Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.quote:
Haha morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:33 schreef 16meter het volgende:
morgen zie je tog weer die ziekelijke abs man als je wakker wordt maakt niet uit
quote:Peter Lloyd is suing his gym over banning men at certain times
Men and boys are banned for a total of 442 hours every year
The gym say it is to make women more comfortable
'I'm suing the gym for gender bias. Not simply because their policy is unfair, but because it pathologises masculinity while simultaneously repressing it.'
Goedzo! Nu maar hopen dat het niet alleen niet aantoonbaar was maar dat het ook echt weg is. Incubatietijd sucks.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens negatief getest voor HIV, een rondje kwark voor iedereen.
What de kut?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens negatief getest voor HIV, een rondje kwark voor iedereen.
Koop dan gewoon ongezouten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.![]()
Dus meteen nadat ik vandaag weer op vrije voeten was gesteld naar de Turk gerend en tijdens het wachten de Albert Heijn geplunderd. Ook 500 gram gezouten pinda's aangesleept, weet nog niet of ik ze ga wassen. (ivm zout) Vriend van me doet dat wel namelijk.
[..]
Haha morgenochtend wel.Weet niet of ze er vanavond zijn. Dan maar met bloated biggie arms het clubje kraken, kuikens komen toch eerder voor mijn gladde praatjes en moves.
Waarom heb jij geen abs 16meter?
deze ziekelijke postsquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb sinds gisteren 19:00 niets meer gehad. Vandaag onder de douche gewoon weer abs.![]()
Waarom heb jij geen abs 16meter?
Jewaidsquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
deze ziekelijke posts
zometeen kapsalon en 2 turkse pizza kaas vreten
daarna zo'n grote bak ben & jerry chociollate fudge browny
nog paar bieries in de stad atte
morgen bij wakker worden gwn dikke abs in de spiegel
Dit dus...!? Ik mag hopen gewoon soa testje waarbij dat dus ook uitgesloten is idd... Snap anders niet waar die post op slaat!quote:
Wel fijn voor je man dat het iig goed zit. En ik mag nu net zo negatief klinken als je testresultaat, je weet het nog niet zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
Nah gewoon instant dedicated HIV test.
[ afbeelding ]
ook gebeten door een indo op drugs?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee seks gehad met Fanta-stick.quote:
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel fijn voor je man dat het iig goed zit. En ik mag nu net zo negatief klinken als je testresultaat, je weet het nog niet zeker.
quote:
vanwaar heb je zo'n test genomen dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fanta heeft aids? Wel interessant, op die manier is het altijd veel spannender want je weet niet of je er iets aan overhoud. Soort van russische roulette met je pener.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee seks gehad met Fanta-stick.
[..]
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?
Nee man, nog niet. Laatste test was in Augustus ofzo vorig jaar en toen was ik clean. Laatste jaar sowieso maar 2 partners gehad dus vraag me af of ik aids heb, zekerheid is natuurlijk wel fijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee seks gehad met Fanta-stick.
[..]
Klopt, die laatste 3 maand zit er niet in. Maar ik geloof het zo wel, in mei nog een volledige SOA checkup ingepland. Jij al geweest?
Ik heb SIV. Ja soms doe je dat als de spanning verdwenen is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fanta heeft aids? Wel interessant, op die manier is het altijd veel spannender want je weet niet of je er iets aan overhoud. Soort van russische roulette met je pener.
http://outofthecloset.org/nl/hiv-testing-en-counseling-centrum/quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vanwaar heb je zo'n test genomen dan?
wel fijn dat je geen aids hebt jonge.
Helemaal naar Adam voor een fucking aids-test. Maar goed ga je met me mee dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://outofthecloset.org/nl/hiv-testing-en-counseling-centrum/
Wel grappig, ging samen met een ander meisje heen. Ze vragen je wat dingen (over seks en drugs enzo) en daarna moet je schrapen met zo'n unit in je broodmolen.En dan mag je 20 minuten hangen (lees: dryhumpen) in een ander kamertje en dan komt zo'n iemand weer terug met de uitslag.
Nog een graai condooms meegenomen en de shop in.
Kost niets trouwens en als ik alleen was had ik die vrouw die ons hielp sowieso gedaan.
Ben zo blij dat ik een vrouw ben, wat dat soort zaken betreft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Als je op alles laat testen dan gaan ze 2x met een wattenstaafje in je plasbuis.
Srs.
voelt best fijn anders.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een vrouw ben, wat dat soort zaken betreft.
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helemaal naar Adam voor een fucking aids-test. Maar goed ga je met me mee dan?
resptpec, wederzijds!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Curlbrah het volgende:
goed bezig man, was anders sws wel naar je begrafenis gegaan.
Kwats. Potje pissen en bloed afnemen klaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Als je op alles laat testen dan gaan ze 2x met een wattenstaafje in je plasbuis.
Srs.
haha ja maar had het over mezelf..ik kan ook hier naar de GGD gaan. Maar goed lijkt me wel gezellig, samen HIV-test doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.Kunnen we daarna ook nog wat leuks doen ofzo.
[..]
resptpec, wederzijds!
HIV test tijdens een date?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah het was een date. Ben bijna weer thuis. En sure, ik wil best met je mee.Kunnen we daarna ook nog wat leuks doen ofzo.
[..]
resptpec, wederzijds!
Oh ja, ik verzin dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Kwats. Potje pissen en bloed afnemen klaar.
Hoe fucked is dat. GGD is gewoon potje pissen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh ja, ik verzin dit.
edit: Schijnt niet nodig te zijn. Blijkbaar wel bij het UMC.
Ik heb die shit eens in Oostenrijk meegemaakt, dus serieus met die wattenstaafjes. Half jaar ski leraar geweest!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef 16meter het volgende:
Srs.
hihi jij was erbij om het nichten gedeelte te vervolmakenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook loaded. 3 Belgiese bieren, snacks erbij, had neven-nichtendag met familie, daarna fish en chips hier in de stad. Mijn brada zei dat ik op Al Capone leek, wat ik als compliment opvat.
Als Al nog had geleefd had je dit niet na kunnen vertellen broer, gelukkig ben ik niet zo rancuneus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi jij was erbij om het nichten gedeelte te vervolmaken
was grapje togquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als Al nog had geleefd had je dit niet na kunnen vertellen broer, gelukkig ben ik niet zo rancuneus.
Jij bent die ectorapper Steen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
mij noemen ze altijd het grote broertje van de Rock
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
mij noemen ze altijd het grote broertJE van de Rock
Chicks liften altijd +1034!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. Maarja ik ben ook groter dan mijn zus van 30. Lift haar altijd.
Haha ik wil nog een keer met haar squatten, ze weegt maar 48 kg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Chicks liften altijd +1034!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |