Niks mis met waterboarding:quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Dawnbreaker. Volgens mij niks bijzonders meer. Ze zullen hem nu wel aan 't waterboarden zijn oid.
Die postte ik vannacht ook. Eddyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Niks mis met waterboarding:
Vanaf 0:54
Ho stop.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog niet helemaal scherp idd.
Als ik het goed begrijp was de volgorde samengevat: overval winkel - vluchten - vluchtauto stelen - agent komt ter plekke - wordt doodgeschoten - daders slaan op de vlucht - politie schiet op daders en vice versa - dader 1 wordt vermoord -
Loze boodschap voor al die VS haters die dit wel weer als moord zullen zien. Je hebt rare mensen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ho stop.
Dader 1 is niet vermoord. Dader 1 was in een vuurgevecht met politieagenten verwikkeld, en heeft voor zover we nu weten schotwonden en verwondingen door bomgordel opgelopen. De exacte doodsoorzaak is niet bekend maar moord kan het niet zijn.
Idd. Als je die foto ziet v het lijkenhuis zou je bijna denken dat die bomgordel hem de das om heeft gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
Ho stop.
Dader 1 is niet vermoord. Dader 1 was in een vuurgevecht met politieagenten verwikkeld, en heeft voor zover we nu weten schotwonden en verwondingen door bomgordel opgelopen. De exacte doodsoorzaak is niet bekend maar moord kan het niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:27 schreef Pharmacist het volgende:
Idd. Als je die foto ziet v het lijkenhuis zou je bijna denken dat die bomgordel hem de das om heeft gedaan.Dat was hem toch helemaal niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als dat inderdaad de shootout is lijkt het wel opmerkelijk dat ie is kunnen ontsnappen;quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ho stop.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Idd. Als je die foto ziet v het lijkenhuis zou je bijna denken dat die bomgordel hem de das om heeft gedaan.Smakelijke foto hee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat die foto niet van de verdachte was. Maar goed, ik had ook gelezen dat dat wel zo was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Pharmacist het volgende:
Really? Gisteravond dacht men iig van wel.
Dus onschuldige burgers in Jemen en Pakistan die omkomen door onbemande vliegtuigjes van de USA noem jij zeker ook geen moord. Maar iets van ach ja kan gebeuren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:27 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Loze boodschap voor al die VS haters die dit wel weer als moord zullen zien. Je hebt rare mensen...
Hij lijkt er wel verdacht veel op.. Denk dat het hem wel is. Aardig groot sink hole trouwens..quote:
Ik had een beschrijving van de verwondingen gelezen, geloof op dailymail, en daarna zn naam gegoogled. Verwondingen kloppen precies.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat die foto niet van de verdachte was. Maar goed, ik had ook gelezen dat dat wel zo was.
http://www.dailymail.co.u(...)an-body-getaway.htmlquote:The alleged picture of his body shows multiple gunshot wounds and a massive open gash that spans from the center of his chest to his back. Another smaller gash is located right below the larger wound.His right shoulder and his face show signs of hemorrhaging.
Ja, al die mensen hier die beweren dat er sprake is van moord... walgelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:27 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Loze boodschap voor al die VS haters die dit wel weer als moord zullen zien. Je hebt rare mensen...
Omdat de daily mail die foto beschrijft..quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:30 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik had een beschrijving van de verwondingen gelezen, geloof op dailymail, en daarna zn naam gegoogled. Verwondingen kloppen precies.
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)an-body-getaway.html
Dat is totaal iets anders dude. Als je geen verschil ziet tussen onschuldige burgers in Jemen en Pakistan en een kerel die een aanslag heeft gepleegd, agent vermoord en gewapend + bomgordel agenten aanvalt. Verder is hij gestorven aan combinatie van schotwonden, shrapnel en zn broer die over hem heen reed (lijkt mij dat die bloedingen in gezicht en schouder daar door komen).quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus onschuldige burgers in Jemen en Pakistan die omkomen door onbemande vliegtuigjes van de USA noem jij zeker ook geen moord. Maar iets van ach ja kan gebeuren.
Je hebt rare mensen.....
True. Nonetheless denkt men dat dit een foto is van die broer uit het lijkenhuis.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef Kirov het volgende:
Omdat de daily mail die foto beschrijft..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, al die mensen hier die beweren dat er sprake is van moord... walgelijk.
Ik vind het nog steeds vreemde wonden voor iemand die neergeschoten en overreden is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef jpjedi het volgende:
De foto, klikken op eigen risico. Niet wereldschokkend maar ook niet fris om naar te kijken. Je ziet duidelijk een serieuze jaap in zijn ribbenkast. Hoop maar dat hij nog een beetje geleden heeft, al is het maar voor het rechtvaardigheids gevoel.
http://www.viralread.com/(...)r-tamerlan-tsarnaev/
Ik zie er niets vreemds aan, er zitten heel wat pinnen en punten ijzer onder een autoquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemde wonden voor iemand die neergeschoten en overreden is.
Het is niet schokkend.. Heb uit verveling wel eens filmpjes en foto's zitten bekijken van de oorlog in Syrië, kan ik niet aanbevelen.. met name foto's van gemartelde zwartgeblakerde lijken of lijken waarbij het halve hoofd is weggeschoten door zwaar helikoptergeschut kan je zo maar een ptss'je opleveren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef jpjedi het volgende:
De foto, klikken op eigen risico. Niet wereldschokkend maar ook niet fris om naar te kijken. Je ziet duidelijk een serieuze jaap in zijn ribbenkast. Hoop maar dat hij nog een beetje geleden heeft, al is het maar voor het rechtvaardigheids gevoel.
http://www.viralread.com/(...)r-tamerlan-tsarnaev/
Zou ook ontstaan kunnen zijn door zijn eigen bomgordel, dus niet zo vreemdquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemde wonden voor iemand die neergeschoten en overreden is.
Ik denk dat laatste. Zijn doel was namelijk om zoveel mogelijk vijanden te doden en gedood te worden, en niet om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ben heel erg benieuwd waarom hij zichzelf niet van kant heeft gemaakt. Kon het niet? Wilde hij niet?
In "Viralread" en in de Dailymail, wordt ook gezegd dat sommige verwondingen kunnen komen door de operatie in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef Kirov het volgende:
Jij bent patholoog anatoom?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
En dan ligt ie daarna met z'n hoofd over het eind van een houten rand van een bed, en met een bebloede doek ernaast? Betwijfel het.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
In "Viralread" en in de Dailymail, wordt ook gezegd dat sommige verwondingen kunnen komen door de operatie in het ziekenhuis.
Welkom op het internet, waar iedereen graag praat over shit waar ze de ballen verstand van hebbenquote:
Hij is overreden door zn broer in een SUV..... Misschien even inlezen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:51 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En dan ligt ie daarna met z'n hoofd over het eind van een houten rand van een bed, en met een bebloede doek ernaast? Betwijfel het.
jij vindt dit een typische ziekenhuis of morgue scene in een Amerikaans hospitaal?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hij is overreden door zn broer in een SUV..... Misschien even inlezen.
Geen idee. Nooit geweest. Jij wel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:53 schreef meth1745 het volgende:
jij vindt dit een typische ziekenhuis of morgue scene in een Amerikaans hospitaal?
En gemiddeld $40 per donatie. Vind ik veel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef CrushedTinBox het volgende:
http://www.gofundme.com/BucksforBauman
Mooi dat er al zoveel geld ingezameld is voor Jeff aangezien hij niet verzekerd is.
Nee, maar had vroeger een uitgebreide ogrish.org verzameling.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit geweest. Jij wel?
Right. En wat is er dan verdacht aan deze foto? Waar doel je op?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee, maar had vroeger een uitgebreide ogrish.org verzameling.
De setting. Lijkt niet echt op een modern westers ziekenhuis. Dat is mijn indruk tenminste. Eerder iets uit het voormalig oostblok. Het mist de "antiseptische", cleane uitstraling zeg maar. Maar ik kan mis zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Right. En wat is er dan verdacht aan deze foto? Waar doel je op?
Volgens de bronnen is de foto in de morgue gemaakt, niet in het ziekenhuis. Anyway, waarom zou een foto uit het Oostblok gecirculeerd worden? Doel je op een complot?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:11 schreef meth1745 het volgende:
De setting. Lijkt niet echt op een modern westers ziekenhuis. Dat is mijn indruk tenminste. Eerder iets uit het voormalig oostblok. Het mist de "antiseptische", cleane uitstraling zeg maar. Maar ik kan mis zijn natuurlijk.
Beetje jammer dat ze het doel van de inzameling hebben bijgesteld van 300.000 naar 1 miljoen nadat de 300.000 was bereikt. Zonder het bij te stellen naar 1 miljoen hadden mensen ook nog gewoon gedoneerd hoor, nu komt het een beetje gierig over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef CrushedTinBox het volgende:
http://www.gofundme.com/BucksforBauman
Mooi dat er al zoveel geld ingezameld is voor Jeff aangezien hij niet verzekerd is.
Als het hem wel is - en dat zie ik nog nergens bevestigd - dan zou die gapende wond verklaard kunnen worden als een thoracotomie. Wat ik heb begrepen is dat de incisie soms aan de zijkant wordt gemaakt. Mogelijk om een hartstilstand ongedaan te maken. Een zware ingreep. Dit heb ik van een ander forum. Ik ben geen medisch expert. Maar het zou maar zo kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
Net als die Alex Jones. Zo verdienen ze hun geld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef YazooW het volgende:
Die Glenn Beck is ook weer lekker bezig zeg... wat een naar mannetje is dat zeg.
Geen complot, niet meer dan de gewone brol die je krijgt op internet, zoals fake twitter en facebook accounts. Als de foto echt was zou ik ook een officiële verklaring/veroordeling verwachten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens de bronnen is de foto in de morgue gemaakt, niet in het ziekenhuis. Anyway, waarom zou een foto uit het Oostblok gecirculeerd worden? Doel je op een complot?
Uit "Viralread": “law enforcement sources tell TMZ it’s 100% authentic.” . Maja, weet idd niet hoe geloofwaardig dit is. Ik geloof ze, maar heb niet echt een reden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Geen complot, niet meer dan de gewone brol die je krijgt op internet, zoals fake twitter en facebook accounts. Als de foto echt was zou ik ook een officiële verklaring/veroordeling verwachten.
Wat zouden de kosten voor Jeff's herstel zijn...? Ik heb er geen idee van, maar je hoort altijd bizarre verhalen over Amerikaanse ziekenhuisnota's. En hij is dus blijkbaar niet verzekerd...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze het doel van de inzameling hebben bijgesteld van 300.000 naar 1 miljoen nadat de 300.000 was bereikt. Zonder het bij te stellen naar 1 miljoen hadden mensen ook nog gewoon gedoneerd hoor, nu komt het een beetje gierig over.
Klopt. Toch ben ik benieuwd wie die Saoedische man is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef YazooW het volgende:
Die Glenn Beck is ook weer lekker bezig zeg... wat een naar mannetje is dat zeg.
Buiten de kosten die gemaakt worden aan zijn gezondheid is er natuurlijk ook een hoop geld nodig om de kosten op te vangen die hij nu mist omdat hij niet (voorlopig) niet meer kan werken. De totale kosten zullen waarschijnlijk wel veel meer zijn dan 300.000$.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zouden de kosten voor Jeff's herstel zijn...? Ik heb er geen idee van, maar je hoort altijd bizarre verhalen over Amerikaanse ziekenhuisnota's. En hij is dus blijkbaar niet verzekerd...
Precies, dat vermoed ik dus ook. "Uit het ziekenhuis" is nog lang niet "beter" in zijn geval. Rolstoel, revalidatie, protheses, en weer helemaal opnieuw moeten leren lopen... In dit geval maakt het me niet zoveel uit dat het bijgesteld is...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Buiten de kosten die gemaakt worden aan zijn gezondheid is er natuurlijk ook een hoop geld nodig om de kosten op te vangen die hij nu mist omdat hij niet (voorlopig) niet meer kan werken. De totale kosten zullen waarschijnlijk wel veel meer zijn dan 300.000$.
In Nederland is een prothese al niet te betalen. Ik heb iemand in de familie met een prothese. Reken maar zo'n 40 tot 60 duizend euro. Voor 1 prothese.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies, dat vermoed ik dus ook. "Uit het ziekenhuis" is nog lang niet "beter" in zijn geval. Rolstoel, revalidatie, protheses, en weer helemaal opnieuw moeten leren lopen... In dit geval maakt het me niet zoveel uit dat het bijgesteld is...
Zit wat in. Het zijn wel elke keer loners. Mensen die eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Net als die Alex Jones. Zo verdienen ze hun geld.
Naja, hun doelgroepen zijn toch beperkt tot contactgestoorde losers met te veel vrije tijd. Heb wel eens iemand horen spreken over een correlatie tussen maatschappelijk succes en conspiracy beliefs. Mensen die sociaalmaatschappelijk niet slagen proberen een soort verklaring te vinden en zo komen ze bij samenzweringen uit.
idd.. maar ik dacht dat die Glenn Beck wel een gerespecteerd journalist was? iig geen conspiracy-nutquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Net als die Alex Jones. Zo verdienen ze hun geld.
Naja, hun doelgroepen zijn toch beperkt tot contactgestoorde losers met te veel vrije tijd. Heb wel eens iemand horen spreken over een correlatie tussen maatschappelijk succes en conspiracy beliefs. Mensen die sociaalmaatschappelijk niet slagen proberen een soort verklaring te vinden en zo komen ze bij samenzweringen uit.
Goeie grap!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd.. maar ik dacht dat die Glenn Beck wel een gerespecteerd journalist was? iig geen conspiracy-nut
Niet echt. Nadat hij zijn idee had gepresenteerd om zijn eigen stad te gaan stichten werd hij ook al vergeleken met Jim Jones.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd.. maar ik dacht dat die Glenn Beck wel een gerespecteerd journalist was? iig geen conspiracy-nut
Hij zegt: 'you have to literally wipe us of the map'. Wat een idioot, die kan je toch niet serieus nemen?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niet echt. Nadat hij zijn idee had gepresenteerd om zijn eigen stad te gaan stichten werd hij ook al vergeleken met Jim Jones.
Het is Amerika, er zijn altijd wel wat gekken te vinden die je verhaal geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hij zegt: 'you have to literally wipe us of the map'. Wat een idioot, die kan je toch niet serieus nemen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |