en pics or it did nawt happenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker je haren wassen, we brengen morgen wel een verslagje hier
Ja, best wel pijnlijk. Of zullen ze het over de honden hebben, dan krijg je er nog een hondengevecht bij ook als hoogtepunt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ze zijn nu de honden aan 't coordineren dat ze geen ruzie maken met elkaar zodat de verdachte kan ontkomen.
zitten ze elkaar reet te likkenquote:
Ik zou me wel doodlachen als ie weer kon ontsnappen doordat twee honden liepen te bitchenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef AMDB het volgende:
Dog incompatibility. Het is maar waar je rekening moet houden tijdens je werk
hihiquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Officers out of donuts, I repeat: out of donuts
Ik wil donuts, krijg er honger vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik denk dat t zo saai gaat eindigen, ik wil spektakel!!
Send the dog. Looks like the dog found something....It looks like a package.... it's it's....the donuts! no NO not the donuts! Noooooo. *silence*quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:25 schreef Nemephis het volgende:
Af, lillijke rothond!
Goddank, denkt de hond, die Urbi wist van geen ophouden
dan zijn ze wel compatiblequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zitten ze elkaar reet te likken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Officers out of donuts, I repeat: out of donuts
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Send the dog. Looks like the dog found something....It looks like a package.... it's it's....the donuts! no NO not the donuts! Noooooo. *silence*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |