Een bewezen bommenlegger en copkiller kan je met alle wil van de wereld geen jochie noemen alsof het een kwajongensstreek betreft, hij heeft enkele doden en vele tientallen voor het leven verminkte gewonden op z'n naam staan. Bewust.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies. Zoveel geweld ook om 1 zo'n jochie te pakken. Echt belachelijk.
Yepquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1 jochie...
Wel de verdachte van een aanslag met 3 4 doden en 180 gewonden
Ik wel, maar ik werk dan ook niet bij de Amerikaanse politie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:43 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Jij kent geen erg slanke mensen?
Ah, vandaar.quote:
Betekent nog niet dat hij geen rechten heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1 jochie...
Wel de verdachte van een aanslag met 3 doden en 180 gewonden
Ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen rechten heeft.
Er vervallen direct een paar belangrijke. Zoals vrij rond kunnen lopen, om maar even een belangrijke te noemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Omdat als je iemand zijn mensenrechten ontneemt, je geen haar beter bent dan die persoon zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er vervallen direct een paar belangrijke. Zoals vrij rond kunnen lopen, om maar even een belangrijke te noemen.
Vanwaar altijd dat gemekker om rechten als dat een heel andere lading krijgt op moment dat je zoiets uitvreet? Wat is het doel van die opmerking?
Omdat de Ovrheid dan mensen mag ondervragen zonder hun rechten te hebben voorgelezen en daarmee alles mogen doen om informatie te wisselen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er vervallen direct een paar belangrijke. Zoals vrij rond kunnen lopen, om maar even een belangrijke te noemen.
Vanwaar altijd dat gemekker om rechten als dat een heel andere lading krijgt op moment dat je zoiets uitvreet? Wat is het doel van die opmerking?
Ik vind rechten en leven nogal een contrast.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Omdat als je iemand zijn mensenrechten ontneemt, je geen haar beter bent dan die persoon zelf.
Welke rechten wordt die persoon ontnomen dan, waardoor je zo graag je punt aan de klok wilt hangen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Omdat als je iemand zijn mensenrechten ontneemt, je geen haar beter bent dan die persoon zelf.
Als dat het enige recht zou zijn, prima. Dat is echter niet het geval, we weten hoe Amerika om gaat met terroristen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie mijn postquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke rechten wordt die persoon ontnomen dan, waardoor je zo graag je punt aan de klok wilt hangen?
Waar wil je naartoe?
Las het. Je doet aannames op basis van wat spannende films die je gezien hebt. Ik ben een beetje te oud voor zo'n kinderlijke discussie.quote:
Beetje jammer dat dat dus wél echt gebeurt in de US.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Las het. Je doet aannames op basis van wat spannende films die je gezien hebt. Ik ben een beetje te oud voor zo'n kinderlijke discussie.
Uh nee, we hebben het over Miranda rights hier hequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Las het. Je doet aannames op basis van wat spannende films die je gezien hebt. Ik ben een beetje te oud voor zo'n kinderlijke discussie.
Dikke LOL. Gaat lekker Obama!quote:A Justice Department official told the Associated Press that Tsarnaev will not be read his Miranda rights because the government is invoking a public safety exception. That exception allows law enforcement “to engage in a limited and focused unwarned interrogation of a suspect and allows the government to introduce the statement as evidence in court,” the wire service reported.
Die heeft hij toch ook? Krijgt nu medische verzorging, heeft vast al een advocaat toegewezen gekregen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee nee en dus nee, ze geven hem pas rechten als 'alles clear is'quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die heeft hij toch ook? Krijgt nu medische verzorging, heeft vast al een advocaat toegewezen gekregen.
Je hoeft bommen te leggen, overval plegen en geen politieagent dood te schieten. Ik snap dit medelijden niet zo.
Neuh, niet echt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Het is 'onbetwistbaar' dat de Verenigde Staten mensen hebben gemarteld in de strijd tegen het terrorisme, en dat de hoogste leiders van het land hiervoor verantwoordelijk zijn. Dat is de conclusie van het onafhankelijke Constitution Project, een organisatie die Washington oproept toe te geven dat zij 'een grote vergissing' heeft begaan.
Geen medelijden, simpelweg menselijkheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die heeft hij toch ook? Krijgt nu medische verzorging, heeft vast al een advocaat toegewezen gekregen.
Je hoeft bommen te leggen, overval plegen en geen politieagent dood te schieten. Ik snap dit medelijden niet zo.
Van CNN begreep ik dat dat nog niet was gebeurd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zeg dit nu wel zo stellig maar hoe meer ik rondkijk hoe minder duidelijk dat is, is hij z'n rechten wel voorgelezen, weet iemand dat?
Ik vind het veel jammerderder dat die gasten explosieven geplaatst hebben, mensen gedood en verminkt. Dat is dus écht gebeurt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat dus wél echt gebeurt in de US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |