lol waardeloos manlet fysiekquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:53 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
supaturk aantal jaar geleden (ongeveer 4)
mirin nohomo
dit is niet mooi als je 5'10'' bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
made possible by john ziegler
Hoe groot was jij ook alweer? Ik weet iig 2 koppen groter dan wat ik ben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is niet mooi als je 5'10'' bent
"1.5 years of training", bedoelen ze niet "1.5 years of riding bicycles" ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
made possible by john ziegler
solid 6'4''quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe groot was jij ook alweer? Ik weet iig 2 koppen groter dan wat ik ben.
huh wat bedoel je hiermee? Oh zeker dat je met wielrennen zulke grote benen krijgt. Dat zeggen mijn vrienden namelijk ook altijd, als ik echt gespierde benen wil moet ik gaan wielrennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"1.5 years of training", bedoelen ze niet "1.5 years of riding bicycles" ?
gwn zelf gebruiken toch en adh vd bijwerkingen weet je wat het isquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef mtchel112 het volgende:
mn volgend onderzoek gaat over doping en drugs
bij een onderzoek is er een potje steroiden gevonden in de tas van een olympisch trainert, aan mij om de stof te identificeren en de concentratie ervan
Hahaha shit, nu je het zegt zie ik het ja.quote:
Hoek van de heup botten staan ook anders?quote:
Haha, ze zien zeker die roided up wielrenners met die megabenen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef Seam het volgende:
[..]
huh wat bedoel je hiermee? Oh zeker dat je met wielrennen zulke grote benen krijgt. Dat zeggen mijn vrienden namelijk ook altijd, als ik echt gespierde benen wil moet ik gaan wielrennen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ze zien zeker die roided up wielrenners met die megabenen.
Supaturk heeft sick legs in die foto trouwens.
Loop je te trollen? Krijg dan maar aids.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:45 schreef 16meter het volgende:
kut slijmbeuronsteking in me linker ellenboog :S
nu aan de antiebioteca
alleen maar lb trainen ws volgende week
Hij hep al slijmbeursonsteking en dan wens je hem ook nog eets toe, lekkah ben jij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je te trollen? Krijg dan maar aids.
Serieus? Denk dat je een week niet gaat redden, balen en beterschap!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:45 schreef 16meter het volgende:
nu aan de antiebioteca
Succes mannen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:56 schreef Agentperry het volgende:
Mijn schouders is woensdag uit de kom geschoten dus voor mijn ook een weekje alleen lb.
Slecht Nederlands, maar helaas geen troll.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Loop je te trollen? Krijg dan maar aids.
Serieus? Denk dat je een week niet gaat redden, balen en beterschap!
tenks hequote:
Met HIV wel, met AIDS wordt het al een stuk moeilijker. Slecht voor je gains ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Slecht Nederlands, maar helaas geen troll.
Met AIDS kun je tenminste gewoon trainen.
[..]
tenks he
Fucked up broer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:45 schreef 16meter het volgende:
nu aan de antiebioteca
kun je geen hgh zetten vriend voor snellere genezingquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
tenks he
Ahww kutje dan! Hopen dat week haalbaar is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
tenks he
Sowieso lekker, ff zonnetje gepakt vandaag. Ja tog?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij hep al slijmbeursonsteking en dan wens je hem ook nog eets toe, lekkah ben jij.
Zon was wel lekker maar het was wel frisss.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso lekker, ff zonnetje gepakt vandaag. Ja tog?
Deze boY gewoon in korte broek hoor, wel verstopt in de tuin natuurlijk! Uit de wind was goed te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zon was wel lekker maar het was wel frisss.
Hhaha ik lieg ik kom nooit buiten.
Zo lekker je quads en calfs showen zeker? Ik liep gewoon in broek en t-shirt en toen ik ging trainen in trui en Yogapants je weettog???quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze boY gewoon in korte broek hoor, wel verstopt in de tuin natuurlijk! Uit de wind was goed te doen.
Sowieso, roze syss broekje alles!! Yogapants laten mij net die extra kilo's pakken in de gym.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo lekker je quads en calfs showen zeker? Ik liep gewoon in broek en t-shirt en toen ik ging trainen in trui en Yogapants je weettog???
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso, roze syss broekje alles!! Yogapants laten mij net die extra kilo's pakken in de gym.
[ afbeelding ]
Zo die billen zijn wel geil seg.. Jammer dat ik dat nooit zie in de sportschool behalve als ik in de spiegel kijktttt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso, roze syss broekje alles!! Yogapants laten mij net die extra kilo's pakken in de gym.
[ afbeelding ]
Haar kontje kan overigens nog net. Op het randje van het toelaatbare. Nog meer bips en het hek is van de dam!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Zo die billen zijn wel geil seg.. Jammer dat ik dat nooit zie in de sportschool behalve als ik in de spiegel kijktttt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
jezus, hoe bloated ben je nu dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
3 pakken volle melk en een grote doner soldaat gemaakt in de trein.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haar kontje kan overigens nog net. Op het randje van het toelaatbare. Nog meer bips en het hek is van de dam!
Nog 2 omdat ze zo gijl sijn.Eerste is wel nice...ben bang dat die andere geen kont heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That feel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
3 pakken volle melk en een grote doner soldaat gemaakt in de trein.
Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.quote:
Haha morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:33 schreef 16meter het volgende:
morgen zie je tog weer die ziekelijke abs man als je wakker wordt maakt niet uit
quote:Peter Lloyd is suing his gym over banning men at certain times
Men and boys are banned for a total of 442 hours every year
The gym say it is to make women more comfortable
'I'm suing the gym for gender bias. Not simply because their policy is unfair, but because it pathologises masculinity while simultaneously repressing it.'
Goedzo! Nu maar hopen dat het niet alleen niet aantoonbaar was maar dat het ook echt weg is. Incubatietijd sucks.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens negatief getest voor HIV, een rondje kwark voor iedereen.
What de kut?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens negatief getest voor HIV, een rondje kwark voor iedereen.
Koop dan gewoon ongezouten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.![]()
Dus meteen nadat ik vandaag weer op vrije voeten was gesteld naar de Turk gerend en tijdens het wachten de Albert Heijn geplunderd. Ook 500 gram gezouten pinda's aangesleept, weet nog niet of ik ze ga wassen. (ivm zout) Vriend van me doet dat wel namelijk.
[..]
Haha morgenochtend wel.Weet niet of ze er vanavond zijn. Dan maar met bloated biggie arms het clubje kraken, kuikens komen toch eerder voor mijn gladde praatjes en moves.
Waarom heb jij geen abs 16meter?
deze ziekelijke postsquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.![]()
Waarom heb jij geen abs 16meter?
Jewaidsquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
deze ziekelijke posts
zometeen kapsalon en 2 turkse pizza kaas vreten
daarna zo'n grote bak ben & jerry chociollate fudge browny
nog paar bieries in de stad atte
morgen bij wakker worden gwn dikke abs in de spiegel
Dit dus...!? Ik mag hopen gewoon soa testje waarbij dat dus ook uitgesloten is idd... Snap anders niet waar die post op slaat!quote:
Wel fijn voor je man dat het iig goed zit. En ik mag nu net zo negatief klinken als je testresultaat, je weet het nog niet zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
Nah gewoon instant dedicated HIV test.
[ afbeelding ]
ook gebeten door een indo op drugs?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee seks gehad met Fanta-stick.quote:
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel fijn voor je man dat het iig goed zit. En ik mag nu net zo negatief klinken als je testresultaat, je weet het nog niet zeker.
quote:
vanwaar heb je zo'n test genomen dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fanta heeft aids? Wel interessant, op die manier is het altijd veel spannender want je weet niet of je er iets aan overhoud. Soort van russische roulette met je pener.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee seks gehad met Fanta-stick.
[..]
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?
Nee man, nog niet. Laatste test was in Augustus ofzo vorig jaar en toen was ik clean. Laatste jaar sowieso maar 2 partners gehad dus vraag me af of ik aids heb, zekerheid is natuurlijk wel fijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee seks gehad met Fanta-stick.
[..]
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?
Ik heb SIV. Ja soms doe je dat als de spanning verdwenen is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fanta heeft aids? Wel interessant, op die manier is het altijd veel spannender want je weet niet of je er iets aan overhoud. Soort van russische roulette met je pener.
http://outofthecloset.org/nl/hiv-testing-en-counseling-centrum/quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vanwaar heb je zo'n test genomen dan?
wel fijn dat je geen aids hebt jonge.
Helemaal naar Adam voor een fucking aids-test. Maar goed ga je met me mee dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://outofthecloset.org/nl/hiv-testing-en-counseling-centrum/
Wel grappig, ging samen met een ander meisje heen. Ze vragen je wat dingen (over seks en drugs enzo) en daarna moet je schrapen met zo'n unit in je broodmolen.En dan mag je 20 minuten hangen (lees: dryhumpen) in een ander kamertje en dan komt zo'n iemand weer terug met de uitslag.
Nog een graai condooms meegenomen en de shop in.
Kost niets trouwens en als ik alleen was had ik die vrouw die ons hielp sowieso gedaan.
Ben zo blij dat ik een vrouw ben, wat dat soort zaken betreft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Als je op alles laat testen dan gaan ze 2x met een wattenstaafje in je plasbuis.
Srs.
voelt best fijn anders.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een vrouw ben, wat dat soort zaken betreft.
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helemaal naar Adam voor een fucking aids-test. Maar goed ga je met me mee dan?
resptpec, wederzijds!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Curlbrah het volgende:
goed bezig man, was anders sws wel naar je begrafenis gegaan.
Kwats. Potje pissen en bloed afnemen klaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Als je op alles laat testen dan gaan ze 2x met een wattenstaafje in je plasbuis.
Srs.
haha ja maar had het over mezelf..ik kan ook hier naar de GGD gaan. Maar goed lijkt me wel gezellig, samen HIV-test doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.Kunnen we daarna ook nog wat leuks doen ofzo.
[..]
resptpec, wederzijds!
HIV test tijdens een date?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.Kunnen we daarna ook nog wat leuks doen ofzo.
[..]
resptpec, wederzijds!
Oh ja, ik verzin dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Kwats. Potje pissen en bloed afnemen klaar.
Hoe fucked is dat. GGD is gewoon potje pissen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh ja, ik verzin dit.
edit: Schijnt niet nodig te zijn. Blijkbaar wel bij het UMC.
Ik heb die shit eens in Oostenrijk meegemaakt, dus serieus met die wattenstaafjes. Half jaar ski leraar geweest!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Srs.
hihi jij was erbij om het nichten gedeelte te vervolmakenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook loaded. 3 Belgiese bieren, snacks erbij, had neven-nichtendag met familie, daarna fish en chips hier in de stad. Mijn brada zei dat ik op Al Capone leek, wat ik als compliment opvat.
Als Al nog had geleefd had je dit niet na kunnen vertellen broer, gelukkig ben ik niet zo rancuneus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi jij was erbij om het nichten gedeelte te vervolmaken
was grapje togquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als Al nog had geleefd had je dit niet na kunnen vertellen broer, gelukkig ben ik niet zo rancuneus.
Jij bent die ectorapper Steen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
mij noemen ze altijd het grote broertje van de Rock
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
mij noemen ze altijd het grote broertJE van de Rock
Chicks liften altijd +1034!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. Maarja ik ben ook groter dan mijn zus van 30. Lift haar altijd.
Haha ik wil nog een keer met haar squatten, ze weegt maar 48 kg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Chicks liften altijd +1034!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |