Dat snap ik ook nog steeds niet.quote:
Waarom was je gebanned?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog steeds niet.
Trollen, flamen, racisme, klonen, weet niet meer precies.quote:
Ik ging gewoon zeiken dat ik het wou zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.
Maar toen was ik nog "hetero" online, nu accepteren ze het als nichtengif.quote:
Ik was helemaal verbaasd. Kreeg opeens een PM van Yvonne, ik zat zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging gewoon zeiken dat ik het wou zijn.
En toen zag je de FC, en de pagina's lange roddels over jou als user en je "nominatie".quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd. Kreeg opeens een PM van Yvonne, ik zat zo![]()
Dat viel reuze mee, viel niet zoveel te roddelen over mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toen zag je de FC, en de pagina's lange roddels over jou als user en je "nominatie".
Geweldig altijd dat moment.
Ach valt ook allemaal wel mee, maar FC is wel grappig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee, viel niet zoveel te roddelen over mij
Je pikt nog eens wat mee ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach valt ook allemaal wel mee, maar FC is wel grappig.
en omdat je bijna de hele dag online bent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.
Ook dat waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
en omdat je bijna de hele dag online bent.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Beetje zoals het rookhok op het werk waar we het laatst over hadden.
Dat is ook het leukst natuurlijk, rellen. Waar dan ook trouwens. Vooral vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel onze FC standaard alleen voor rellen is.
Niet echt, het waren 2 radicale moslims, same shit as usual. Jihad blabla.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
NED2. maar even. Boston. Meeste heb ik al gezien denk ik, maar misschien is er al weer nieuws.
Dat gezeik van die oom kan ook niemand ene reet schelen behalve hier in Europa heb ik het idee, als je ziet hoe de politie er op losschoot op de straat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Het stukje met de oom heb ik ook al een paar keer gezien, op CNN. En het eerste interview ging fout, geluid was half weg.
Waar zie je hem?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Yuri van Gelder ziet er wel lelijk uit tegenwoordig, wat je net zag. Geen mooi turnlijf vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |