Zeg bijdehante. De anderen hadden het over schoten he. Ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat die politiemeneer geen oppas kon vinden.
Idd, goede vraag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Louboutin het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die 3e verdachte, die in een trein zat?
Nee, daarom hadden die anderen gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg bijdehante. De anderen hadden het over schoten he. Ik niet
zo'n vest gaat je niet helpen als er een bom afgaatquote:
Jij reageert wel weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg bijdehante. De anderen hadden het over schoten he. Ik niet
cool hequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spec,je bent nog steeds een beetje geweldig.
whihi je zei schetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg bijdehante. De anderen hadden het over scheten he. Ik niet
volgens mij hebben ze die nooit echt gevonden, het zelfde verhaal met al die 'suspect cars' waar ook weinig van uit komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Louboutin het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die 3e verdachte, die in een trein zat?
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
•quote:
Ook niet tegen "scherven" ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo'n vest gaat je niet helpen als er een bom afgaat
We hebben echt wat nieuws nodig, ik moest hier zelfs om lachenquote:
4 poten een bontjas en een hoofdquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
•
Ok, hoe ziet een (anti)bomhond er uit dan?
Heb niet veel beters te doen nuquote:
Die is neergeschoten door ze...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Sannne het volgende:
Maar.. Wat heeft die neergeschoten MIT agent er nou mee te maken?
daarmee is het begonnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Sannne het volgende:
Nou raad eens wie de agent heeft doodgeschoten!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Sannne het volgende:
Die kwam ze waarschijnlijk ergens tegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Sannne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |