abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:40:22 #251
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125517888
Tś estįs dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:40:26 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125517891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij volgde het nieuws dus wel.
Tja, aan de tweets te zien leek hij gewoon net als bijna elke andere Amerikaan het nieuws te volgen en ondertussen verder te gaan met zijn leven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:40:56 #253
284411 crew  heywoodu
pi_125517921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen groot fan van ofzo, maar van die simpele lui die het constant hebben over "het is toch gewoon een kutland, feit, andere meningen kunnen niet" word ik zo langzamerhand wel moe...
Eens. Waar ik mij vooral aan stoor bij Amerika is hun overdreven vaderlandsliefde, die vlag van die bij hun werkelijk waar OVERAL hangt :r , de arrogantie en onwetendheid richting andere landen, naļviteit als het aankomt op de wapenwet (het aantal doden die dat met zich meebrengt), hun drugsbeleid, hun alcoholbeleid en hun overdreven liefde voor het leger :')
pi_125517928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, al die verzonnen verhaaltjes :')
Dat was dus wel degelijk een verzonnen verhaal (van die man die een aanzoek zou doen aan zijn vriendin).
pi_125517929
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:40 schreef heywoodu het volgende:

Tja, aan de tweets te zien leek hij gewoon net als bijna elke andere Amerikaan het nieuws te volgen en ondertussen verder te gaan met zijn leven.
Heeft hij nog ergens 'how horrible' oid gezegd in zijn tweets? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125517951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef Syntix het volgende:
Eens. Waar ik mij vooral aan stoor bij Amerika is hun overdreven vaderlandsliefde, die vlag van die hun werkelijk waar OVERAL hangt :r , de arrogantie en onwetendheid richting andere landen, naļviteit als het aankomt op de wapenwet (het aantal doden die dat met zich meebrengt), hun drugsbeleid, hun alcoholbeleid en hun overdreven liefde voor het leger :')
Ik ben wat Amerikaanse vrienden kwijt geraakt na 9/11 omdat ik er niet meer tegen kon. Dat overdreven gedoe met herdenkingen, continue er over praten, geen andere onderwerpen meer hebben etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:45:13 #258
284411 crew  heywoodu
pi_125517978
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef wicha2 het volgende:

[..]

Dat was dus wel degelijk een verzonnen verhaal (van die man die een aanzoek zou doen aan zijn vriendin).
Ja, dat bedoel ik, al die verzonnen verhaaltjes :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_125517980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben wat Amerikaanse vrienden kwijt geraakt na 9/11 omdat ik er niet meer tegen kon. Dat overdreven gedoe met herdenkingen, continue er over praten, geen andere onderwerpen meer hebben etc.
Ik ken toevallig ook wat Amerikanen, die voorheen in Nederland woonde en compleet gehersenspoeld zijn in een aantal jaar en nu ook bij het leger zitten, vlaggen van Amerika op hun kamer hebben en de wapenwet van Amerika verdedigen tegenover Nederlanders :')
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:45:47 #260
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125517990
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef Syntix het volgende:

[..]

Eens. Waar ik mij vooral aan stoor bij Amerika is hun overdreven vaderlandsliefde, die vlag van die bij hun werkelijk waar OVERAL hangt :r , de arrogantie en onwetendheid richting andere landen, naļviteit als het aankomt op de wapenwet (het aantal doden die dat met zich meebrengt), hun drugsbeleid, hun alcoholbeleid en hun overdreven liefde voor het leger :')
Wat is er mis met het drugsbeleid en alcoholbeleid? Is zelfs strenger dan hier in Nederland of vind je het in Amerika te streng?
Het leven is een toverbal.
pi_125518029
Amerika is een land met een dubbel gezicht, waarin extreem positieve dingen en extreem negatieve dingen gemengd zijn. Er komen de meest fantastische zaken uit de VS, mensen doen de meest geweldige dingen. Maar je ziet ook de meest domme en verschrikkelijke dingen. Het is de uitkomst van vrijheid, een enorme diversiteit aan slechte en goede dingen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_125518032
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:45 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik ken toevallig ook wat Amerikanen, die voorheen in Nederland wonen en compleet gehersenspoeld zijn in een aantal jaar en nu ook bij het leger zitten, vlaggen van Amerika op hun kamer hebben en de wapenwet van Amerika verdedigen tegenover Nederlanders :')
Gezeik over strengere wapenwetgeving is anders ook typisch Amerikaans, een groot gedeelte van de bekende Amerikanen doet daar aan mee (en jij dus ook).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:47:46 #263
284411 crew  heywoodu
pi_125518036
Wat ik wel mooi vind aan Amerika is het enorme respect als er een militair gesneuveld is en hij "thuis" komt, hoe een klein dorpje dan helemaal stil kan staan _O_
pi_125518048
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:45 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Wat is er mis met het drugsbeleid en alcoholbeleid? Is zelfs strenger dan hier in Nederland of vind je het in Amerika te streng?
Te streng idd. 21 jaar slaat nergens op (al vind ik 16 ook te jong). Drugsbeleid is natuurlijk ook naļef, aangezien cijfers aantoonde dat Nederland minder drugsgebruikers zou hebben vergeleken met Amerika terwijl het hier legaal is. Het is toch apart, ze zijn streng met drugs/alcohol en vloeken op tv, maar je mag wel autorijden op je 16e, stemmen als je 18 bent en in XXX-rated films spelen op je 18e :')
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 11:49:55 #266
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125518069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik wel mooi vind aan Amerika is het enorme respect als er een militair gesneuveld is en hij "thuis" komt, hoe een klein dorpje dan helemaal stil kan staan _O_
Idd, gelukkig hebben de veteranen daar ook geen last van PTTS of raken ze aan de drank en werkloos. MURICA! _O_
pi_125518078
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Als ze in de eerste plaats niet zo arrogant zijn en denken dat ZIJ het moeten oplossen als er ergens iets gebeurd, dan hoeft zo'n militair niet te sneuvelen. Die overdreven liefde voor het leger is echt om zum kotsen :r
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:50:56 #268
284411 crew  heywoodu
pi_125518093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd, gelukkig hebben de veteranen daar ook geen last van PTTS of raken ze aan de drank en werkloos. MURICA! _O_
Dat zeg ik niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:51:52 #269
284411 crew  heywoodu
pi_125518120
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:50 schreef Syntix het volgende:

[..]

Als ze in de eerste plaats niet zo arrogant zijn en denken dat ZIJ het moeten oplossen als er ergens iets gebeurd, dan hoeft zo'n militair niet te sneuvelen. Die overdreven liefde voor het leger is echt om zum kotsen :r
Want de militair is schuldig aan waar de leiders oorlog besluiten te voeren? Ik vind dat een gesneuvelde militair dergelijk respect zeker verdient.
pi_125518149
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wat nou anticlimax man :') Ze hebben hem toch gepakt. Wat verwachten mensen dan, aliens en een Tyrannosaurus Rex?

Prachtig. O+.
Ze vinden hem, ligt halfdood op die boot, en dan is het drie kwartier
die agenten moeten verhuizen, uit de crossfire zone
- beweegt niet
-z'n hoofd beweegt
-geen beweging
-oi, ze zitten op internet mee te luisteren
-breng het bomb squad
-wacht op de FBI
-we hebben mensen nodig om de pers tegen te houden
beweegt ie?
-wacht op de robot
-kan je even bijlichten, nee, dan moeten we eerst stijgen zodat we niet geraakt kunnen worden
-we moeten bijtanken
extra batterijen nodig
--.....
drie kwartier lanterfanten...
pi_125518158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Syntix het volgende:

[..]

Te streng idd. 21 jaar slaat nergens op (al vind ik 16 ook te jong). Drugsbeleid is natuurlijk ook naļef, aangezien cijfers aantoonde dat Nederland minder drugsgebruikers zou hebben vergeleken met Amerika terwijl het hier legaal is. Het is toch apart, ze zijn streng met drugs/alcohol en vloeken op tv, maar je mag wel autorijden op je 16e, stemmen als je 18 bent en in XXX-rated films spelen op je 18e :')
<21 jaar... je bent te jong om te drinken maar je kunt wel de doodstraf krijgen.
pi_125518162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Want de militair is schuldig aan waar de leiders oorlog besluiten te voeren? Ik vind dat een gesneuvelde militair dergelijk respect zeker verdient.
Wanneer het overkomt zeker, maar in Amerika verheerlijken ze het leger en hun militairen omdat strijden voor je vaderland zo geweldig zou zijn :') kom je weer bij die overdreven vaderlandsliefde van ze
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:54:07 #273
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125518169
quote:
Man overleeft Boston en Waco

De Amerikaan Joe Berti heeft heel veel engeltjes op zijn schouder. Hij overleefde de aanslag bij de marathon in Boston en de explosie van de mestfabriek in Waco, Texas.

Berti ontsnapte op het nippertje aan de explosie in Boston. Nog geen minuut nadat hij de finish gepasseerd was, ging de eerste bom af. Hoewel Berti's familie ook vlakbij de ontploffing stonden, overleefden ook zij de aanslag.

Na de tragedie, waarbij drie mensen om het leven kwamen en velen zwaargewond raakten, keerde Bert met zijn vrouw en kinderen terug naar hun huis in Texas.

Op weg naar een vergadering zag hij dat er rook opsteeg uit de mestfabriek in Waco. De Amerikaan besloot een kijkje te gaan nemen. Een beslissing die bijna fataal afliep. De fabriek explodeerde en zijn auto werd bedolven onder brokstukken. De Texaan overleefde echter ook deze ramp. De Britse krant The Mirror omschrijft Berti als 'de man met het meeste geluk ter wereld.'
http://www.telegraaf.nl/b(...)oston_en_Waco__.html
Tś estįs dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_125518185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:53 schreef Syntix het volgende:

[..]

Wanneer het overkomt zeker, maar in Amerika verheerlijken ze het leger en hun militairen omdat strijden voor je vaderland zo geweldig zou zijn :') kom je weer bij die overdreven vaderlandsliefde van ze
Het overdreven gezeik op Amerika, dat is zeker lekker verfrissend :')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 11:55:48 #275
284411 crew  heywoodu
pi_125518212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ze vinden hem, ligt halfdood op die boot, en dan is het drie kwartier
die agenten moeten verhuizen, uit de crossfire zone
- beweegt niet
-z'n hoofd beweegt
-geen beweging
-oi, ze zitten op internet mee te luisteren
-breng het bomb squad
-wacht op de FBI
-we hebben mensen nodig om de pers tegen te houden
beweegt ie?
-wacht op de robot
-kan je even bijlichten, nee, dan moeten we eerst stijgen zodat we niet geraakt kunnen worden
-we moeten bijtanken
extra batterijen nodig
--.....
drie kwartier lanterfanten...
Ik vind het nemen van zeer strenge voorzorgsmaatregelen in dit geval erg verstandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')