee te zingen, maar klinkt op zich wel aardig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Zowel qua melodie als qua tekst is het lied niet mee te zingen. Ewbank heeft gewoon gefaald in zijn opdracht. De kritiek die hij krijgt is terecht.
Nou ja, meeneuriën. En met wat moeite het eerste couplet (of zelfs evt. nog het zesde) mee mompelen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef xzaz het volgende:
Hebben we niet al een koningslied; het volkslied, leuk feitje; die kan bijna iedereen al uit zijn of haar hoofd meezingen.
Wij moesten vroeger (1987 - 1995) dagelijks het Wilhelmus zingen bij de dagafsluiting op school. Zowel het eerste en het zesde couplet. Zit er dus goed in hier.quote:Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, meeneuriën. En met wat moeite het eerste couplet (of zelfs evt. nog het zesde) mee mompelen.
Het is een incestueus zootje dat elkaars vis aanprijst.quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit is de reactie van Gordon op de facebookpagina van Ewbank:
"Ik vind het diep triest dat het zo moet gaan. Ik schaam me voor mijn Nederlander zijn, dat er zo op de man wordt gespeeld. Ik maak het ook eleke dag weer mee, je kan niets meer goed doen in dit land. Elke dag moeten horen wat voor klootzak je bent, dood wordt verklaard of dat je talentloos bent. Alles kan en mag maar gezegd worden, op het internet wat ik het open riool noem zijn al die anonieme zielige mensen die alleen maar kunnen breken kraken en neersabelen. John, rug recht en crying all your way to the bank!
55 minuten geleden · 3"
Dit zegt de man die tegen mensen zegt dat ze een nekschot moeten krijgen. Daar had ik overigens ook geen probleem mee, maar dan moet hij nu niet op deze manier reageren. Alsof hij zelf nooit iemand beledigd.
Wat een hypocriet zooitje zeg.
Wat een kleinzielig clubje droeftoeters zijn die BN'ers ook. Kunnen we ze niet compleet negeren vanaf nu?quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
"Ik vind het diep triest dat het zo moet gaan. Ik schaam me voor mijn Nederlander zijn, dat er zo op de man wordt gespeeld. Ik maak het ook eleke dag weer mee, je kan niets meer goed doen in dit land. Elke dag moeten horen wat voor klootzak je bent, dood wordt verklaard of dat je talentloos bent. Alles kan en mag maar gezegd worden, op het internet wat ik het open riool noem zijn al die anonieme zielige mensen die alleen maar kunnen breken kraken en neersabelen. John, rug recht en crying all your way to the bank!
55 minuten geleden · 3"
Dit zegt de man die tegen mensen zegt dat ze een nekschot moeten krijgen. Daar had ik overigens ook geen probleem mee, maar dan moet hij nu niet op deze manier reageren. Alsof hij zelf nooit iemand beledigd.
Dat negeren zou een goede actie zijn iig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat een kleinzielig clubje droeftoeters zijn die BN'ers ook. Kunnen we ze niet compleet negeren vanaf nu?
Als ik op die Facbookpagina kijk met 92.000 likes zie geen bedreigingen, alleen maar mensen die het gewoon een kutlied vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef gelly het volgende:
Nou ja, het lied is natuurlijk waardeloos. Waar ik me wel aan stoor is de anonieme meute op internet die enkel zonder bekend te willen worden bedreigingen en andere drek op het net durft te plaatsen. Het internet is idd een open riool maar ook een goede afspiegeling van onze zogenaamde beschaving.
Ik doel ook meer op twitter, internetfora e.d. En niet enkel bij dit lied.quote:Op zondag 21 april 2013 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik op die Facbookpagina kijk met 92.000 likes zie geen bedreigingen, alleen maar mensen die het gewoon een kutlied vinden.
Onzin, het is een mengeling.quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef gelly het volgende:
Nou ja, het lied is natuurlijk waardeloos. Waar ik me wel aan stoor is de anonieme meute op internet die enkel zonder bekend te willen worden bedreigingen en andere drek op het net durft te plaatsen. Het internet is idd een open riool maar ook een goede afspiegeling van onze zogenaamde beschaving.
Gordonquote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
55 minuten geleden · 3"
Dat is ook niet wat ik zeg. Het gros van de mensen die via Twitter "scherp" durft te zijn zou in het dagelijks leven echter z'n mond niet durven open te trekken. Of iig z'n mening een stuk minder sterk presenteren.quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, het is een mengeling.
Het is ook niet zo dat iedereen die dit lied niet echt apprecieerde direct ook tot de bedreigende-club behoort.
Mwoah. Het NRC heeft de ergste tweets verzameld en hier neer gezet:quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef gelly het volgende:
Hahahahahaa, hij heeft zelf juist overaaaaal kritiek op en een harde mening.quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
55 minuten geleden · 3"
En daar trek je je als artiest wat van aan? Zijn allemaal henkies die dat neerzetten, kom op zeg.quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Mwoah. Het NRC heeft de ergste tweets verzameld en hier neer gezet:
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)voor-je-kop-shieten/
Een daarvan was verre van anoniem (Nico Dijkshoorn). Een redelijk aantal zijn hard, maar niet erg.
Een tweet waarvan hij beweert dat hij hem gehad heeft is niet terug te vinden. En dan idd een paar anonieme, al staan er ook namen bij die herleidbaar lijken naar een echte naam.
Dus het anonieme valt wel mee.
Een handvol echt lullige tweets dus. Nou nou, poeh poeh.quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Mwoah. Het NRC heeft de ergste tweets verzameld en hier neer gezet:
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)voor-je-kop-shieten/
Een daarvan was verre van anoniem (Nico Dijkshoorn). Een redelijk aantal zijn hard, maar niet erg.
Een tweet waarvan hij beweert dat hij hem gehad heeft is niet terug te vinden. En dan idd een paar anonieme, al staan
er ook namen bij die herleidbaar lijken naar een echte naam.
Dus het anonieme valt wel mee.
Mooi!quote:
Ja echt triest volk, de meeste van de bn'ers. Lijden zelf een zeer luxe leven terwijl er veel mensen in Nederland in de problemen zitten. Vervolgens worden ze boos als het volk het niet eens is met een creatie van hun.quote:Op zondag 21 april 2013 18:50 schreef xzaz het volgende:
Het erge nog bij DWWD "Ik kom net van Ibiza", ze hebben het ook zo zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |