Wat moeten ze dan? Anders komen ze niet levend het gebouw uitquote:
Ja smerig pijppubliekquote:
Eentje durfde gelukkig zijn onvrede nog uit te roepen heel even.quote:
De W van wakker, stamppot eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
was iets met de W van Wakker worden toch?
FOKKING HELL!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
De W van wakker, stamppot eten.
Stamppot als ontbijt.
Is idd ook wel goedkoop scorenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Prem hangt een beetje de demagoog uit.
Ik vind hem nu even een zeik-premmer.quote:
Joling zit er in en die vond de eindversie echt vreselijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef ShevaJB het volgende:
Die natte aap schaamt zich er nu al voor
inderdaad, normaal doet hij heel anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is idd ook wel goedkoop scoren
Lekker verschillig idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef HalvinCarris het volgende:
Dat publiekeerst klappen voor dat lied en dan voor de kritiek van Prem
_!!
Dat dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Nog even afgezien van de tekst, hoe moet je dit in godsnaam meezingen?
die gaat morgen klagen dat hij niet gevraagd isquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heel 100% NL is ook uitgerukt hč. Valt me nog mee dat Gordon niet meedoet.
quote:
Inderdaad... het is totaal niet makkelijk mee te zingen. Ook het beginstuk is geen makkelijke tekst en melodie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Nog even afgezien van de tekst, hoe moet je dit in godsnaam meezingen?
Nou Thatcher kreeg ook twee vingers in de luchtquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef Lutte het volgende:
Nou ja het is wel zeldzaam hip als de nieuw koning toegeW't wordt.
wat denk je dan, dat hij nu ff zegt dat hij zijn eigen werk kut vindt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef AthCom het volgende:
Die Ewbank denkt nog dat hij goed werk heeft afgeleverd ook.
"Met een wuppie winnen we dat wereldcuppie..." was een stuk beter dan deze aids.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Mijn god wat een teringbagger, lijkt wel een reclame van een supermarktketen.
Nee, er zijn mensen die het moeilijk hebben!! Moeilijk!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef MrTorture het volgende:
Er gaat 100 mrd per jaar naar de zorg. Prem moet niet zo janken.
En lelijk Nederlands is lelijk.
Dat zou hem goddomme sieren ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat denk je dan, dat hij nu ff zegt dat hij zijn eigen werk kut vindt?dude
Sommige mensen hebben het altijd moeilijk. Wat de omstandigheden ook zijn. Jammer dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, er zijn mensen die het moeilijk hebben!! Moeilijk!!!!
opbokkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef alors het volgende:
Allemaal meedoen jongens, we hebben nog maar 11 dagen om te oefenen!
Dan ben je zelfs in Boston nog beter af.quote:
Emigreren...van de waalbrug af bedoel jequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef UncleDolan het volgende:
Dit moet voor veel mensen toch wel het laatste zetje zijn om te emigreren.
Wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef alors het volgende:
Allemaal meedoen jongens, we hebben nog maar 11 dagen om te oefenen!
Ik heb een goede dag uitgekozen om hier te komen.quote:
Lucky gaat dit redden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen Pietertje kan deze uitzending nog redden.
Ik hoop het wel!quote:
ook als je de videoclip kijkt waar trijntje, jamai, glennis etc inzit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Zonder geluid en met hem is het nog wel te harden dat lied.
Alleen naar hem kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook als je de videoclip kijkt waar trijntje, jamai, glennis etc inzit?
Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Heufd het volgende:
Dit ontstijgt de middelmaat anders ook niet, Dennis.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
ik zou wel naar een concert van hun gaan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Heufd het volgende:
quote:
Ik moet lachen van het contrastquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef padlarf het volgende:
Dit soort muziek was aan het einde van de jaren 80 toch al gedateerd?
Dat is dan ook weer zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Heufd het volgende:
Ja man ik hield het niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, muts!Fantastisch in elkaar gezet
Het klootjesvolk betaald zijn pizzasquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat heeft Marco een dikke kop gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |