Nou nouquote:
Dat mag ik hopen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het programma nog niet heel boeiend, komt het nog? Reclame of zo?
Ik ben die halve bio's van mensen nu al zat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
wat een gehaast, slechte nieuwe opzet...
Gehaast? Van de eerste twee kandidaten weet je inmiddels allesquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
wat een gehaast, slechte nieuwe opzet...
Die valt flink tegen, maar normaal zit haar sax ervoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo lelijk was.
ach, holland's got talent is ook gewonnen door belgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Een Engelsman in de Nederlandse X-Factor
Ja precies op de goede plek ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Die valt flink tegen, maar normaal zit haar sax ervoor
ik weet het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ben ik nou gek of zat hij vorige week niet in The Voice? Jongens, help me.
Jep, en alle andere backstagebeelden ook. Voegen niks toe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Die spontane gesprekjes mogen echt op de eerste trein naar SBS.
Preciesquote:
Neuhj, dat is hij niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Nee hoor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar zo te lezen ben ik een van de weinige?
Ja maar ik weet niet meer RTL of UK?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
ja de eerste 2.. daarna ging alles gehaast in een compilatie.. er zit geen balans inquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gehaast? Van de eerste twee kandidaten weet je inmiddels alles
Met iedereen z'n haar. Gordon, deze vent en Martijn vallen alledrie nogal op. Ali ben ik al gewend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
wat is er aan de hand met martijn z'n haar...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
Waarom ziet Martijn eruit alsof hij zijn hoofd in de frituurpan heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |