Zwaar gewond... en uitgeput. Denk dat zijn lichaam gewoon niet meer meewerktequote:Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef FredVleespet het volgende:
Matige terrorist dus, die zich laat vangen
De OP is sowieso matig omdat McBacon eruit is gehaald.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
!
Maar dus alles gemist een uurtje nadat ik ging slapen. Zijn er nog interessante filmpjes? Ze staan in elk geval niet in de OP.
He verdikkie. Echt net gemist dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, iets later. Net voor drieėn. Toen was er bericht dat ie in custody was.
Het gaat natuurlijk om "what happens everyday in Syria". Daar zijn inmiddels al duizenden doden en dat krijgt relatief weinig media aandacht vergeleken met 3 doden in Amerikaquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:07 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bagnewsnotes.c(...)-out-of-syria-today/
Behalve meer slachtoffers in syrie ook meer daders.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om "what happens everyday in Syria". Daar zijn inmiddels al duizenden doden en dat krijgt relatief weinig media aandacht vergeleken met 3 doden in Amerika![]()
Het blijft toch wel apart hoe "dit in Nederland niet zo zou zijn hoor!1" als er iets gebeurt in Amerika wat men hier raar vindt, maar als er daar een zeer strakke actie is van politie/FBI etc hoor je alleen maar "haha zouden die pussy's op fietsjes hier wat van kunnen leren ipv alleen parkeerbonnen uitschrijven!!11!!"quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef Syntix het volgende:
Zo kan nu al die bullshit op de BBC en CNN stoppen over deze zaak? Drie doden, tientallen gewonden en relatief gezien veel media aandacht later en nog steeds houden ze niet op. Amerikadie studenten die met zo'n vlag van Amerika zwaaien
Zou in Nederland nooit kunnen.
Het is een aanslag in Amerika, natuurlijk blijft het het grootste nieuws van het moment daar man. Bovendien is het gewoon een van de grootste en meest "bekende" landen ter wereld, daar willen veel mensen nou eenmaal van weten wat er allemaal gaande is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef Syntix het volgende:
Zo kan nu al die bullshit op de BBC en CNN stoppen over deze zaak? Drie doden, tientallen gewonden en relatief gezien veel media aandacht later en nog steeds houden ze niet op. Amerikadie studenten die met zo'n vlag van Amerika zwaaien
Zou in Nederland nooit kunnen.
Want in elk ander land zou iemand die een aanslag pleegt verder niet in staat zijn om aan een wapen te komenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Syntix het volgende:
Niemand hier die het vreemd vindt dat een paar doden in Amerika zoveel meer aandacht krijgt dan wat dan ook in de wereld waar veel meer doden vallen? Niemand ook die zicht afvraagt, waarom er nog geschoten werd op die laatste verdachte? Blijkbaar had hij zelf ook een wapen. Hoe komt zo iemand aan een wapen, juist Amerika (![]()
)...door die kut legale wapenwet van jullie.
Kun je via die van nummer 2 vinden volgens mij, maar was protectedquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat was twitteraccount van dader nummer 1?
Ik denk dat het ook het meest gehate land is ter wereld zo'n beetje en ik denk inmiddels ook al onder andere Westerse landen. Het is toch gewoon een kutland? Die inwoners daar hebben zelf niet door hoe dom ze zijn volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een aanslag in Amerika, natuurlijk blijft het het grootste nieuws van het moment daar man. Bovendien is het gewoon een van de grootste en meest "bekende" landen ter wereld, daar willen veel mensen nou eenmaal van weten wat er allemaal gaande is.
Uiteraard wel, maar een stuk moeilijker. Nee, maar blijkbaar accepteert iedereen het maar dat er zoveel media aandacht aan wordt gegeven terwijl iedereen het wel denkt. Waarom wordt het niet gezegd? Omdat het de "grote boze wolf" Amerika is? Bullshit natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want in elk ander land zou iemand die een aanslag pleegt verder niet in staat zijn om aan een wapen te komen
En natuurlijk is het dubbel dat er zoveel aandacht is voor dit, en bijna niks voor een aanslag in, bijvoorbeeld, Irak, maar het is echt niet totaal achterlijk of compleet gestoord of idioot ofzo.
Ik ben er ook geen groot fan van ofzo, maar van die simpele lui die het constant hebben over "het is toch gewoon een kutland, feit, andere meningen kunnen niet" word ik zo langzamerhand wel moe...quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook het meest gehate land is ter wereld zo'n beetje en ik denk inmiddels ook al onder andere Westerse landen. Het is toch gewoon een kutland? Die inwoners daar hebben zelf niet door hoe dom ze zijn volgens mij
twitter:ImRealTed twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 05:19:54This deserves endless retweets. http://t.co/hivdv84Duq reageer retweet
Hadden jullie dit gezien btw?twitter:
Ja, al die verzonnen verhaaltjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:ImRealTed twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 05:19:54This deserves endless retweets. http://t.co/hivdv84Duq reageer retweet
Hadden jullie dit gezien btw?twitter:
Hij volgde het nieuws dus wel.quote:
Dat was dader 2quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dader 1 reageerde erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |