Je kunt er zelfs nog voor kiezen om het bad te laten staan en daar de douche in te maken. En dan de douche weghalen en daar een opklapbed te maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef SiIk het volgende:
Anders gewoon zo, dat bad is toch maar luxe.

Bad staat er niet, kapstok zoals die getekend is klopt ook niet, daar staan nu 2 lage kasten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs nog voor kiezen om het bad te laten staan en daar de douche in te maken. En dan de douche weghalen en daar een opklapbed te maken.

Het is 2.80 hoog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Èen soortement hoogslapen zou ik niet doen in de woonkamer.
Grote kans dat vrije hoogte 2m60 is (dat is het nieuwbouwminimum, niet 2m80), stel dat je 80 cm vrije hoogte boven het bed rekent + 20 cm voor matras en constructie, dan hou je eronder dus maar 1m60 over. Net niet bruikbaar dus.
Het zou wel kunnen in de huidige slaapkamer, dan zou je een kastenwand kunnen maken die ook een hoogslaper is, met het ouderlijk bed boven, bereikbaar vanuit de ene kamer en de kinderbedden eronder, bereikbaar vanuit de andere kamer.

Ik had zo'n zolder in een schuin dak. Dus de muur was daar wel drie meter hoog. Zat je niet gelijk met je bakkes aan het plafond bij wakker schieten. Om nog maar te zwijgen over andere posities die je eventueel zou willen innemen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:50 schreef Pvoesss het volgende:
Kast hoeft niet het gaat echt alleen om het bed.
Maar een los bed in de woonkamer compleet in het zicht zien wij dan weer absoluut niet zitten

Dan hou je 1,80 over om onderdoor te lopen. Dat is best laag.quote:

Of een hoog bed met eronder kasten. Muur boven die kasten voor privacy en dergelijke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan hou je 1,80 over om onderdoor te lopen. Dat is best laag.

Dan nog blijft er voor mij te weinig ruimte over.quote:

Privacytechnisch gaat dat hem niet worden gok ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog blijft er voor mij te weinig ruimte over.
Het meubel zou zoiets kunnen worden:
[ afbeelding ]

Een vide.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef Pvoesss het volgende:
Dat en we willen beide dat de kinderen een goede ruimte hebben om te spelen, leren etc.
[ afbeelding ]
Zoals de buuf zegt vind ik wel leuk

...dan blijft er wel erg weinig ruimte over om te werken aan de relatie.... Lijkt me niks om seks te hebben terwl je kinderen onder je liggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog blijft er voor mij te weinig ruimte over.
Het meubel zou zoiets kunnen worden:
[ afbeelding ]
Naam: 3DBedstee

Dit specifieke plaatje zou ik dan wel weer eng vinden met kleine kinderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef Pvoesss het volgende:
Dat en we willen beide dat de kinderen een goede ruimte hebben om te spelen, leren etc.
[ afbeelding ]
Zoals de buuf zegt vind ik wel leuk
 En ik zou op zijn minst een ophaaltrap willen
 En ik zou op zijn minst een ophaaltrap willen  

Zo heeft Piglet toch ook jaren geslapen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit specifieke plaatje zou ik dan wel weer eng vinden met kleine kinderenEn ik zou op zijn minst een ophaaltrap willen

Die hadden toch een hoogslaper in de slaapkamer?? Niet in de woonkamer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo heeft Piglet toch ook jaren geslapen?

Oh zo. Tsja, er zijn legio mensen met trappen in de woonkamer, daar zijn ook wel weer oplossingen voor te bedenken. Plankje op de trap vastmaken met een touwtje of riempje oid etc. etc.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die hadden toch een hoogslaper in de slaapkamer?? Niet in de woonkamer?

Met zo'n lage balustrade? Overigens hadden die volgens mij gewoon 2 slaapkamers?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo heeft Piglet toch ook jaren geslapen?

Ik heb een open trap in de woonkamer. Gewoon niet spelen op de trap. Traphekje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh zo. Tsja, er zijn legio mensen met trappen in de woonkamer, daar zijn ook wel weer oplossingen voor te bedenken. Plankje op de trap vastmaken met een touwtje of riempje oid etc. etc.

klopt ja, die hadden zo'n hoogslaper in de slaapkamerquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die hadden toch een hoogslaper in de slaapkamer?? Niet in de woonkamer?

Dat zou ik niet snel in de woonkamer zetten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ja, die hadden zo'n hoogslaper in de slaapkamer
[ afbeelding ]

Gezien de 4 verdiepingen boven mijn appartement verwacht ik niet dat ik een dragende muur mag gaan aanpassenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En zoiets? Dus huidige slaapkamer iets inkorten, deur van/naar de woonkamer weg en muurtje wat opschuiven. Deur ook wat opschuiven naar de badkamer toe. En dan daar naast de ouderlijke slaapkamer? En dan zelf kijken waar de deur handig is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |