Mijn respect is wel wat gegroeid voor die gozer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die gast wil kruipend ontkomen, hij weet van geen opgeven.
e) rambo staat op en blaast boston op samen met een predatorquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
b) suicide/blaast zichzelf op
c) wordt kapot geschoten
d) ontsnapt weer/ verkeerde gast
C, het is hopen op scenario D.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
c) wordt kapot geschoten
Bquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
c) wordt kapot geschoten
Pciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Misty_eyes het volgende:
Ja opschieten: whiskers wil naar bed.
Maar jij bent niet zo gek in je hoofdquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon heel stil blijven liggen. Zou ik wel doen.
Moslimsquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet de dader maar wel een moslim. Ze nemen het zekere voor het onzekere.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is dit gewoon een jongen die zich voordoet als de dader, de grootste schadeclaim OOIT in USA!!!!!!!!
Denk ff na zeg..quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Maar waarom is de persoon beschoten als het de dader mogelijk niet is?
Je was sneller dan ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
we do not have eyes on, negative eyes on
voor dat soort domheid krijg je zelfs in de USA!!!!!!!!! geen geld terugquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is dit gewoon een jongen die zich voordoet als de dader, de grootste schadeclaim OOIT in USA!!!!!!!!
omg je mist alles.. lees 2 topics terug!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Godnondeju, ik was even criminal minds kijken. What happened?
hoop b denk cquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
c) wordt kapot geschoten
Ik lach me kapot als er een home made pantserwagen door de muur van die boat house naar buiten komtquote:
Ze hebben iemand in een bootje ontdekt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Gemaakt van een bloemkool en een pingpongbal ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als er een home made pantserwagen door de muur van die boat house naar buiten komt
Alsof dit niet genoeg criminal minds isquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga Spongebob kijken danquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef Spongebobsterr het volgende:
Ik volg het niet meer. Ze zitten al de hele dag achter de dader aan met z'n allen, waarom is de dader dan niet gepakt? En nu is er dus iemand neergeschoten en die kruipt over een gebied heen en eh?
Ze vonden hem in een boot. Hij bewoog, toen niet, toen wel. Kinderen uit huis gehaald, geen beweging, wel beweging, nu wachten op het ontruimen van een ander huis.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |