Wanneer wel.quote:
Neeee!quote:
Dat blijft ook wel zo, hoor.quote:
Dus je vond hem leuk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
HAHAHAHAHA JE KAN MAAR 1 KEER ZELFMOORD PLEGEN NATUURLIJK HIHAIHIAHHIAHIAHIA
Oh, even gemist.quote:
Zijn binnenkomers en tussenstukken zijn ook wat lafjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pieter heeft nooit een goede eindgrap of zow
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef Jivis het volgende:
RTL7 voor de mening van Johan over het koningslied.
Oh ja, kut dat wordt zappen tussen 4 en 7.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef Jivis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef Jivis het volgende:
Ik zit al klaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef Jivis het volgende:
Ruth Jakoth?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:28 schreef Rickazio het volgende:
Wie is die negerin met bordeaux gekleurde pruik?
Echt een baas wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef tralalala het volgende:
Haha, die Lucky-maker doet ook de stemmen zo te horen.![]()
Ja saai vond ik..quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Lucky van vandaag vind ik dan wel iets minder![]()
nee is juist goed hoe dat nummer wordt afgekraaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk en vind dat hij er niet alles heeft utigehaald. Het kon beter.quote:Op zondag 21 april 2013 14:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
nee is juist goed hoe dat nummer wordt afgekraakt
Ik vond er ook niet meer zo veel aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
v/d Pavertquote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond er ook niet meer zo veel aan.
Maar de aanwezigheid van vd Pavert maakt het goed.
Dat niet alleenquote:
Ik heb eens met hem gepraat irl..quote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
v/d Pavert![]()
![]()
Jou wil ik altijd aanraken, al had je niet met hem gepraat.quote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb eens met hem gepraat irl..
Wie wil mij aanraken?
Mart? Mart Smeets? Dat is toch die man die Lance Armstrong heeel goed kent, maar niet wist dat ie aan de dope was?quote:
'Mart, we zetten de tv aan, half acht, we beginnen met wat appetizers, we zitten met gekamde haartjes voor de buis, wat horen we dan Mart, kijk, het is maar een vingeroefening, een piepkleine greep uit het exquise oeuvre wat de muziek heet, want we gaan dit programma echt een keer maken, dat moet gewoon, ja, dat gaan we doen, dan Mart, ja, wat horen we dan?'quote:
Misschien komtie vanavond ook welquote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef tong80 het volgende:
Zo John Ewbank in de herhaling.
En Mart is wel degelijk een muziekkenner.
Een jankende hond komt nooit terug.quote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien komtie vanavond ook wel
quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Mart, we zetten de tv aan, half acht, we beginnen met wat appetizers, we zitten met gekamde haartjes voor de buis, wat horen we dan Mart, kijk, het is maar een vingeroefening, een piepkleine greep uit het exquise oeuvre wat de muziek heet, want we gaan dit programma echt een keer maken, dat moet gewoon, ja, dat gaan we doen, dan Mart, ja, wat horen we dan?'
Nee de man die de nog jonge Ria Visser paalde terwijl ie getrouwd was.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mart? Mart Smeets? Dat is toch die man die Lance Armstrong heeel goed kent, maar niet wist dat ie aan de dope was?
Zeg hallo Pino, DeMart heeft wel verstand van goeie muziek dat doet ie samen met Leo Blokhuis.. Is een leuk programma ja.quote:Op maandag 22 april 2013 07:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoorde hem laatst op zaterdagavond bij Radio 2 en dat deed ie prima.
DeMart
Het is alleen zo jammer dat de grappen zo snel achter elkaar komen, zonder pauze, dat je vaak niet eens door hebt dat er een grap was. Het is 1 lange stroom van zinnen en grappen achterelkaar door.quote:Op maandag 22 april 2013 13:28 schreef Stofje het volgende:
Vind het best apart dat in dit topic vaak kritiek is op Derks. Ik vind 'm helemaal niet tenenkrommend slecht, ik kan 'm juist vaak goed waarderen. Knap om op zo'n korte termijn een goede maatschappijkritische sketch te maken. Niet briljant of fenomenaal, maar ook zeker niet slecht en af en toe gewoon een sterke grap.
Dus hij heeft een te hoge grap dichtheid? Lijkt me alleen maar goed. Het is een cabaretier die ongeveer twee minuten heeft om de week samen te vatten: Ik vind dat ie dat gewoon prima doet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat de grappen zo snel achter elkaar komen, zonder pauze, dat je vaak niet eens door hebt dat er een grap was. Het is 1 lange stroom van zinnen en grappen achterelkaar door.
Het gaat mij te snel, ik denk: oh daar was een grap maar dan hup komt de volgende alweer.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus hij heeft een te hoge grap dichtheid? Lijkt me alleen maar goed. Het is een cabaretier die ongeveer twee minuten heeft om de week samen te vatten: Ik vind dat ie dat gewoon prima doet.
Hij is gewoon niet grappig. Ook al jatte hij de beste grappen bij elkaar.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus hij heeft een te hoge grap dichtheid? Lijkt me alleen maar goed. Het is een cabaretier die ongeveer twee minuten heeft om de week samen te vatten: Ik vind dat ie dat gewoon prima doet.
Ik ook maar ik ben wel benieuwd naar de uitzending vanavondquote:Op maandag 22 april 2013 18:35 schreef OProg het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met dat gedoe over Ewbank en dat koningslied.
Die zouden ze mild moeten stenigen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Joop van den Ende komt ook nog praten over het koningslied
Hadewych Minis vind ik een hele irritante vrouw.quote:De film 'Borgman': Marc van Warmerdam en Hadewych Minis - 22-4-2013
'Borgman', de nieuwe film van Alex van Warmerdam, is geselecteerd voor de hoofdcompetitie van het Internationaal Filmfestival in Cannes. Aan tafel: producent van de film Marc van Warmerdam en actrice Hadewych Minis die een rol heeft in 'Borgman'. Voor het eerst sinds 1975 dingt een Nederlandse film mee naar een Gouden Palm.
Het is ook niet mijn kopje thee, maar die gast doet het prima.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zouden ze mild moeten stenigen.
Je zin doordrukken terwijl de meerderheid het niet wil is prima?quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn kopje thee, maar die gast doet het prima.
Ik gok dat hij zijn ellende grotendeels over dezelfde doelgroep uitstort als John Ewbank.quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn kopje thee, maar die gast doet het prima.
Koningslied weer terug-teruggetrokkenquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben wel benieuwd naar de uitzending vanavond
Ah. Ik zie nu dat ze aan dat kutlied vasthouden.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zin doordrukken terwijl de meerderheid het niet wil is prima?
En die slikken en pikken, en de rest hengelt binnen. Prima tochquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zijn ellende grotendeels over dezelfde doelgroep uitstort als John Ewbank.
Wij geven geen neuk om wat u denkt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah. Ik zie nu dat ze aan dat kutlied vasthouden.
Ze gaan hun gang allemaal maar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
En die slikken en pikken, en de rest hengelt binnen. Prima toch
Willempie zou een hoop respect kunnen winnen als zijn eerste actie is te zorgen dat die wanvertoning van dat kutlied niet doorgaat.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij geven geen neuk om wat u denkt.
Joop van den Ende, 22-4-2013
Ik heb er serieus alleen maar lol aanquote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang allemaal maar.
Hoewel het me vooral opvalt hoe diep die groep bij elkaar in het holletje kruipt.
Van mijn part doen ze dat allemaal maar.quote:
Ik ben benieuwd waar het uiteindelijk op uit draaitquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Van mijn part doen ze dat allemaal maar.
Hoewel ik het na 3 dagen nasleep koningslied wel weer even genoeg gezien heb van dit kliekje.
1980 Krakersrellenquote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het uiteindelijk op uit draait
Ik laat mijn theelichtjes iig thuis, sterker og ik ga de deur niet uitquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
[..]
1980 Krakersrellen
2013 Koningsliedrellen
Lopen genoeg josti's rond.
Volgens mij wordt het koudquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat mijn theelichtjes iig thuis, sterker og ik ga de deur niet uit
Héé mafdaai, gaat goed met je he?quote:
Dan gooi ik mijn frituurpan welquote:
Kut dat gaat even nietquote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Das origineelder dan een wc-pot ... Wel met heet vet dan he!
Ik heb geen frituurpanquote:
Neequote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die dit weekend weg gedaan dan?
Dit is geen sc he? Maar was een pan met oliequote:
Wanneer niet live welquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen sc he? Maar was een pan met olie
Wacht maat 10 minutenquote:
Ik zit te popelenquote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
Ik hoop op de heldere mening van Mart over het koningslied.
Ja, dat ook wel een beetje.quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat de grappen zo snel achter elkaar komen, zonder pauze, dat je vaak niet eens door hebt dat er een grap was. Het is 1 lange stroom van zinnen en grappen achterelkaar door.
Iddquote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Pfffff nog meer ergernis zometeen, vd Ende. Met zijn blije smoel.
Tsja, Albert...quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Stickertje het volgende:
kwalbert gaf dwdd, vooral nico en p&w de schuld van alle ophef... ben benieuwd of dwdd terug slaat
Tja anders raken ze potentiele gasten kwijt als ze te kritisch gaan zitten doen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Wordt vast een Oeibank & Mosko-napraat-combimix.
Ik hoop dat Jan eens vol op Joop inhakt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja anders raken ze potentiele gasten kwijt als ze te kritisch gaan zitten doen.
ja flink uithalen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jan eens vol op Joop inhakt.
Ja gek he, dat Jan of Prem dán ineens totaal niet meer kritisch zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jan eens vol op Joop inhakt.
Het liedje is verschrikkelijk, maar het liedje staat voor mij symbool voor alle kroningsshit en de bijhorende verplichte gezelligheid. We moeten het allemaal lekker leuk vinden met zijn allen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
ja flink uithalen.
En eigenlijk word ik wel erg moe van dit gedoe allemaal. het gaat om een fucking liedje.
twitter:borsato twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:19:01“@leontineborsato: Zo even m'n ava veranderd @kellyweekers doe je mee? http://t.co/w3eyX9DiuS” ik doe ook mee! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |