Nee dat kan ik nog steeds niet snappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:20 schreef AMDB het volgende:
De leegte in m'n leven![]()
Begin ineens te snappen waarom mensen Big Brother keken... stel je voor dįt er één doordraait, dan wil je dat niet missen natuurlijk.
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat kan ik nog steeds niet snappen
Hier was er een doel en had je door die scanner echt het gevoel dat je er middenin zat
Applausje als ze hem hebben kan ik me voorstellen (van de mensen die daar direct bij in de buurt staan dus, niet 10km verderop in Boston), maar dat gejuich enzo is wel wat overdreven jaquote:
quote:The boats owners, a couple, spent Friday hunkered down under the stay-at-home order. When it was lifted early in the evening, they ventured outside for some fresh air and the man noticed the tarp on his boat blowing in the wind, according to their his son, Robert Duffy.
The cords securing it had been cut and there was blood near the straps. Duffys father called police, who swarmed the yard and had the couple evacuated, Duffy said.
http://www.bostonglobe.co(...)siJnzJ2mM/story.htmlquote:Gilberto Junior, 44, owner of Juniors Auto body in Somerville, said the younger suspect dropped off a white Mercedes station wagon two weeks ago for repairs. Junior said he had not yet touched the car when the suspect came back demanding the car, the day after the bombing. The owner said Dzhokhar appeared nervous.
Maar dan terwijl alle commentatoren op 1km afstand zitten en er eigenlijk alleen geruchten zijn over wat er precies gebeurt allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal serieusDeze shit was inderdaad spannend, beetje als Langs de Lijn luisteren als er nog 3 clubs kampioen kunnen worden op de laatste speeldag
nee, die staat zelf heeft de doodstraf niet, maar toch kan ie dat krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ik dan niet begrijp van Jahar is dat er niet zelf een eind aan heeft gemaakt, dan wel door suicide by cop.
Hij wist ook wel dat ie of de doodstraf (als de betreffende staat überhaupt de doodstraf kent) zou krijgen, of levenslang in solitary confinement, of een Gitmo-arrangement als ze hem zouden arresteren.
Goed, op het einde was hij er niet meer toe in staat, maar eerder wel.
Alsof je met de coaches mee mag luisteren die af en toe wat instructies roepenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan terwijl alle commentatoren op 1km afstand zitten en er eigenlijk alleen geruchten zijn over wat er precies gebeurt allemaal
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alsof je met de coaches mee mag luisteren die af en toe wat instructies roepen
Je moest ook niet weggaan voor ie gepakt wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:54 schreef sittingtuck het volgende:
Zit je de halve middag en avond voor die geestdodende scanner waar je de helft niet van verstaat en daarnaast meelezen en tikken - on the side - in deze reeks, MIS JE ONTKNOPING![]()
Bedankt mensen , was leuk.
Wees blij, was nogal een anti-climax. Saaiste stuk van heel de historie, na een half uur rond die boot zonder enige actie heb ik een film opgezet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:54 schreef sittingtuck het volgende:
Zit je de halve middag en avond voor die geestdodende scanner waar je de helft niet van verstaat en daarnaast meelezen en tikken - on the side - in deze reeks, MIS JE ONTKNOPING![]()
Bedankt mensen , was leuk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moest ook niet weggaan voor ie gepakt was
Nee manquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wees blij, was nogal een anti-climax. Saaiste stuk van heel de historie
Het kon nog zo maar een paar dagen durenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moest ook niet weggaan voor ie gepakt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |