';( sorry.quote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is dus het enige wat je kent uit onze mooie historie.
ik zou wel een alfa gorilla willen zijn, die beesten zijn zo vetquote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alpha bevestigt vaak zijn positie door middel van machtsvertoon alleen is dat lastig in de hedendaagse maatschappij.
Alpha's vechten zelden. Alpha's wimpelen beta's af door middel van hun gevatte opmerkingen. Alpha's, zoals seto zegt, zijn niet onder de indruk van beta's.quote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alpha bevestigt vaak zijn positie door middel van machtsvertoon alleen is dat lastig in de hedendaagse maatschappij.
Sowieso, gewoon zonder maar een dag te trainen iemand uitelkaar kunnen trekkenquote:Op zondag 21 april 2013 01:01 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou wel een alfa gorilla willen zijn, die beesten zijn zo vet
[ afbeelding ]
zwoel alles
Als die beta je gaat duwen dan heb als alpha maar een oplossing en dat is om zijn kaak te breken.quote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alpha's vechten zelden. Alpha's wimpelen beta's af door middel van hun gevatte opmerkingen. Alpha's, zoals seto zegt, zijn niet onder de indruk van beta's.
Tuffles.quote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen überhaupt.
Wezens die niet van Planet Vegeta komen.
[ afbeelding ]
Google -> '40's music to impress Yuri' -> Mills Brothers.quote:
Sowieso mi mang.quote:Op zondag 21 april 2013 01:01 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zwoel alles
Bodycheck of je echt naar achteren duwen en shit?quote:Op zondag 21 april 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als die beta je gaat duwen dan heb als alpha maar een oplossing en dat is om zijn kaak te breken.
Helaas leidt dat vaak tot een strafblad en een aanklacht voor zware mishandeling
quote:Op zondag 21 april 2013 01:01 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zwoel alles
quote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Google -> '40's music to impress Yuri' -> Mills Brothers.![]()
![]()
Wel een leuk liedje. Kende ik nog niet.
[..]
Sowieso mi mang.Hele dagen bananen eten, chillen en vrouwtjes bezwangeren.
[..]
Bodycheck of je echt naar achteren duwen en shit?
Smerig werk is dat. Ik heb een hekel aan stof.quote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...Ik heb al zijn cd's/lp's/cassettes moeten verhuizen en afstoffen....heb je geen google meer voor nodig.
Ja was vooral bijzaak maar het moest toch gebeuren..straks lekker in monden wroeten.quote:Op zondag 21 april 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smerig werk is dat. Ik heb een hekel aan stof.
quote:
Wat een lef, dat beest kan je in 1 klap doden.quote:
Ik zat die eerste net ook te kijken, dat mannetje is zo belachelijk grootquote:
Hardop. Mooi dit.quote:
Waarom gelijk so zielig posten Levo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |