Als hij richting New England gaat dan kan hij zichzelf nog wel eens goed verstoppen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij de stad niet uit is...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MA is nauwelijks 2/3 Nederland. Lijkt me makkelijk wegvluchten idd.
En een andere kleurquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was een andere Honda, een Hond CR-V, met een ander kenteken.
Nu zou hij een Civic hebben.
Nederland heeft ze ook weinig, alleen maar voor woordvoerders en regiobestuurdersquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef sittingtuck het volgende:
Is het iemand opgevallen dat je nauwelijks (ik zelf nog geen enkele) vrouwelijke agenten ziet?
Kwestie van doorgaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kan zo'n gast in hemelsnaam ontkomen? Duizenden cops, ze hadden hem al gecornered en toch is ie ontsnapt en nog steeds voortvluchtig. Bizar.
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 19:51:20BROOKLYN: SUSPICIOUS PACKAGE REPORTED AT 389 KINGSTON AVE. NYPD ON SCENE EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD. #911BUFF reageer retweet
1 auto onopgemerkt stelen en je bent zo weg lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kan zo'n gast in hemelsnaam ontkomen? Duizenden cops, ze hadden hem al gecornered en toch is ie ontsnapt en nog steeds voortvluchtig. Bizar.
Ik heb op CNN een brunette politieagente met een shotgun gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef sittingtuck het volgende:
Is het iemand opgevallen dat je nauwelijks (ik zelf nog geen enkele) vrouwelijke agenten ziet?
Ander modelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Paskal. het volgende:
[..]
Net als met GTA... auto overgespoten.
Zijn ze allemaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Jimbo het volgende:
Welke videolink kijken jullie / wat is de beste ? die van CBS is zo saai
Nou interessant, dat is de grootste stad van de USA en gebeurt daar dagelijks. Niets hiermee te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Proxzor het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 19:51:20BROOKLYN: SUSPICIOUS PACKAGE REPORTED AT 389 KINGSTON AVE. NYPD ON SCENE EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD. #911BUFF reageer retweet
ja diequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Shoot anyone like a chicken on a street!
Logisch, dit is even serieus en dus mannenwerk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef sittingtuck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |