quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:24 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:Deze verhaallijn, kan ik me nog wel goed herinneren ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben jij overigens al bijna klaar met het seizoen?![]()
Ik persoonlijk heb zelf maanden nodig om seizoen 3 af te kijken. (Nu dvd 13)![]()
Nog 3 afleveringen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze verhaallijn, kan ik me nog wel goed herinneren ja!![]()
![]()
Ben jij overigens al bijna klaar met het seizoen?![]()
Ik persoonlijk heb zelf maanden nodig om seizoen 3 af te kijken. (Nu dvd 13)
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen.
Is seizoen 9 al vervroegd uit?
Dat begint vrijwel meteen met de wraak van Ludo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik zou het je gunnen, wat betreft seizoen 9!
Ik zeg ook absoluut niet dat ik het geen mooie verhaallijn vond, maar vooral een, zoals ik al zei, moeilijke lijn om door te komen. En dat zeg ik niet op een negatieve manier (want het werd naar mijn idee wel allemaal prachtig en eerlijk uitgewerkt), maar het komt eigenlijk vooral ook omdat ik persoonlijke ervaringen heb met mensen die er ook mee te maken gehad hebben en het dus ook redelijk confronterend was om aan te zien en te zien gebeuren vanuit het oogpunt van degene met Boulimia, in dit geval dus Roos. Het is zeker prachtig gedaan maar ik vond het gewoon moeilijk om door te komen, en om Roos dus zo eigenwijs langzaam zichzelf steeds dieper in de nesten te zien werken is gewoon heel schrijnend. Maar zoals je zelf al stelt, het is tof dat Guusje zelf het idee voor de verhaalllijn aandroegquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond die boulimia-verhaallijn van Roos juist mooi, mede doordat Roos nu eens niet meer "vrouwtje Arnie" was, en omdat Guusje Nederhorst zelf het idee voor deze verhaallijn aandroeg
Godsamme man, de tering wat ben je snelquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen.
Is seizoen 9 al vervroegd uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:En nu moet je weer maanden wachten op het vervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
Het laatste seizoen waar ik echt ontzettend naar uitkijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu moet je weer maanden wachten op het vervolg
Volgens mij had-ie seizoen 4 (?) nog sneller helemaal bekeken. Maar dat scheelde dan ook 5 afleveringen met seizoen 8quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan is Frey klaar met de box.Hij is nog geen maand uit! Wat zeg ik, pas zeven dagen?
![]()
![]()
Dit kán niet gezond zijn, Frey.
Het snelst was ik met seizoen 6.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij had-ie seizoen 4 (?) nog sneller helemaal bekeken. Maar dat scheelde dan ook 5 afleveringen met seizoen 8
Je moet je voorstellen:quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij had-ie seizoen 4 (?) nog sneller helemaal bekeken. Maar dat scheelde dan ook 5 afleveringen met seizoen 8
De enige bron die ik erover kan vinden stamt uit 2012 waar ze nog figuranten zochten en aangaven in mei 2012 te starten met filmen.quote:2013
Een groep studenten van de HKU werkt in samenwerking met Endemol aan een filmproject voor Goede Tijden Slechte Tijden, dat op de website van RTL XL zal worden vertoond. In deze korte fictieve film voor GTST zal het voormalige personage Linda Dekker (Babette van Veen) de hoofdrol spelen. Het verhaal speelt zich deels af op een moderedactie.
Da's waar jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen:
- De intro duurt 1 minuut, dus als je die steeds doorspoelt ben je zo'n 195-200 minuten kwijt, dus meer dan 3 uur aan introkijken
- De aftiteling duurt (tot en met seizoen 8) zo'n anderhalve minuut, dus dat maal 195-200 is... Tja, daar kun je nog een stel afleveringen inpassen, in de ruimte die je daaraan overhoudt.
Haha, droge reactiequote:
We laten de kinderlijke manier van schrijven even voor hoe het is, maar zeg me asjeblieft niet dat het écht zo ging in de serie...?quote:"Na de bevalling en het kind geboren was, moest er natuurlijk een naam verzonnen worden, toen kwam Noud op een verhaal van een oude klassenjuffrouw, haar naam was Benthe, zo heeft de 'baby' dan ook enkele dagen geheten, tot het moment dat Nina het toch geen gepaste naam vond en het veranderde naar Nola."
Bron: Wikipedia
Uhm... Zo ging het dus welquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu ik trouwens toch Wikipedia aan het doorkijken ben:
[..]
We laten de kinderlijke manier van schrijven even voor hoe het is, maar zeg me asjeblieft niet dat het écht zo ging in de serie...?
Oh godsammequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |