Van "quote:

m'n eerste reactie was sarcastisch... maar aangezien veel mensen dat toch niet snappen heb ik die reactie aangepast.quote:

quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wat verwachten mensen dan, aliens en een tyrannosaurus Rex?

Zoiets denk ik:quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wat nou anticlimax manZe hebben hem toch gepakt. Wat verwachten mensen dan, aliens en een Tyrannosaurus Rex?
Prachtig..

al ze dat nou live hadden uitgezonden ... beetje bewerkt in de live feed..quote:

Er liep een bloedspoor naar de boot, gezien door een bewoner van die huizen daar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef FredVleespet het volgende:
Matige terrorist dus, die zich laat vangen

Daarom matige terrorist. Een echte laat zich toch niet vangen en sterft als martelaar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er liep een bloedspoor naar de boot, gezien door een bewoner.
Hij was de vorige dag al gewond geraakt.
Goed werk van de politie, blij dat ie opgepakt is en nog levend ook.

Tja, maakt imo niet uit of ie een goede of slechte was, hij was er een en heeft 3 doden en veel gewonden op zijn geweten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Daarom matige terrorist. Een echte laat zich toch niet vangen en sterft als martelaar?

Ik denk dan ook niet dat hij een 'echte terrorist' is zoals het door de media opgevoerde beeld. Ik heb het idee dat we hier te maken hebben met een jongen die achter zijn stoere grote broer aan is gelopen en het allemaal wel spannend vond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:59 schreef FredVleespet het volgende:
Daarom matige terrorist. Een echte laat zich toch niet vangen en sterft als martelaar?

Dat zal zich allemaal nog wel gaan uitwijzen...hoop ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat hij een 'echte terrorist' is zoals het door de media opgevoerde beeld. Ik heb het idee dat we hier te maken hebben met een jongen die achter zijn stoere grote broer aan is gelopen en het allemaal wel spannend vond.

Het zou me niet eens verbazen als hij zijn excuses zou aanbieden aan de nabestaanden van de slachtoffers. Allemaal een beetje jammer en laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Dat zal zich allemaal nog wel gaan uitwijzen...hoop ik.

Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat hij een 'echte terrorist' is zoals het door de media opgevoerde beeld. Ik heb het idee dat we hier te maken hebben met een jongen die achter zijn stoere grote broer aan is gelopen en het allemaal wel spannend vond.

Ben ook benieuwd hoe het verder zal lopen. En of ie het er überhaupt levend vanaf brengt, het is nog niet duidelijk hoe erg zijn verwondingen zijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als hij zijn excuses zou aanbieden aan de nabestaanden van de slachtoffers. Allemaal een beetje jammer en laat natuurlijk.

Dit idee krijg ik ook, sowieso, wat weet je in vredesnaam nou als 19-jarig jongetje? Puur geïndoctrineerd tot het doen van de domme dingen die hij deed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Dat zal voor veel terroristen opgaan, achter een leider staan/aanlopen en daarvoor aanslagen plegen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Rond half 1/ half 2quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe laat kwam afgelopen nacht deze doorbraak? Denk echt dat ik het maar net heb gemist toen ik naar bed ging.

Nee, iets later. Net voor drieën. Toen was er bericht dat ie in custody was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |