Ben ik het volkomen mee eensquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar na 2,5 seizoen het stuntelige gedoe van een Miryam van der Pol gezien te hebben, ben ik blij dat die eindelijk vertrokken is.
 Ik kon haar eigenlijk alleen echt waarderen bij de Sebsaliet-verhaallijn, daarvoor en daarna vond ik het meer een irritant en overbodig personage.
 Ik kon haar eigenlijk alleen echt waarderen bij de Sebsaliet-verhaallijn, daarvoor en daarna vond ik het meer een irritant en overbodig personage.  

In de Sebsaliet verhaallijn had ik het ook wel met haar te doen ja!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik het volkomen mee eensIk kon haar eigenlijk alleen echt waarderen bij de Sebsaliet-verhaallijn, daarvoor en daarna vond ik het meer een irritant en overbodig personage.
Marieke wordt, vooral in het begin van haar rol, eigenlijk gepresenteerd als "opvolgster" van Myriam qua stunteligheid. Maar naar mijn idee is dit nooit zo goed uit de verf gekomen door de problematische jeugd en de karige verhaallijnen (lees: af en toe kwam ze per 5 afleveringen bij maar 1 scène in beeld) die het personage kreeg toebedeeld.
Alhoewel haar exitlijn in seizoen 5 wel grandioos is, al komt dat ook door Janine

Ik snap dat je Myriam en Marieke heel erg op elkaar vindt lijken. Kan iemand zich begin seizoen 5 nog herinneren? Ik bedoel: ze waren dikke maatjes zonder elkaar goed te kennen en hadden dezelfde plannen en interesses. Ik vond die scènes echt geniaal, maar toch zag ik Marieke als Marieke en Myriam als Myriam. Marieke had andere verhaallijnen, vrienden en achtergrond. Overigens begon Marieke als erg kinderlijk zoals Myriam. Gelukkig is Marieke veel volwassener geworden naarmate de tijd verstreek. Myriam niet bepaald naar mijn mening..quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik het volkomen mee eensIk kon haar eigenlijk alleen echt waarderen bij de Sebsaliet-verhaallijn, daarvoor en daarna vond ik het meer een irritant en overbodig personage.
Marieke wordt, vooral in het begin van haar rol, eigenlijk gepresenteerd als "opvolgster" van Myriam qua stunteligheid. Maar naar mijn idee is dit nooit zo goed uit de verf gekomen door de problematische jeugd en de karige verhaallijnen (lees: af en toe kwam ze per 5 afleveringen bij maar 1 scène in beeld) die het personage kreeg toebedeeld.
Alhoewel haar exitlijn in seizoen 5 wel grandioos is, al komt dat ook door Janine

Ach ja, waarom ook nietquote:Mark van Eeuwen ziet terugkeer in GTST wel zitten
Geplaatst op Sat 27 Apr 2013 om 11:33
Mark van Eeuwen is nog steeds druk bezig met zijn pogingen om door te breken in Amerika, maar zou het ook wel leuk vinden om weer terug te keren in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat zegt de soapacteur in weekblad Privé. Van Eeuwen staat alles behalve afwijzend tegenover een terugkeer. “Ik denk niet dat ik weer vast in de serie terug wil, maar een gastrol zou ik eventueel wel accepteren. Het hangt echter helemaal van het moment af, of er tijd genoeg voor is“, geeft hij aan.
Hij heeft er geen spijt van dat hij de serie heeft verlaten. “Ik heb bij GTST zeven heel mooie jaren gehad en die koester ik. Mijn rol was leuk en dat geldt ook voor mijn collega’s. Met een aantal van hen houd ik contact. Maar ik had behoefte om het ruime sop te kiezen, zowel in het script als in werkelijkheid.”
“En ik moet zeggen: het gaat hartstikke goed met mij. Ik ontwikkel zelf formats, onder andere voor een dramaserie, daar heb ik nu eindelijk tijd voor. Ik ben heel gelukkig met wat ik nu doe.”
Zijn Amerikaanse doorbraak laat nog even op zich wachten. “Ik heb wat audities voor tv achter de rug. In december was ik in Amerika. Daar heb ik gesprekken gevoerd met een agent en een casting director. Ik heb er ook auditie gedaan. Ik wil toch kijken of ik daar dingen kan doen.“

Klopt ja, daar zag je ook echt de overeenkomsten tussen beide personages.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik snap dat je Myriam en Marieke heel erg op elkaar vindt lijken. Kan iemand zich begin seizoen 5 nog herinneren? Ik bedoel: ze waren dikke maatjes zonder elkaar goed te kennen en hadden dezelfde plannen en interesses. Ik vond die scènes echt geniaal, maar toch zag ik Marieke als Marieke en Myriam als Myriam.
Ook dat klopt, maar het volwassener zijn kwam bij Marieke ook door de verhaallijnen die ze kreeg; misbruik, ineens een zus, verkrachting... Het enige heftige wat Myriam had meegemaakt was de dood van Johan, voor de rest ging het in feite helemaal nergens over bij haarquote:Marieke had andere verhaallijnen, vrienden en achtergrond. Overigens begon Marieke als erg kinderlijk zoals Myriam. Gelukkig is Marieke veel volwassener geworden naarmate de tijd verstreek. Myriam niet bepaald naar mijn mening..

Hij is nog geen half jaar uit de serie en wil nu al wel weer terug!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:DaniëlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Seizoen 8:...Dít kan ik me even niet uit alle compilaties en dergelijke herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fuck, wat een eindbaas; Pistool, baard en TOCH nog het bekende bruine jasje Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.

Seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het hier volkomen mee eens benquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:28 schreef Kudo het volgende:
Ik zit nu aan het einde van seizoen 7(disc 20).
En eindelijk gebeurt nu hetgeen waar ik het gehele seizoen al op heb zitten wachten: het personage Dian Alberts gaat gigantisch op haar bek. Ludo is het gekonkel, getreiter, gepest en smerig zaken doen voor even zat en bestrijd haar met haar eigen middelen. Heerlijk om te zien hoe hij Dian financieel uitschakelt. Want ik heb tot op de dag van vandaag niet kunnen begrijpen waarom een nota bene Alberts familielid op dergelijke wijze bijna ongestraft alles en iedereen kan dwars zitten. Jef die ze iedere keer voor haar karretje weet te spannen en om de tuin weet te leiden, Huib die ze steeds weet in te pakken, dit alles steeds op een misselijk makende manier. Het personage wordt fantastisch gespeeld door Jolles, maar het is (te) overdreven slecht/irritant. Ik moet ook zeggen dat dit een van de weinige soap bitches is waar ik maar geen sympathie voor op kan brengen. Was zij een plaats vervanger van Hafkamp eigenlijk eind 1994? Het leuke voor mij is dan wel dat ze echt zakelijk succes maar voor korte duur bereikt sinds Frits zijn dood. Om daarna steeds een koekje van eigen deeg te krijgen vanwege haar onkunde. Steeds raakt ze terug bij af en tegen Ludo kan ze in haar eentje gewoonweg niet op. Ik neem aan dat ze hem even met rust laat begin seizoen 8? De koude oorlog tussen de 2 is in ieder geval gestart in seizoen 7.
In seizoen 8 komt Bowien erbij: in mijn herinnering moet dat personage van meet af aan een succes zijn geweest. Het samenspel met Ludo herinner ik me als een hoogtepunt in de geschiedenis van de serie, wat mij betreft dan. De relatie die Ludo met Bowien had moet interessanter zijn geweest dan met Dian omdat er tussen die 2 in mijn herinnering meer bestond dan alleen zakelijk rivaliseren en haat: ze hadden namelijk wel degelijk een zwak voor elkaar dacht ik, vooral Bowien voor Ludo. Ik kijk daarom ook erg uit naar begin seizoen 9 waarin Ludo op een geweldige manier misbruik maakt van Bowien haar gevoelens voor Ludo zodat hij uit de financiële malaise geraakt en terugkrabbelt.
Ludo is het personage wat in deze tijd het niveau van de serie op pijl houdt. Wat moet het heerlijk zijn geweest voor Erik de Vogel om dit personage te mogen spelen destijds. Juist daarom begrijp ik nu niet wat hij nog te zoeken heeft in het hedendaagse GTST.
Afgezien van wat (kleine) hoogtepunten, kabbelt het verder maar wat voort eind seizoen 7. Wat ik heel erg sterk zie(eind seizoen 6 al) is dat de herhaling van zetten in sterkere mate begint toe te nemen. Ook ga je vanaf deze periode meer en meer personages zien die er maar ''een beetje bijhangen'' en niets meer te doen hebben. Geen goede verhaallijnen meer krijgen, de koek lijkt op wat betreft een aantal personages. Vooral het oneindige geleuter van de nietsnut van destijds uit de serie(Arthur) begint te vervelen. Sowieso is dat hele hotel Dendermonde nooit goed uit de verf gekomen wat mij betreft. Wat een kitscherig decor trouwens, je krijgt er hoofdpijn van.
Nee, het geheel wordt in deze periode steeds zoetsappiger, ongeloofwaardig(er), langdradig
(Peer op zijn kantoor in een druk ziekenhuis met 2 vrouwen die dit weken vol houdt). Ik heb voor het eerst stukken door zitten spoelen. De verhaallijn van de familie van Kim-Julian is dan wel geslaagd en ook zeer gewaagd gespeeld.
Verder springt seizoen 7 eruit vanwege het feit dat een aantal legendarische personages(toen ze eruit gingen) schijnbaar terug moesten komen. Eerst Alice de Boer en kort daarna Wassenaar. De schrijvers van destijds zijn er in een aflevering of 100(entree Alice t/m exit Wassenaar) er in ieder geval in geslaagd om Alice de Boer haar legendarische status af te nemen. De manier waarop haar terugkeer gestalte kreeg sloeg werkelijk waar nergens op en kon ik echt niet met plezier naar kijken. Wat een ongeloofwaardig gedoe zeg.
Wassenaar is deels geslaagd, maar ook hier geld weer: door het samenspel met Ludo. Dat brave borst Daniel uiteindelijk voor zijn einde zorgt en hij (een man met zijn status) maar achter Suzanne blijft aan zeiken (hij heeft toch echt wat beters te doen zou je zeggen) is jammerlijk.
Bijna seizoen 7 afgekeken, na 4 maanden zwoegen. Ik zal seizoen 8 ook wel weer aanschaffen, maar dan vooral vanwege Ludo. Verder is duidelijk te zien in seizoen 7 dat de teloorgang van de serie al onophoudelijk is ingezet.

Ik vraag me af wat je van de exitlijn van Sylvia vindt, ikzelf vond dit een té langdradige en ietwat vervelende verhaallijn
 Ik vraag me af wat je van de exitlijn van Sylvia vindt, ikzelf vond dit een té langdradige en ietwat vervelende verhaallijn  

Wowquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:28 schreef Kudo het volgende:
Ik zit nu aan het einde van seizoen 7(disc 20).
En eindelijk gebeurt nu hetgeen waar ik het gehele seizoen al op heb zitten wachten: het personage Dian Alberts gaat gigantisch op haar bek. Ludo is het gekonkel, getreiter, gepest en smerig zaken doen voor even zat en bestrijd haar met haar eigen middelen. Heerlijk om te zien hoe hij Dian financieel uitschakelt. Want ik heb tot op de dag van vandaag niet kunnen begrijpen waarom een nota bene Alberts familielid op dergelijke wijze bijna ongestraft alles en iedereen kan dwars zitten. Jef die ze iedere keer voor haar karretje weet te spannen en om de tuin weet te leiden, Huib die ze steeds weet in te pakken, dit alles steeds op een misselijk makende manier. Het personage wordt fantastisch gespeeld door Jolles, maar het is (te) overdreven slecht/irritant. Ik moet ook zeggen dat dit een van de weinige soap bitches is waar ik maar geen sympathie voor op kan brengen. Was zij een plaats vervanger van Hafkamp eigenlijk eind 1994? Het leuke voor mij is dan wel dat ze echt zakelijk succes maar voor korte duur bereikt sinds Frits zijn dood. Om daarna steeds een koekje van eigen deeg te krijgen vanwege haar onkunde. Steeds raakt ze terug bij af en tegen Ludo kan ze in haar eentje gewoonweg niet op. Ik neem aan dat ze hem even met rust laat begin seizoen 8? De koude oorlog tussen de 2 is in ieder geval gestart in seizoen 7.
In seizoen 8 komt Bowien erbij: in mijn herinnering moet dat personage van meet af aan een succes zijn geweest. Het samenspel met Ludo herinner ik me als een hoogtepunt in de geschiedenis van de serie, wat mij betreft dan. De relatie die Ludo met Bowien had moet interessanter zijn geweest dan met Dian omdat er tussen die 2 in mijn herinnering meer bestond dan alleen zakelijk rivaliseren en haat: ze hadden namelijk wel degelijk een zwak voor elkaar dacht ik, vooral Bowien voor Ludo. Ik kijk daarom ook erg uit naar begin seizoen 9 waarin Ludo op een geweldige manier misbruik maakt van Bowien haar gevoelens voor Ludo zodat hij uit de financiële malaise geraakt en terugkrabbelt.
Ludo is het personage wat in deze tijd het niveau van de serie op pijl houdt. Wat moet het heerlijk zijn geweest voor Erik de Vogel om dit personage te mogen spelen destijds. Juist daarom begrijp ik nu niet wat hij nog te zoeken heeft in het hedendaagse GTST.
Afgezien van wat (kleine) hoogtepunten, kabbelt het verder maar wat voort eind seizoen 7. Wat ik heel erg sterk zie(eind seizoen 6 al) is dat de herhaling van zetten in sterkere mate begint toe te nemen. Ook ga je vanaf deze periode meer en meer personages zien die er maar ''een beetje bijhangen'' en niets meer te doen hebben. Geen goede verhaallijnen meer krijgen, de koek lijkt op wat betreft een aantal personages. Vooral het oneindige geleuter van de nietsnut van destijds uit de serie(Arthur) begint te vervelen. Sowieso is dat hele hotel Dendermonde nooit goed uit de verf gekomen wat mij betreft. Wat een kitscherig decor trouwens, je krijgt er hoofdpijn van.
Nee, het geheel wordt in deze periode steeds zoetsappiger, ongeloofwaardig(er), langdradig
(Peer op zijn kantoor in een druk ziekenhuis met 2 vrouwen die dit weken vol houdt). Ik heb voor het eerst stukken door zitten spoelen. De verhaallijn van de familie van Kim-Julian is dan wel geslaagd en ook zeer gewaagd gespeeld.
Verder springt seizoen 7 eruit vanwege het feit dat een aantal legendarische personages(toen ze eruit gingen) schijnbaar terug moesten komen. Eerst Alice de Boer en kort daarna Wassenaar. De schrijvers van destijds zijn er in een aflevering of 100(entree Alice t/m exit Wassenaar) er in ieder geval in geslaagd om Alice de Boer haar legendarische status af te nemen. De manier waarop haar terugkeer gestalte kreeg sloeg werkelijk waar nergens op en kon ik echt niet met plezier naar kijken. Wat een ongeloofwaardig gedoe zeg.
Wassenaar is deels geslaagd, maar ook hier geld weer: door het samenspel met Ludo. Dat brave borst Daniel uiteindelijk voor zijn einde zorgt en hij (een man met zijn status) maar achter Suzanne blijft aan zeiken (hij heeft toch echt wat beters te doen zou je zeggen) is jammerlijk.
Bijna seizoen 7 afgekeken, na 4 maanden zwoegen. Ik zal seizoen 8 ook wel weer aanschaffen, maar dan vooral vanwege Ludo. Verder is duidelijk te zien in seizoen 7 dat de teloorgang van de serie al onophoudelijk is ingezet.

Nog één te gaan... En dan nog DVD 12 t/m 20 van seizoen 2, seizoen 3 én seizoen 6 t/m 8.
 Nog één te gaan... En dan nog DVD 12 t/m 20 van seizoen 2, seizoen 3 én seizoen 6 t/m 8. 

En Arthur en Mark die met die foute snorbrilletjes Janine het goede nieuws meedelen
 En Arthur en Mark die met die foute snorbrilletjes Janine het goede nieuws meedelen  Linda die flink op haar nummer is gezet nadat ze is teruggekeerd naar Middendam omdat de film-opnames mislukt waren en het speelt op 'Ik heb je zo gemist, Stan'... Perfecte schop back to earth for miss Dekker
 Linda die flink op haar nummer is gezet nadat ze is teruggekeerd naar Middendam omdat de film-opnames mislukt waren en het speelt op 'Ik heb je zo gemist, Stan'... Perfecte schop back to earth for miss Dekker  Dat Stan dan echter ineens met Laura aan de gang gaat... Mja, ik vind het een beetje een moeilijk te verorberen verhaallijn, mede gezien het Laura was die Robert door de spiegel duwde toen hij nagenoeg hetzelfde met Linda meemaakte, één seizoen eerder. Het verschil was alleen dat Robert het niet meteen eerlijk verteld had... Maar toch, Stan en Laura hadden een soort van alternatieve moeder en zoon-relatie (dat vond ik dan tenminste aan seizoen 4), dat dat meteen iets romantisch moest worden was een beetje jammer. Wel een leuke karakterontwikkeling en een goede opbouw naar de cliffhanger. Ook de eerste opmerkingen over hoe Helen Peter mist zijn gemaakt, dus je weet, de cliffhanger komt er aan
 Dat Stan dan echter ineens met Laura aan de gang gaat... Mja, ik vind het een beetje een moeilijk te verorberen verhaallijn, mede gezien het Laura was die Robert door de spiegel duwde toen hij nagenoeg hetzelfde met Linda meemaakte, één seizoen eerder. Het verschil was alleen dat Robert het niet meteen eerlijk verteld had... Maar toch, Stan en Laura hadden een soort van alternatieve moeder en zoon-relatie (dat vond ik dan tenminste aan seizoen 4), dat dat meteen iets romantisch moest worden was een beetje jammer. Wel een leuke karakterontwikkeling en een goede opbouw naar de cliffhanger. Ook de eerste opmerkingen over hoe Helen Peter mist zijn gemaakt, dus je weet, de cliffhanger komt er aan  

Ik vond die boulimia-verhaallijn van Roos juist mooi, mede doordat Roos nu eens niet meer "vrouwtje Arnie" was, en omdat Guusje Nederhorst zelf het idee voor deze verhaallijn aandroegquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wow

En ik was zojuist klaar met DVD 19 van seizoen 5.Nog één te gaan... En dan nog DVD 12 t/m 20 van seizoen 2, seizoen 3 én seizoen 6 t/m 8.
EDIT: Vooruit, om ook een uitgesproken mening te geven:
De comeback van Onno P. Wassenaar na zijn meesterlijke 'man van té grote macht'-aanwezigheid in seizoen 4 was echt briljant. In eerste instantie lijkt het een 'aardige badguy' maar Onno speelt al snel een heel ander spel. De uitschakeling van Beuming was ook echt

En Arthur en Mark die met die foute snorbrilletjes Janine het goede nieuws meedelen
Linda die flink op haar nummer is gezet nadat ze is teruggekeerd naar Middendam omdat de film-opnames mislukt waren en het speelt op 'Ik heb je zo gemist, Stan'... Perfecte schop back to earth for miss Dekker
Dat Stan dan echter ineens met Laura aan de gang gaat... Mja, ik vind het een beetje een moeilijk te verorberen verhaallijn, mede gezien het Laura was die Robert door de spiegel duwde toen hij nagenoeg hetzelfde met Linda meemaakte, één seizoen eerder. Het verschil was alleen dat Robert het niet meteen eerlijk verteld had... Maar toch, Stan en Laura hadden een soort van alternatieve moeder en zoon-relatie (dat vond ik dan tenminste aan seizoen 4), dat dat meteen iets romantisch moest worden was een beetje jammer. Wel een leuke karakterontwikkeling en een goede opbouw naar de cliffhanger. Ook de eerste opmerkingen over hoe Helen Peter mist zijn gemaakt, dus je weet, de cliffhanger komt er aan

Waar ik ook énorm blij mee was is het feit dat Roos ein-de-lijk eerlijk tegen Arnie was over haar Boulimia. Dat was en is een verhaallijn die ik maar moeilijk te bekijken vond, door meerdere redenen. Ook om het karakter van Roos zo te zien aftakelen, ik vond het gewoon zielig. Maargoed, de pillen zijn naar het lab dus laat de ware aard van Stella maar naar voren komen

Het acteerwerk van Angela was inderdaad fantastisch, prachtig hoe ze dat vertolkt heeftquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:00 schreef Kudo het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het hier volkomen mee eens ben
Weet je dat ik alweer moet nadenken om je vraag te beantwoorden. Dat zegt genoeg!
Die scenes in Griekenland zijn bijzonder mooi en aangrijpend. Sterk geacteerd ook, Angela Schijf overtuigde hier definitief met haar acteer kwaliteiten vind ik. Maar ook hier geldt verder: langdradigheid. Waarom moet het 3? maanden duren eer er naar die climax in Griekenland wordt toegewerkt. Verder vrij uitzonderlijk dat een personage op dergelijke wijze afscheid neemt van een serie, maar verder heb ik nooit zoveel gehad met het personage van Sylvia, dus me bijblijven of nog is terugkijken zal ik niet doen.
Ze noemen dit veelal de beste verhaallijn die er ooit is geweest. Of in ieder geval de meest aangrijpende, of hoe je het ook noemen wil. Maar ik kan me daar, zoals jij ook niet, achter scharen
 Maar inderdaad; de verhaallijn was bijzonder langdradig en vervelend op een gegeven moment. Eerst het punt dat Sylvia niets wil laten merken tegenover Jef en Kim, vervolgens alleen tegenover Kim, de vreselijk belabberde cliff waarbij Kim na een val van haar fiets naar het ziekenhuis moet, en Sylvia toevallig langs de wachtruimte wordt gereden waar Kim zit (
 Maar inderdaad; de verhaallijn was bijzonder langdradig en vervelend op een gegeven moment. Eerst het punt dat Sylvia niets wil laten merken tegenover Jef en Kim, vervolgens alleen tegenover Kim, de vreselijk belabberde cliff waarbij Kim na een val van haar fiets naar het ziekenhuis moet, en Sylvia toevallig langs de wachtruimte wordt gereden waar Kim zit (  )... Het was gewoon niets voor mijn gevoel.
 )... Het was gewoon niets voor mijn gevoel. 

Nee, ik heb seizoen 8 niet aangeschaft. Het was sowieso al een unicum dat ik 7 had gekocht, aangezien ik er na seizoen 6 wel een punt achter had gezet. De eerste helft van seizoen 7 was best wel oké (niet geweldig, maar ook niet ontzettend slecht), maar daarna sloeg het volledig door voor mijn gevoel. Helens belabberde exitlijn, Sylvia's saaie exitlijn, Dian die nog steeds niet uit de verf komt als bitch, Daniël die weer een nieuwe geliefde heeft (waarvan je op de vingers kunt natellen dat die het ook niet zal overleven), Julian en Jessica die een broodjesservice opzetten...quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:29 schreef Kudo het volgende:
Ja inderdaad, ben het met je eens. Hypocriet was het kijkend naar haar eigen overtuigingen.
De gehele verhaallijn past exact in het geheel van seizoen 7: somber, teleurstellend en allemaal (net) niet. Heb jij seizoen 8 aangeschaft? Zoals gezegd: ik schaf hem vanwege de duistere praktijken van Ludo wellicht gewoon aan, maar voor alleen dat deel van de serie is 40 euro veel teveel geld. En nog is gaan zitten worstelen met zo'n 'seizoen 7' geval dat kan ik niet op brengen denk ik.

Op zich vind ik verandering niet zo erg, als het maar goed en geloofwaardig gebeurd. Alleen ontbrak dat eraan. Waar ik me erg aan stoor(de) (seizoen 6 en 7) is dat hetgeen wel van het oude in de nieuwe generatie mee rolde compleet veranderde. Ze hebben de identiteit van sommige gewaardeerde personages volledig veranderd en uiteindelijk ook gewoon verknald in sommige gevallen. Helen, Daniël, Suzanne, Linda etc. Ik zat in seizoen 7 bijvoorbeeld echt met stijgende verbazing te kijken naar de complete karakterverandering van Daniël.quote:

Klopt ja. Nu vond ik de verandering bij Linda nog niet eens zo erg (ze werd veel leuker dan in haar eerste jaren), maar bij de andere personages die je opnoemt merkte ik gewoon dat de schrijvers er zich geen raad mee wisten. Gevolg: herhaling van herhaling.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef Kudo het volgende:
[..]
Op zich vind ik verandering niet zo erg, als het maar goed en geloofwaardig gebeurd. Alleen ontbrak dat eraan. Waar ik me erg aan stoor(de) (seizoen 6 en 7) is dat hetgeen wel van het oude in de nieuwe generatie mee rolde compleet veranderde. Ze hebben de identiteit van sommige gewaardeerde personages volledig veranderd en uiteindelijk ook gewoon verknald in sommige gevallen. Helen, Daniël, Suzanne, Linda etc. Ik zat in seizoen 7 bijvoorbeeld echt met stijgende verbazing te kijken naar de complete karakterverandering van Daniël.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:24 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:HedwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |