SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik dacht meer aan volgende week verliezen bij Nac door lulring en gelijkspel bij Groningen, maar dit klinkt ook goed (moeten we natuurlijk wel zelf alles winnen)quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Potdomme zeg
Maakt het alleen nog maar zuurder dit.
Hee... wat zeg ik nou
Ajax gaat gewoon verliezen van Groningen en gelijkspelen uit bij Nac.
Feyenoord Kampioen![]()
Tuurlijk wel maar niet zo als de laatste tijd. Juist zijn overzicht en rust zijn normaal de kracht van de jongen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft weleens vaker z'n foutjes en slippertjes hoor? Lijkt er op dat hij er soms met z'n aandacht even niet helemaal bij is ofzo.
Eens. Komt daarna eventueel het rijk rekenen wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit dus. Eerst maar eens Vitesse zien te kloppen.
Tjaquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar niet zo als de laatste tijd. Juist zijn overzicht en rust zijn normaal de kracht van de jongen.
Nee manquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Komt daarna eventueel het rijk rekenen wel.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cara het volgende:
Godverdomme. Extra zuur die punten tegen Rkc
Hele kleine kans, maar het kán wel. Alleen, zoals hier al werd gezegd, eerst zelf maar eens winnen dit weekend. Anders heeft het soieso al geen zin om op een vormdip bij de neuzen te hopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man
Ook al win je van 't weekend met 6-0, en verliest ajax volgende week met 4-0 van nac terwijl wij met 8-1 van Heracles winnen, dan hoef je je nog niet rijk te rekenen
Dit gaan die kutjoden echt niet meer weggeven hoor
Ok, doen we.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitte punten pakken tegen Vitesse, gr gr.
EEN JOOD IN ONS TOPICquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bitte punten pakken tegen Vitesse, gr gr.
Nog eentje die bang is voor Vitesse ookquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog eentje die bang is voor Vitesse ook
Heeft hij ook schoenen van 4.000 euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U should be afraid, very afraid
[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2011/14/4/13/20110813202151/media_xl_913363.jpg[/quote]quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U should be afraid, very afraid
Het enige mooie aan dit gifje is dat je op de achtergrond een RKC vak ziet.quote:
Ga eens weg trolletje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:00 schreef arjan1212 het volgende:
wat is er mis met expres verliezen zodat Vitesse nog een kans maakt om kampioen te worden?
Drie mensen ofzo juichen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige mooie aan dit gifje is dat je op de achtergrond een RKC vak ziet.
En dat nam jij serieusquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hebben ze een paar maanden geleden al gedaan, grappenmakert.
Je weet nooit hoe het zit tot het officieel is, maar er zit regelmatig wel een kern van waarheid in. Ze zullen nog niet staan te dringen 20 miljoen voor hem neer te leggen nee, maar hij is niet voor niets international van één van de meest aansprekende nationale elftallen ter wereld. Dat wekt echt wel interesse bij veel topclubs.quote:
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het zit tot het officieel is, maar er zit regelmatig wel een kern van waarheid in. Ze zullen nog niet staan te dringen 20 miljoen voor hem neer te leggen nee, maar hij is niet voor niets international van één van de meest aansprekende nationale elftallen ter wereld. Dat wekt echt wel interesse bij veel topclubs.
Prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee Feyenoord breekt potten,kunnen niet eens van vvv winnen stakkertjequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef fantasyboy het volgende:
wat een overgewaardeerde kut ploeg is dat ajax toch ook...maar daar kunnen ze zelf niks aan doen..dat ligt aan die randdebielen die in de media werken en met een ajax pyama slapen....
Dan heb je toch iets fundamenteels gemist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:10 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee Feyenoord breekt potten,kunnen niet eens van vvv winnen stakkertje
Ik nomineer deze tot slechtste troll ooit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:10 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee Feyenoord breekt potten,kunnen niet eens van vvv winnen stakkertje
quote:Ronald Koeman heeft een gesprek gevoerd met Jordy Clasie om de middenvelder van Feyenoord duidelijk te maken dat hij er goed aan zou doen om niet overhaast te vertrekken uit De Kuip. De trainer van de Rotterdammers baalt er net als de clubleiding van dat de international van het Nederlands elftal op jonge leeftijd twee jaar voor het einde van zijn contract wordt geconfronteerd met een transferspel. Feyenoord wil het contract van Clasie openbreken en hem bij de vijf bestbetaalde spelers van de club laten horen.
Koeman: „Ik heb er geen probleem mee als een speler een keer een reactie geeft en iets zegt over een aanbod van de club. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand van 21 jaar al het meeste verdient van de hele selectie. Ik heb met Jordy gesproken, ook om hem te helpen. ’Wat kunnen wij als trainers voor je betekenen om ervoor te zorgen dat jij het niveau brengt wat iedereen van je verwacht? Het is beter voor je ontwikkeling om nog een jaar bij Feyenoord te blijven.’ Dit is pas zijn tweede volledige seizoen in de eredivisie. Een dipje is niet erg. Jordy erkent ook dat het op dit moment niet allemaal zo geweldig is. Maar het blijft zijn eigen keuze om te bepalen of hij langer blijft.”
Ik zei twee weken geleden al, als Clasie vertrekt De Roon halenquote:Marten de Roon had meer dan één reden om blij te zijn met het punt dat hij met sc Heerenveen pakte bij Ajax (1-1). De middenvelder van de Friezen hoopt dat Feyenoord zondag kan profiteren. "Ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt, maar ik ben een Rotterdammer en hoop dus dat Feyenoord het nog redt", zei de ex-speler van Sparta onomwonden. Toen wij met Heerenveen tegen Feyenoord speelden, wilde ik natuurlijk gewoon winnen. Maar als ze zondag tegen Vitesse spelen, dan juich ik zeker voor Feyenoord. Laten we hopen dat het ze een beetje meezit." De Roon bezorgde vrijdag in de Arena Christian Eriksen een zware avond. Zoals Heerenveen op het middenveld sowieso vaak de baas was in de persoonlijke duels. "We hebben Ajax vooraf heel goed geanalyseerd en besloten dat we hun mannen met ideeën, Christian Eriksen, Siem de Jong en Lasse Schöne, zo weinig mogelijk aan de bal moesten laten. Joey van den Berg en ik zouden De Jong en Eriksen overal volgen waar ze gingen. Dat is volgens mij goed gelukt, ze werden aardig gek van ons. We haalden telkens de angel uit hun aanval."
Excuses,bedoelde RKC.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik nomineer deze tot slechtste troll ooit.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Opbouwend niet echt bijzonder gisterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zei twee weken geleden al, als Clasie vertrekt De Roon halen
quote:Voorbereiding 2013-14
Feyenoord belegt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2013-14 evenals de afgelopen twee jaar een trainingskamp in de provincie. Tijdens het trainingskamp in Ermelo worden twee oefenwedstrijden gespeeld. Op dinsdag 9 juli speelt Feyenoord vriendschappelijk tegen FC Horst en op donderdag 11 juli oefent de ploeg tegen HHC Hardenberg.
Feyenoord speelt op zaterdag 6 juli de eerste oefenwedstrijd tijdens de voorbereiding. Die dag staat de traditionele broederstrijd op Varkenoord tegen de Sportclub op het programma.
De voorbereiding ziet er op dit moment als volgt uit:
6 juli 2013 Sportclub Feyenoord – Feyenoord (aanvang 14.30 uur)
9 juli 2013 FC Horst – Feyenoord (aanvang 19.00 uur)
11 juli 2013 HHC Hardenberg – Feyenoord (aanvang 19.00 uur)
13 juli 2013 ASWH – Feyenoord (aanvang 15.00 uur)
20 juli 2013 FC Dordrecht – Feyenoord (aanvang 19.30 uur)
We krijgen de laatste dagen de vraag van supporters of Feyenoord in de voorbereiding nog een wedstrijd in het buitenland zal spelen. Dit alles zal afhankelijk zijn in welk Europees toernooi Feyenoord actief zal zijn. Als Feyenoord zich via de competitie plaatst voor de derde voorronde van de Champions (?) League of voor de derde ronde van de Europa League, dan zal er geen ruimte zijn voor een oefenwedstrijd in het buitenland.
Hieronder de datums voor de voorronden in de Champions (?) League en Europa league:
Champions (?) League
Derde voorronde: 30/31 juli en 6/7 augustus
Vierde voorronde: 20/21 augustus en 27/28 augustus
Europa League
Derde voorronde: 1 en 8 augustus
Vierde voorronde: 22 en 29 augustus
Dat vind ik geen bijzondere speler tot nu toe. Ik zou dan voor Duarte gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:20 schreef Muto het volgende:
Ik zei twee weken geleden al, als Clasie vertrekt De Roon halen
En aangezien hij nog een contract van 2 jaar heeft kan hij ook makkelijk blijven...quote:
Wat mij betreft verkopen ze een onwillige Clasie en halen ze er Toornstra voor terug. Niet 100% dezelfde soort spelers overigens dus het is niet echt een 1 op 1 vervanging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord had Toorstra moeten halen toen hij nog goedkoop was, had je direct al een goeie vervanger in huis.
twitter:feytraining twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 13:35:22Goossens of Cisse .Goosens lijkt het te worden op links voor de geblesseerde Boetius.Foto's op http://t.co/oh1b9sTnZw http://t.co/VKisP0SKvS
reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
twitter:feytraining twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 13:35:22Goossens of Cisse .Goosens lijkt het te worden op links voor de geblesseerde Boetius.Foto's op http://t.co/oh1b9sTnZw http://t.co/VKisP0SKvS[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:01 schreef Muto het volgende:
Uitvak ADO uit binnen een minuut uitverkocht.
Konden ze niet betalen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord had Toorstra moeten halen toen hij nog goedkoop was, had je direct al een goeie vervanger in huis.
Dan renoveer je het voor 200 miljoen en kan je over 10 a 15 jaar alsnog een nieuw stadion bouwen. Weggegooid geld.quote:
Maar eens even rekening houden met die datums dit jaar. Wil toch wel keer Europees uitwedstrijdje meemaken.quote:
Fatsoenlijk onderhoud zorgt er echt niet voor dat ie over 15 jaar alsnog instort hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan renoveer je het voor 200 miljoen en kan je over 10 a 15 jaar alsnog een nieuw stadion bouwen. Weggegooid geld.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je het doet, een goed voorbeeld vind ik wel Liverpool dat toch ook gekozen heeft voor renovatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan renoveer je het voor 200 miljoen en kan je over 10 a 15 jaar alsnog een nieuw stadion bouwen. Weggegooid geld.
quote:Why is it the club's preference to expand Anfield rather than build a completely new stadium?
Well again over this process and this period over the last two years one of the things that we've had to do and was important to do was analyse the detail of what works, what doesn't work, what the economical situation is for either solution. If you build a new stadium, for example, one of the big challenges is that, depending on the capacity, you build 15,000 or 16,000 new seats - you don't get 60,000 new seats in a new stadium, you only get the difference. That makes it very difficult to make it viable because the cost of building such a big new stadium doesn't work economically, particularly in this market, so one of the things we had to look at was the balance between that solution and a staying at Anfield type solution, and the work we've done on that showed us that as long as we could find the right solution to stay at Anfield and get through the barriers and hurdles that we needed, we would have to find the best long-term solution for the club that had sustainability and worked economically. Added to that is the fact that I'd say it was very much the preference for our fans, the majority of our fans, and certainly for all of us. I think this is the spiritual home of Liverpool Football Club. Football fans, both Liverpool fans and fans of other clubs, will have had some of the most amazing memories of their time supporting the club and coming to Anfield at this stadium. We've had some of the greatest triumphs in our history here, so it makes sense if there's a right solution that this is the place we should continue to play our football.
Handen in zakken of niet. Wat begint Van Gastel dik te worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:07 schreef Grifte het volgende:
twitter:feytraining twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 13:35:22Goossens of Cisse .Goosens lijkt het te worden op links voor de geblesseerde Boetius.Foto's op http://t.co/oh1b9sTnZw http://t.co/VKisP0SKvS[ afbeelding ] reageer retweet
Bony er gewoon bij. Niet dat iemand daar ooit aan getwijfeld had....twitter:YBauman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 14:32:53Uit de trainingen van vandaag blijkt dat Bony morgen waarschijnlijk gewoon kan spelen en dat Goossens de vervanger is van Boëtius! #feyvit reageer retweet
Nee maar wel dat het weer gerenoveerd moet worden. Tevens zit je een heel seizoen met een half stadion en dat zal ongetwijfeld nog wel langer zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fatsoenlijk onderhoud zorgt er echt niet voor dat ie over 15 jaar alsnog instort hoor.
Klopt, er wordt steeds schijnheilig gesproken van De Kuip is zo mooi, zo geweldig, alles hier beleefd, maar hop we gaan door op nieuwe stadionplannen. Ikzelf vind de plannen van Red de Kuip ook (economisch) vaag en enigzins een verkrachting van De Kuip, al blijft het van binnen redelijk hetzelfde + extra ring.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je het doet, een goed voorbeeld vind ik wel Liverpool dat toch ook gekozen heeft voor renovatie
[..]
Gewoon in de eerste minuut even een tikje op die kuit geven en klaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:47 schreef Happel het volgende:
Bony er gewoon bij. Niet dat iemand daar ooit aan getwijfeld had....twitter:YBauman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 14:32:53Uit de trainingen van vandaag blijkt dat Bony morgen waarschijnlijk gewoon kan spelen en dat Goossens de vervanger is van Boëtius! #feyvit reageer retweet
Die gaat direct een koek krijgen van Mathijsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon in de eerste minuut even een tikje op die kuit geven en klaar
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:01:49Wilfried Bony na training van vandaag tegen @rvandermade: 'Ik kan morgen onmogelijk spelen.' #feyvit #Feyenoord #Vitesse reageer retweet
Zijn blessure die hij gister opliep is een blessure die zoveel spelers krijgen. En ook zijn andere knie trouwens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vrees wel voor de carriere van Boeitius, twee zware knieblessures terwijl hij maar nog pas 19 is kan nooit goed zijn
Dat zou echt heel chill zijn, maar eerst zien, dan geloven. Daarnaast kan die snuiver voorin natuurlijk ook wel aardig voetballenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:01:49Wilfried Bony na training van vandaag tegen @rvandermade: 'Ik kan morgen onmogelijk spelen.' #feyvit #Feyenoord #Vitesse reageer retweet
Rutten zal wel met die schele Japanner gaan spelen denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou echt heel chill zijn, maar eerst zien, dan geloven. Daarnaast kan die snuiver voorin natuurlijk ook wel aardig voetballen
Ik geloof het nog steeds niet, zie het morgen in De Kuip wel. Kan ie mooi met Benz op de middenstip zingenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Speelt dus gewoon morgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:13 schreef Grifte het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, zie het morgen in De Kuip wel.
Toornstra is toch geen CVM?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Clasie vertrekt moet je echt voor Toornstra gaan ook al kost hij wat meer. Zo een de Rhoon of een Duarte is het niet dan kan je net zo goed Vormer er op zetten.
En dan zitten de beste A-junioren al in het eerste.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:54 schreef Slobeend het volgende:
De A-jeugd schijnt een mindere generatie te zijn, maar ze worden waarschijnlijk wel kampioen.
Naaldwijk wordt het volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is daar al iets over bekend, die finale? Mocht het in de buurt zijn ga ik er wel even heen.
Bij PSV weet je het nooit....quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, de hoop op puntverlies van PSV bij AZ is bij deze ook vervlogen.
Verder zie ik PSV alleen tegen Fc Twente nog punten verspelen eerlijk gezegd. Dus zelfs al zouden wij morgen Vitesse verslaan, dan nog wordt de 2de plaats een lastig verhaal (al wisten we dat eigenlijk al).
Thuis Groningen, Thuis Nec denk ik inderdaad niet dat ze punten gaan verliezen, maar je weet het niet. Daarbij moeten we eerst zelf alles maar winnen natuurlijk, dan hoef je pas naar de rest te kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, de hoop op puntverlies van PSV bij AZ is bij deze ook vervlogen.
Verder zie ik PSV alleen tegen Fc Twente nog punten verspelen eerlijk gezegd. Dus zelfs al zouden wij morgen Vitesse verslaan, dan nog wordt de 2de plaats een lastig verhaal (al wisten we dat eigenlijk al).
En FC Groningen laat volgende week oo kVan Dijk en Lindgren thuis, het is allemaal niet te bevatten!1!11! Boerebondquote:
Rode kaart van Van Dijk wordt wel kwijtgescholden, dat regelt de knjb welquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En FC Groningen laat volgende week oo kVan Dijk en Lindgren thuis, het is allemaal niet te bevatten!1!11! Boerebond
Nee joh, Maaskant is niet geliefd in Zeist. Allemaal maar voor de deur van de euroborg gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rode kaart van Van Dijk wordt wel kwijtgescholden, dat regelt de knjb wel
Precies. Wat mij betreft een tegenvaller. Had echt verwacht dat PSV vandaag punten zou verspelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
NEC gaat kanonnenvoer worden. Ik zie alleen tegen FC Twente nog wat beren op de weg.
Dat dus.quote:
Volgens mij wonnen alle 'top'clubs daar makkelijk, die spelen gewoon een heel matig seizoen met een zwakke selectie, je moet eerder hopen op Twente.quote:
das vroeg, rond die tijd ben ik nog aan t bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen schijnt Radio Rijnmond trouwens vanaf 14.30u een 2 uur durend interview met Martin van Geel uit te zenden.
Alleen zit ik morgen vanaf een uur of 15.00 al in 't stadion.
Ik zit graag zo'n 60 tot 90 minuten voor het begin van de wedstrijd op m'n plekkie.quote:Op zondag 21 april 2013 01:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das vroeg, rond die tijd ben ik nog aan t bier
same, 25min hier of uurtje treinen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit graag zo'n 60 tot 90 minuten voor het begin van de wedstrijd op m'n plekkie.
Daarnaast woon ik waarschijnlijk minder dichtbij dan jij. Ik moet ook nog een half uurtje rijden.
Dat van Geel de tijd heeft om een interview van 2 uur te geven aan een lokale radio omroepquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen schijnt Radio Rijnmond trouwens vanaf 14.30u een 2 uur durend interview met Martin van Geel uit te zenden.
Alleen zit ik morgen vanaf een uur of 15.00 al in 't stadion.
quote:Op zondag 21 april 2013 09:50 schreef Sunri5e het volgende:
Rodney Kongolo als hij 16 is per direct naar Man City.
Had ik toch niet verwacht, omdat Terence wel gebleven is toen. Maar Britse tabloids en gelijk hebben is ook niet allesquote:'Manchester City wint strijd om 'Holland’s new superstar' Kongolo'
Zondag, 21 april 2013 om 01:00
Volgens Britse tabloids heeft Manchester City de strijd om de krabbel van Rodney Kongolo gewonnen. Onder meer the Sunday People schrijft dat de officieel nog regerend landskampioen van Engeland de vijftienjarige middenvelder van Feyenoord overneemt zodra hij zijn zestiende verjaardag viert.
Kongolo is het jongere broertje van Feyenoord-verdediger Terence en wordt tevens intensief gevolgd door Chelsea, Manchester United en Arsenal. City stuurde onlangs een delegatie naar een jeugdinterland tussen Nederland en België. Kongolo, een middenvelder van het type Patrick Vieira, heeft in Rotterdam nog geen professioneel contract omdat hij in januari pas vijftien jaar oud is geworden.
In de tabloids wordt Kongolo omschreven als Holland’s new superstar en zou de combinatie van lengte en vaardigheden de belangstelling verklaren. Technisch directeur Martin van Geel zei onlangs dat de interesse voor de zeer talentvolle zoon van Congolese ouders bij hem onbekend is. In het recente verleden verloor Feyenoord onder meer Jeffrey Bruma (Chelsea), Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) aan Engelse topclubs.
Hoezo kost iemand zonder contract geld? Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil want hij heeft geen contract. En de opleidingscergoeding is echt heen 1,75 mil.quote:Op zondag 21 april 2013 10:14 schreef Bombvis het volgende:
Volgens The Sunday People moet hij trouwens 1,5 miljoen pond kosten, zo'n 1,75 miljoen euro
quote:Op zondag 21 april 2013 10:14 schreef Bombvis het volgende:
Volgens The Sunday People moet hij trouwens 1,5 miljoen pond kosten, zo'n 1,75 miljoen euro
Klopt inderdaad nietquote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo kost iemand zonder contract geld? Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil want hij heeft geen contract. En de opleidingscergoeding is echt heen 1,75 mil.
quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo kost iemand zonder contract geld? Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil want hij heeft geen contract. En de opleidingscergoeding is echt heen 1,75 mil.
Ik meld ook alleen maar wat ik lees hoor. Maar clubs betalen wel vaker meer dan alleen de opleidingsvergoeding, dat is niet zo heel bijzonder hoor. Maar nogmaals, don't shoot the messenger, ik plaats wat ik lees hieroverquote:
Is ook geen aanval op jou hoor! Is meer dat ik betwijfel of de krant het bij het juiste eind heeftquote:Op zondag 21 april 2013 10:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Ik meld ook alleen maar wat ik lees hoor. Maar clubs betalen wel vaker meer dan alleen de opleidingsvergoeding, dat is niet zo heel bijzonder hoor. Maar nogmaals, don't shoot the messenger, ik plaats wat ik lees hierover
Dit...quote:Op zondag 21 april 2013 10:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is ook geen aanval op jou hoor! Is meer dat ik betwijfel of de krant het bij het juiste eind heeft
Het is ook maar een half uur van 3 tot half 4. Staat gewoon op Rijnmond.quote:Op zondag 21 april 2013 02:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat van Geel de tijd heeft om een interview van 2 uur te geven aan een lokale radio omroep
Eerder andersom, Arsenal doet dit al sinds mensenheugenis, maar goed of het verstandig is van die jongen zelf, hij zou de opvolger van Clasie kunnen zijn, dit is toch wat anders dan op termijn in de basis proberen komen met concurrenten van het niveau Touréquote:Op zondag 21 april 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
Hebben al die teringengelsen een kijkje in de keuken genomen bij ajax ofzo
Laten we hopen dat ze de rest van Vitesse nou niet gaan onderschatten. Hebben gewoon heel wat heel aardige spelers. Verwacht overigens alsnog gewoon dat boner meespeelt (en scoort).quote:De kraker Feyenoord - Vitesse is bovenal de ontmoeting van de twee beste spitsen in de eredivisie. Feyenoorder Graziano Pellè speelt zeker, achter de naam van Vitesse-spits Wilfried Bony staat nog een vraagteken. De Ivoriaan kampt met een kuitblessure en sloeg de training gisteren weer over. 'Als Bony niet speelt, scheelt dat veel, hoor', zegt Ronald Koeman. 'Zijn aanwezigheid is in mentaal opzicht belangrijk voor Vitesse.'
Natuurlijk ging het gisteren bij Vitesse en Feyenoord vooral over de twee centrumspitsen. Graziano Pellè en Wilfried Bony, vooral zij kleurden de eredivisie dit seizoen met hun prachtige doelpunten. Feyenoord zou er uiteraard geen traan om laten als de geblesseerde Ivoriaan de kraker in De Kuip morgen aan zich voorbij moet laten gaan.
'Bij Bony is bijna elke kans een doelpunt', zo prijst Ronald Koeman de Afrikaan. De coach van Feyenoord weigert echter te spreken van een veredeld FC Bony in Arnhem. 'Hij doet bijvoorbeeld in defensief opzicht weinig. De spelers om hem heen vangen dat gewoon op. Theo Janssen is al jaren een fantastische speler. En Marco van Ginkel is het allergrootste talent van Nederland. Die speelt niet? Ik kan mij niet voorstellen dat Vitesse nog een Van Ginkel in de selectie heeft.'
Datzelfde geldt uiteraard voor Bony, die Vitesse dit seizoen al zo vaak aan de winst hielp. 'Als hij niet speelt, is het zoals bij ons toen Pellè een duel wegviel', aldus Koeman. 'Bony maakte er al dertig. Hij is net als Pellè heel erg belangrijk.'
Fred Rutten, de coach van Vitesse, weigert aan te geven wie van de twee doelpuntenmakers de meest waardevolle is voor zijn club. 'Beide spelers scoren heel erg makkelijk', aldus Rutten. 'Maar het zijn totaal verschillende types. Van de ene kwaliteit heeft de één wat meer dan de ander. Maar zonder het team om hem heen, kan een spits niet scoren.'
In De Kuip is de Italiaan Pellè erg benieuwd naar de speler die zeven goals meer maakte, maar wel twee duels meer speelde. 'Bony is een uitstekende speler en bezig aan een geweldig seizoen', is Pellè vol lof. 'Ik zag hem tot voor kort nooit echt spelen, maar laatst ben ik er een keer voor gaan zitten. En dan valt op dat Vitesse hem op een prima manier in stelling brengt. En hij maakt het keer op keer vakkundig af. Ik lees dat er veel clubs in Bony zijn geïnteresseerd. Dat is geen verrassing na zo'n seizoen.'
Bron?quote:
Feyenoord heb ik al jaren vrijwel geen jeugd over horen nemen van andere bvo's, laat staan van sparta (die gaan standaard al naar PSV en Ajax, van de week nog weer eentje).quote:Op zondag 21 april 2013 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ach, uiteindelijk handelen alle clubs zo. Toptalenten binnen hengelen tegen zo laag mogelijke kosten.
Het is triest, maar zo zullen clubs als Sparta ook redeneren wanneer Feyenoord, PSV of Ajax een nieuw talent over nemen.![]()
Moet het allemaal nog maar zien trouwens of ie daadwerkelijk vertrekt. Al kun je het zo'n 15 jarige toch ook moeilijk kwalijk nemen als ze met bergen geld aan komen, moet je sterk in je schoenen staan om het sportieve aspect voorrang te geven.
Wijnaldum kwam van Sparta toch bijvoorbeeld?quote:Op zondag 21 april 2013 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord heb ik al jaren vrijwel geen jeugd over horen nemen van andere bvo's, laat staan van sparta (die gaan standaard al naar PSV en Ajax, van de week nog weer eentje).
Het gaat natuurlijk met name over het verschil tussen gerichte aankopen en massaal de opleidingen volproppen met spelers an wie 95% het nooit gaat halen.
9 jaar geleden, toen hij 13 was ja.quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijnaldum kwam van Sparta toch bijvoorbeeld?
Speelt?quote:Op zondag 21 april 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
Kongolo.Ben benieuwd wat ze hem bieden, want die gastjes gaan met de huidige perspectieven om te voetballen in het eerste bij Feyenoord niet zomaar weg lijkt me. Zijn broer speelt notabene in het eerste. Het is voor elke jongen een droom om samen met zijn broer in een elftal te spelen.
mocht boner tóch niet meespelen:quote:Mysterie rond Bony Vitesse laat nog steeds niets los over het wel of niet meespelen van sterspeler Wilfried Bony. Fred Rutten wil niet eens vertellen of de Ivoriaan wel in de spelersbus van de Arnhemmers zit. Écht een twijfelgeval of hoort het allemaal bij het spelletje?
Als ze zó geheimzinnig doen over het meespelen van Bony dan is het gewoon een spelletje om de tactiek en bespreking van Koeman zoveel mogelijk te frustreren.quote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
mocht boner tóch niet meespelen:
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Havenaar, Janssen; Ibarra, Reis, Kakuta.
(AD. opmerkelijk, want Velthuizen).
Dat zeg ik de hele week alquote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze zó geheimzinnig doen over het meespelen van Bony dan is het gewoon een spelletje om de tactiek en bespreking van Koeman zoveel mogelijk te frustreren.
Bony zal wel gewoon spelen dus.
En iedereen.quote:
Ik wel, we gaan die lui godverdomme pakken in eigen Kuip.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef tjoptjop het volgende:
Godver jongens, ik heb er totaal geen vertrouwen in![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2013 09:50 schreef Sunri5e het volgende:
Rodney Kongolo als hij 16 is per direct naar Man City.
Klein lichtpuntje, tegen Heerenveen barstte ik van het vertrouwen. Dus hopelijk ben ik een goede contra-indicatorquote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wel, we gaan die lui godverdomme pakken in eigen Kuip.
Vitesse is een lastig ploegje, maar Van Ginkel speelt sowieso niet. Het middenveld moet van ons zijn. Nu maar hopen dat Bony ook niet meedoet (Ik denk dat hij gewoon speelt). We gaan ze gewoon pakken.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef tjoptjop het volgende:
Godver jongens, ik heb er totaal geen vertrouwen in![]()
Volgens mij is het niet zozeer een spel tussen Vitesse en Feyenoord, maar tussen Vitesse en Bony. Die kerel heeft al vaak genoeg afgelopen tijd aan te geven niks te hebben met het bestuur daar en vooral echt een eigen wil te hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
mocht boner tóch niet meespelen:
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Havenaar, Janssen; Ibarra, Reis, Kakuta.
(AD. opmerkelijk, want Velthuizen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 15:01:20 ]
Toornstra konden we niet betalen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die Toornstra nu echt zo'n speler waar je niks fout aan kunt doen. Die toont al 3 seizoenen op rij aan een geweldige speler te zijn. Veelscorend, kan de pass geven, dynamisch, heeft de goede mentaliteit. Gewoon lappen voor zo'n gast, dat haal je er sowieso uit.Seizoen Club Land Competitie Wed. GoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2009/10 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 18 0
2010/11 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 34 3
2011/12 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 32 3
2012/13 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 21 5
FC Utrecht Nederland Eredivisie 7 2
112 wedstrijden, 13 goals. Niet echt bijzonder.
Verder kon Swansea Toornstra al niet betalen, dus Feyenoord ook niet.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 15:03:41 ]
*mompelt iets met stijgende lijn*quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoen Club Land Competitie Wed. Goals
2009/10 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 18 0
2010/11 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 34 3
2011/12 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 32 3
2012/13 ADO Den Haag Nederland Eredivisie 21 5
FC Utrecht Nederland Eredivisie 7 2
112 wedstrijden, 13 goals. Niet echt bijzonder.
Verder kon Swansea Toornstra al niet betalen, dus Feyenoord ook niet.
Een halfjaar later ja. Het geld dat Feyenoord had werd uitgegeven aan Pelle in de winterstop.quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*mompelt iets met stijgende lijn*
Utrecht heeft Toornstra wel betaald, dus dat laatste betwijfel ik.
ja ADO had financiële problemen, transfer was toch maar 7 ton ofzo ?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*mompelt iets met stijgende lijn*
Utrecht heeft Toornstra wel betaald, dus dat laatste betwijfel ik.
Spreek ik met de boekhouder van Feyenoord?quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een halfjaar later ja. Het geld dat Feyenoord had werd uitgegeven aan Pelle in de winterstop.
Ik word een beetje moe van mensen die denken dat Feyenoord wel even 1 miljoen kan lappen voor welke speler dan ook. Dus dan laat ik even zien waarom ik denk dat Feyenoord niet voor Toornstra is gegaan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek ik met de boekhouder van Feyenoord?
Feyenoord had in de zomer geen cent te makken en in de winter werd Pelle gekocht en dat is een prima aankoop.quote:Op zondag 21 april 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek ik met de boekhouder van Feyenoord?
Als je BMI en/of Clasie verkoopt zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van mensen die denken dat Feyenoord wel even 1 miljoen kan lappen voor welke speler dan ook. Dus dan laat ik even zien waarom ik denk dat Feyenoord niet voor Toornstra is gegaan.
nou Pelle kostte toch ook 2 miljoen ? Er was dus wel en potje.quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van mensen die denken dat Feyenoord wel even 1 miljoen kan lappen voor welke speler dan ook. Dus dan laat ik even zien waarom ik denk dat Feyenoord niet voor Toornstra is gegaan.
PRIORITEITENquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Pelle kostte toch ook 2 miljoen ? Er was dus wel en potje.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Pelle kostte toch ook 2 miljoen ? Er was dus wel en potje.
Je praat hier tegen dovemansorenquote:
De vraag was waarom Toornstra NU niet bij ons speelde, niet waarom hij niet in de zomer gehaald kan worden. Daar geef ik trouwens ook graag wel antwoord op: Utrecht vraagt de hoofdprijs.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je BMI en/of Clasie verkoopt zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.
Je zegt het toch zelf, geen geld voor wie dan ook, dus ook niet voor Pelle dan.quote:
quote:Feyenoord wel even 1 miljoen kan lappen voor welke speler dan ook.
JAWEL!!! ER WAS WEL GELD ALLEEN IS EEN SPITS BELANGRIJKER.quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelg, geen geld voor wie dan ook, dus ook niet voor Pelle dan.
[..]
Pelle heeft laten zien een toegevoegde waarde te zijn voor dit Feyenoord, dat is even wat anders dan een middenvelder van ADO terwijl je al aardig wat middenvelders op de loonlijst hebt staan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelf, geen geld voor wie dan ook, dus ook niet voor Pelle dan.
[..]
Laat ons gewoon even dromen man. Ik ben nog zo iemand die in de zomerstop opstellingen zit te maken met potentiele versterkingen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag was waarom Toornstra NU niet bij ons speelde, niet waarom hij niet in de zomer gehaald kan worden. Daar geef ik trouwens ook graag wel antwoord op: Utrecht vraagt de hoofdprijs.
Met Vagner Love en Giancheddaquote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ons gewoon even dromen man. Ik ben nog zo iemand die in de zomerstop opstellingen zit te maken met potentiele versterkingen.
Ik vond een paar maanden geleden nog een papiertje toen er nog sprake van was dat Perez en Janssen zouden komen. Dat ene jaar met Hofland, Makaay etc.quote:
Respect op hyvesquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HYVES
Als één van de weinige gebruik ik dat nog iedere dag.
Is het nog ergens terug te luisteren of moet ik daar eerst een dag op wachten?quote:Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef Cara het volgende:
Je hoorde echt diep de frustratie van van geel toen hij het over de zaakwaarnemer van Clasie had.
Het interview is nog steeds bezigquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het nog ergens terug te luisteren of moet ik daar eerst een dag op wachten?
Zo heel veel heb je niet gemist. Conclusie over Clasie is volgens mij dat Clasie best wel wil blijven, maar dat de zaakwaarnemer aan zijn portemonnee denkt en hem getransfereerd wil hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah. Ik luister 't wel in z'n geheel terug. Ben nu ff naar Koeman aan 't luisteren op EL.
Van Geel heeft het niet zo direct gezegd maar hij ontliep de vraag door te antwoorden dat Feyenoord er altijd alles aan doet om hun jeugdspelers te behouden.quote:
Hij ontliep alle vragen een beetje.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Geel heeft het niet zo direct gezegd maar hij ontliep de vraag door te antwoorden dat Feyenoord er altijd alles aan doet om hun jeugdspelers te behouden.
Ga je niet?quote:
Ik ben koning armoe. Kan geen 50 euro lappen voor een wedstrijdje helaas naast m'n reguliere kosten.quote:
Gebeurt niet.quote:
En dan gaat hij misschien wel? Hij moet zijn handen daar niet aan branden om te zeggen wel of niet. Hij moet gewoon zeggen dat ze iedereen proberen te houden en een goed toekomstplan hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan kan van Geel toch zeggen dat hij niet naar Man C gaat?
Van Geel heeft er niets over te zeggen, en bovendien weet je het pas als hij 16 wordt. Het zal toch ontkend worden door die andere clubs dat ze met hem praten, want dat mag officiëel niet. Laat staan een contract alvast aanbieden.quote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan gaat hij misschien wel? Hij moet zijn handen daar niet aan branden om te zeggen wel of niet. Hij moet gewoon zeggen dat ze iedereen proberen te houden en een goed toekomstplan hebben.
Alblasserdamquote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Euribob het volgende:
In de Kuip zie ik nu reclameborden voor de Opel A'dam.
Adam, really?
Overwicht? Jullie spelen alleen maar lange ballen en Vitesse doet hetzelfde...quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Keuze Goossens pakt goed uit. Hij speelt niet aan de buitenkant waardoor we zwaar overwicht hebben op middenveld. Alleen gaat al onze actie dus nu wel over rechts. Gelukkig heeft die gast gelijk geel gepakt waardoor de voorspelbaarheid niet echt een probleem hoeft te zijn.
De Vrij die weer loopt te kutten.
Rot op als je er geen verstand van hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Overwicht? Jullie spelen alleen maar lange ballen en Vitesse doet hetzelfde...
Nou moet ik zeggen dat ik de laatste 5 en de eerste 5 heb gemist, maar toen werd er gevoetbald?
Je gaat weg dus? Tot ziens dan he.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rot op als je er geen verstand van hebt.
Misschien dat ik gewoon beter gewend ben aangezien ik normaal gesproken alleen Ajax kijk.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rot op als je er geen verstand van hebt.
Ik vind spelers die veel geven zoals Goosens ook wel wat hebben. Alleen hij is niet het niveau waar we naar streven. Het was hetzelfde met Babovic, Charisteas en Buijs etc. Harde werkers altijd populair in de kuip maar onder het minimumniveau.quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Keuze Goossens pakt goed uit. Hij speelt niet aan de buitenkant waardoor we zwaar overwicht hebben op middenveld. Alleen gaat al onze actie dus nu wel over rechts. Gelukkig heeft die gast gelijk geel gepakt waardoor de voorspelbaarheid niet echt een probleem hoeft te zijn.
De Vrij die weer loopt te kutten.
Ah...ben je er zo eentje? Verassend.quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Misschien dat ik gewoon beter gewend ben aangezien ik normaal gesproken alleen Ajax kijk.
Je bent overigens wel overtuigend in je argumentatie.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Misschien dat ik gewoon beter gewend ben aangezien ik normaal gesproken alleen Ajax kijk.
Je bent overigens wel overtuigend in je argumentatie.
waarvan aktequote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij is Leerdam fysiek wat sterker geworden.
Expres.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef TC03 het volgende:
Wel bizar dat Koeman Leerdam uitgerekend tegen Vitesse in laat vallen.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef F_JD het volgende:
Is nu al duidelijk of hij straks wél naar Vitesse gaat eigenlijk?
Ik ben dik tevreden. Zeker met de wedstrijden van de afgelopen weken in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Merkie het volgende:
Teleurstellende wedstrijd. Vitesse was onthutsend zwak, en daar hebben we totaal geen gebruik van gemaakt.
Dit. Had een doelpuntenfestijn moeten zijn. Immers had er drie kunnen maken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Merkie het volgende:
Teleurstellende wedstrijd. Vitesse was onthutsend zwak, en daar hebben we totaal geen gebruik van gemaakt.
Niveau was precies hetzelfde.quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben dik tevreden. Zeker met de wedstrijden van de afgelopen weken in mijn achterhoofd.
Ben ik 't niet mee eens. Combinaties waren stuk vlotter maar Vitesse hielp een handje mee door zo naar achteren te lopen met luie voorhoede.quote:
Gelukkig stapt hij vrij makkelijk over zijn normaal dodelijke slippertje heen.quote:
Immers had er dit seizoen al 46 kunnen maken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit. Had een doelpuntenfestijn moeten zijn. Immers had er drie kunnen maken.
Ik zag weinig verschil.quote:Op zondag 21 april 2013 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben ik 't niet mee eens. Combinaties waren stuk vlotter maar Vitesse hielp een handje mee door zo naar achteren te lopen met luie voorhoede.
zonder Bony, Van Ginkel en met zo'n 1-0 was het inderdaad wel wat makkelijkerquote:Op zondag 21 april 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
Mensen die dachten dat Vitesse in De Kuip ging winnen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Immers' hakje
Twee keer en dat publiekquote:Op zondag 21 april 2013 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Het hakje van Immers, jaals hij dat soort dingen doet èn ze lukken ook nog eens, dan kan je niet meer verliezen.
Waren aan t vechten met elkaar geloof ik. Meer weet ik niet..quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Wat gebeurde er trouwens in de hoek tussen W en Y? Iedereen stond ineens te kijken, kon niet zien waarom
Fok!-meet die wat uit de hand liep.quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Wat gebeurde er trouwens in de hoek tussen W en Y? Iedereen stond ineens te kijken, kon niet zien waarom
Vast en zeker die Ajacieden die zo stoer liepen te doen met hun kaarten voor Yquote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Waren aan t vechten met elkaar geloof ik. Meer weet ik niet..
Oja klopt, zou die gozer nog zijn gegaanquote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
De NOS die even de penalty uitmelkt
[..]
Vast en zeker die Ajacieden die zo stoer liepen te doen met hun kaarten voor Y
quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zonder Bony, Van Ginkel en met zo'n 1-0 was het inderdaad wel wat makkelijker
Dat dacht heel het stadion volgens mij welquote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef De_Pel het volgende:
Seriously, wat was die wissel, leerdam er in wut?
Was dat nou gewoon een ubertroll van De Koe of wat
Ik heb m'n stoeltje er weer staan, bedankt voor de tip!!quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Jullie mogen nog hopen op de titel volgens het AD jongons !
De hoofdredacteur van het AD gelooft ook nog in sinterklaas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Jullie mogen nog hopen op de titel volgens het AD jongons !
Zelfde als Clasie. Vond het contract kut.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden voor Leerdam om weg te willen?
Heeft hij een slechte verstandhouding met Koeman of denkt hij te kunnen gaan cashen?
Beter hij dan die dikke indiaan van de telegraafquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van het AD gelooft ook nog in sinterklaas.
Als er voor hem geen fatsoenlijke club komt, heeft hij toch een probleem.quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde als Clasie. Vond het contract kut.
Je hebt de hele transferperikelen ivm vitesse gemist of wat?quote:Op zondag 21 april 2013 19:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als er voor hem geen fatsoenlijke club komt, heeft hij toch een probleem.
Dan heeft hij gegokt en verloren.
Vitesse is nog lang niet zeker. Leerdam zelf weet ook niet hoe het volgend jaar gaat lopen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hebt de hele transferperikelen ivm vitesse gemist of wat?
Daarnaast, hij komt uit de Feyenoord-jeugd, dus hij kan sowieso nog in eindhoven en duitsland aan de slag mocht er een kink in de kabel komen.
Zelfde hier.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
Ik vond het fluitconcert naar Leerdam trouwens overdreven. Heeft zich altijd correct gedragen en al voortijdig aangegeven dat hij niet zou verlengen.
Toch wel bizar dat je als man achter Pelle je eerste goal in een half jaar scoortquote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
Immers
Miste wel nog iets te veel, maar hij is zó belangrijk.
Wel een last-minute transfer onmogelijk gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
Ik vond het fluitconcert naar Leerdam trouwens overdreven. Heeft zich altijd correct gedragen en al voortijdig aangegeven dat hij niet zou verlengen.
Nee okay, maar "als er geen fatsoenlijke club komt" lijkt dus in ieder geval niet echt het geval.quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Vitesse is nog lang niet zeker. Leerdam zelf weet ook niet hoe het volgend jaar gaat lopen.
Leerdam? Nee. Ted van Leeuwen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel een last-minute transfer onmogelijk gemaakt.
Maar inderdaad, fair is fair, hij heeft zich daarbuiten erg correct gedragen.
Ja. Desondanks hebben Vilhena en Goossens in de afgelopen weken aangetoond op de nummer 10 niet beter te zijn dan Immers.quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat je als man achter Pelle je eerste goal in een half jaar scoort
En we kopen er nog twaalf...quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Die spreekkoren trouwens
Theo is een jood
Ik denk dat hij blij mag zijn als er een modaal Eredivisieclubje interesse heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hebt de hele transferperikelen ivm vitesse gemist of wat?
Daarnaast, hij komt uit de Feyenoord-jeugd, dus hij kan sowieso nog in eindhoven en duitsland aan de slag mocht er een kink in de kabel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |