Mijn respect is wel wat gegroeid voor die gozer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die gast wil kruipend ontkomen, hij weet van geen opgeven.
e) rambo staat op en blaast boston op samen met een predatorquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
b) suicide/blaast zichzelf op
c) wordt kapot geschoten
d) ontsnapt weer/ verkeerde gast
C, het is hopen op scenario D.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
c) wordt kapot geschoten
Bquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat denken jullie
a) ze pakken hem levend
c) wordt kapot geschoten
Pciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Misty_eyes het volgende:
Ja opschieten: whiskers wil naar bed.
Maar jij bent niet zo gek in je hoofdquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon heel stil blijven liggen. Zou ik wel doen.
Moslimsquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet de dader maar wel een moslim. Ze nemen het zekere voor het onzekere.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is dit gewoon een jongen die zich voordoet als de dader, de grootste schadeclaim OOIT in USA!!!!!!!!
Denk ff na zeg..quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Maar waarom is de persoon beschoten als het de dader mogelijk niet is?
Je was sneller dan ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
we do not have eyes on, negative eyes on
voor dat soort domheid krijg je zelfs in de USA!!!!!!!!! geen geld terugquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is dit gewoon een jongen die zich voordoet als de dader, de grootste schadeclaim OOIT in USA!!!!!!!!
omg je mist alles.. lees 2 topics terug!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Godnondeju, ik was even criminal minds kijken. What happened?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |