Ik vind het juist wel goed om niet zo'n standaard jurylid te kiezen. Ik vind de categorieën een beetje vreemd, 26+, kom op zeg, dan ben je nog niet oud. Dan kan er beter een categorie <20 komen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben terug aan het kijken.
Ik irriteererger me aan Candy
Met die kijkcijfers van Pop Talent sowiesoquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn
SBS zit in een hoekje te huilen..
Ja de oudere mensen categorie snap ik ook niet helemaal. Daar zitten ook nooit winnaars tussen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed om niet zo'n standaard jurylid te kiezen. Ik vind de categorieën een beetje vreemd, 26+, kom op zeg, dan ben je nog niet oud. Dan kan er beter een categorie <20 komen.
Ach, van de winnaar horen we toch nooit meer wat, dus wat maakt het uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Thxxxquote:
Bad Boys?quote:
Heten ze zo? Da's toch dezelfde naam als dat homoerotisch acterende duo die al eerder meededen?quote:
geen idee, ik heb de preview niet gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heten ze zo? Da's toch dezelfde naam als dat homoerotisch acterende duo die al eerder meededen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |