Smerig werk is dat. Ik heb een hekel aan stof.quote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...Ik heb al zijn cd's/lp's/cassettes moeten verhuizen en afstoffen....heb je geen google meer voor nodig.
Ja was vooral bijzaak maar het moest toch gebeuren..straks lekker in monden wroeten.quote:Op zondag 21 april 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smerig werk is dat. Ik heb een hekel aan stof.
quote:
Wat een lef, dat beest kan je in 1 klap doden.quote:
Ik zat die eerste net ook te kijken, dat mannetje is zo belachelijk grootquote:
Hardop. Mooi dit.quote:
Waarom gelijk so zielig posten Levo.quote:
Sorry man ik weet dat jullie de alpha van deze beesten aan proberen te tonen maar een puur en liefdevol hart met een zwak voor kittens is ook alpha as fuck.quote:Op zondag 21 april 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom gelijk so zielig posten Levo.
Check em grommen dan op 1:40.quote:Op zondag 21 april 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga ik ook proberen, ergens nog wilde wolven in Nederland/Duitsland?
Kan ik eindelijk mijn alpha status wetenschappelijk onderbouwen
Ik zal jouw mood eens killen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry man ik weet dat jullie de alpha van deze beesten aan proberen te tonen maar een puur en liefdevol hart met een zwak voor kittens is ook alpha as fuck.
Hoe ze strugglet.quote:Op zondag 21 april 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jouw mood eens killen. [ afbeelding ]
Wel mooi dat die Gorilla handgebaren kan lezen en gebruiken.
Husky's zijn zeker mooi! Toen ik klein was hadden we er één. Bij het uitlaten had ik zijn lijn los gedaan waarop die het weiland inrende en drie schapen doodbeet.quote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vind het ook erg mooi beesten, neem zodra ik geld heb een Husky als huisdier
Mensen die een eigen concentratiekamp voor mieren oprichtenquote:Op zondag 21 april 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jouw mood eens killen. [ afbeelding ]
Wel mooi dat die Gorilla handgebaren kan lezen en gebruiken.
3 schapen dood beet? weet je zeker dat het wel een Husky was en niet een echte wolf?quote:Op zondag 21 april 2013 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Husky's zijn zeker mooi! Toen ik klein was hadden we er één. Bij het uitlaten had ik zijn lijn los gedaan waarop die het weiland inrende en drie schapen doodbeet.Politie kwam hem ophalen en hij moest weg of dood. Mijn moeder zei altijd dat ze hem naar Bosnië gebracht hadden maar het zou mij niet verbazen als ze loog.
Ze loog ook eens over dat mijn vis verhuist was terwijl ze dood was gegaan.
Over vissen gesproken:
Levo is een mieren-dictator.quote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen die een eigen concentratiekamp voor mieren oprichten
Ik heb ergens een foto van 'm, maar kan hem niet vinden. Zover ik het mij kan herinneren was het een husky. Het zou een kruising kunnen zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 01:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
3 schapen dood beet? weet je zeker dat het wel een Husky was en niet een echte wolf?
Bazennaam.quote:Op zondag 21 april 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Levo is een mieren-dictator.
[..]
Ik heb ergens een foto van 'm, maar kan hem niet vinden. Zover ik het mij kan herinneren was het een husky. Het zou een kruising kunnen zijn.
Hij heette Alf.
[ afbeelding ]
MDMA-dromen?quote:Op zondag 21 april 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb echt zieke dromen..
Gisteren dat ik mijn eigen vinger afbeet en rennend met mijn vinger in een zakje met ijs naar het ziekenhuis ging.
Vannacht dat ik een penis kreeg omdat ik pillen ging slikken.
dromen kunnen je veel vertellen, ik zie het als je onderbewuste die je bewuste berichten doorgeeft in een codetaalquote:Op zondag 21 april 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb echt zieke dromen..
Gisteren dat ik mijn eigen vinger afbeet en rennend met mijn vinger in een zakje met ijs naar het ziekenhuis ging.
Vannacht dat ik een penis kreeg omdat ik pillen ging slikken.
Wtfquote:Op zondag 21 april 2013 12:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dromen kunnen je veel vertellen, ik zie het als je onderbewuste die je bewuste berichten doorgeeft in een codetaal
zou zelf graag een studie doen naar dromen, ik zoek zelf altijd mn dromen op
http://droominfo.nl/ << zoek is op wat dingen die in je droom naar voren kwamen
voorbeeld: ik droomde een aantal jaar geleden veel over dat ik een pistool bij had en op mensen aan aan het richten was
ik was toen keihard bezig met school met als doel mijn diploma halen, gericht bezig zijn
Heb niet idee dat het dikgedrukte bij mij van toepassing is...ook omdat ik zelf mijn vinger er af heb gebetenquote:VINGERS IN je droom symboliseren fysieke en mentale handigheid. Ze duiden ook op actie, manipulatie en non-verbale communicatie. Wanneer je droomt dat je vinger eraf valt, suggereert dit dat een situatie je de baas wordt of dicteert wat je moet doen. Je zou letterlijk de grip op je leven kwijt kunnen zijn.
Als je droomt dat je vingers gewond zijn, of zelfs afgehakt zijn, duidt dit op faalangst bij het uitvoeren van een veeleisende taak in het echte leven. Als je droomt dat een vinger naar jou wijst, duidt dit op schuld.
Dromen over je wijsvinger gaat over authoriteit, richting of een oordeel. Je droom zou je iets duidelijk willen maken.
quote:ALS JE een penis ziet in je droom symboliseert dit sexuele energie, kracht en vruchtbaarheid. Wanneer droomt over een uitzonderlijk grote penis suggereert dit twijfels of angsten over je sexdrive en libido.
Beetje zweverige shit over vruchtbaarheid enzo.quote:ALS JE eigen vagina voorkomt in je droom, verwijst dit naar kwesties met betrekking tot je vrouwelijkheid en je sexuele behoeftes. Wanneer je in je droom vies bent van je eigen vagina, duidt dit erop dat je in het echte leven mischien wat onzeker bent of je onwaardig voelt.
Als je als man over een vagina droomt, duidt dit simpelweg op sexuele verlangens in het echte leven. Wanneer je als man onprettig over een vagina droomt, kan je je onbewust tegen vrouwen in het algemeen afzetten (mischien vanwege een nare ervaring met vrouwen in het verleden).
De vagina kan ook een symbool staan voor kracht, vruchtbaarheid en een nieuw begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |